Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående det med kjøring. Her hvor jeg bor, så går det nesten sport i det å late som at veier med kun ett felt egentlig har to. Har vært rimelig nærme på å krasje med slike som kommer i 100 forbi, og man har kun et par centimeter å gå på..

Lenke til kommentar

Biler, veier, trafikk, regler - ingen av disse tingene eksisterer. DET ER BARE ORD OG DEFINISJONER.

Du er så opp og ned, plutseleg er livet supert og alt er lykke, sjølv om lykke ikkje fins, så er livet jævlig og du ser ikkje poenget med å leve fordi ingenting eksisterer. Ta deg ein bolle, sjå ein film, drikk litt brus, onaner. Ro ned, slutt å tenk så mykje på kvifor alt er slik det er. Eller drit i det. Kan hende eg ikkje eksisterer, og at tankane mine berre er flytande energi i rommet som ikkje gir noko meir meining enn det vi gir det.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du er så opp og ned, plutseleg er livet supert og alt er lykke, sjølv om lykke ikkje fins, så er livet jævlig og du ser ikkje poenget med å leve fordi ingenting eksisterer. Ta deg ein bolle, sjå ein film, drikk litt brus, onaner. Ro ned, slutt å tenk så mykje på kvifor alt er slik det er. Eller drit i det. Kan hende eg ikkje eksisterer, og at tankane mine berre er flytande energi i rommet som ikkje gir noko meir meining enn det vi gir det.

Jeg skjønner han godt. Jeg har faktisk latt samme greiene drive meg ned i depresjon. Det er ikke noe man bare kan "slutte med", jeg tenker hele tiden på universet rundt meg og samfunnet.

Jeg har kommet til konklusjonen at jeg elsker universet, men hater samfunnet rundt meg. Jeg har også begynt å mistenke at alt jeg opplever er en drøm.

Lenke til kommentar

Biler, veier, trafikk, regler - ingen av disse tingene eksisterer. DET ER BARE ORD OG DEFINISJONER.

Mulig å være bipolar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg kan jo kjøre jeg også, men har enda angst i trafikken, så derfor velger jeg å si at jeg ikke kan kjøre.

Jeg har null angst når jeg kjører.

Men det er fordi jeg er så nihilistisk at jeg gir faen i hva som skjer.

Jeg er kanskje farlig i trafikken.

:D
Lenke til kommentar

Spørs hvor de setter grensa. Om de setter den på 80 fordi det stort sett er 80 i Norge er irriterende, da det både er 90 og 100 i Norge. Hvis de setter den på 100 er det irriterende når jeg kommer til f.eks Danmark og skal kjøre på motorveien i 130. Om de setter den på 130 er det enten a) irriterende når jeg kommer til tyskland, eller b) unødvendig, fordi 130 er for fort på mange av veiene i Norge.

Det er problemet.

Lastebiler, som i Norge ikke har lov til å kjøre mer enn i 80km/t har sin grense på mellom 86 og 90. Tipper den på personbiler hadde ligget litt over det som er lovlig å kjøre i Norge, dvs 110 eller over.

Du trenger ikke være redd for når du skal til utlandet. Slike sperrer er ganske enkle å fjerne uansett ;)

Lenke til kommentar

En ting som funker er mer synlig politi på veiene, det forslaget der er bare tull. Håpløst å gjennomføre uansett. Fartskontroller er null problem å gjennomføre og har god effekt. Hadde god effekt på meg hvertfall, kjørte som en gris før, så mista jeg lappen for tre måneder. Nå kjører jeg i et betydelig roligere tempo for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Finner meg et tau snart...

Er faen syk igjen! Jeg var sist syk i februar, og ble syk igjen april, og nå er jeg pina meg syk igjen! Hva i helvete da! Er så irriterende. Og nå som det er en uke igjen på skolen så vil jeg gjerne være der.

Når jeg er syk, er jeg gjerne det i 4-5-6dager, er ikke den typen som blir fort frisk.

Men stappa i meg rundt 3500mg C-vitamin den dagen jeg kjente det i halsen og så 3000mg dagen etterpå, så trodde faen det skulle hjelpe. Har funka før :(

Åhhhh!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...