Gavekort Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan ikke kjøre, men det er fordi jeg ikke har lappen. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Irriterer grenseløst: Folk som er inkompetente fjols i trafikken/hodeløs kjøring. Amøber som ikke klarer og bruke blinklys, folk som holder 40 i 60-soner, skaper en helvettes kø som forplanter seg videre bak. Mopedister som kjører i midten av 2-felts veier mens det er kø. Tapere som ikke overholder vikeplikten og ikke ser til noen sider, når som helst. Har hatt uendelig mange nesten-ulykker på grunn av det der. Generelt idioter er utrolig irriterende. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan ikke å kjøre. Det er ille. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg kan ikke kjøre, men det er fordi jeg ikke har lappen. Jeg kan kjøre, men har ikke lappen. Edit: Men ikke serlig bra. Endret 9. juni 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan jo kjøre jeg også, men har enda angst i trafikken, så derfor velger jeg å si at jeg ikke kan kjøre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Er det obligatorisk? Eller kan du ta en strategisk-skulk? Jeg gjorde det ofte på prøvene mot slutten av året. Hvis man har 5 på alle prøvene så langt, og en 6 på neste ikke vil forandre sluttkarakteren, så lønner det seg å skulke. Ikke vits å ta sjansen, hvis det bare kan gjøre sluttkarakteren dårligere. r ikke obligatorisk nei. Jeg hadde virkelig håpet på at jeg vippet slik jeg kunne fått høyere karakter, men når hun sier hun har sendt mld til de som vipper, og ikke jeg har fått noe, så frister det utrolig lite å forsette og stresse i helgen for å fremføre på mandag. Vipper ikke engang så da ser jeg ikke så mye vits hvis jeg skal være ærlig. Jeg må få 5 eller 6 på fremføringen hvis jeg skal klare å rykke opp en karakter (forhåpentligvis) men det tror jeg aldri at jeg får. Og jeg er i gruppe med 2 andre.. Hva tror du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 y so pedo Dette har vi snakket om før. Ikke pedo. Hebefil, i verste fall. I dette tilfellet, ikke det heller, han bare liker småunger. Ja, akkurat det der irriterer meg. At folk ikke vet forskjellene. Eller er for ignorante til å bry seg / gidde å innse det. Samt at man får slengt pedo etter seg om man hilser på småsøsknene til venner. Forøvrig irriterer det meg at jeg fortsatt ikke klarer å opprettholde en stabil 01-07-døgnrytme i mer enn 5 dager (morsomt nok fra søndag til torsdag), at scooteren min fortsatt er på reparasjon fordi delene må bestilles fra Tyskland og ting tar tid, at jeg mangler ingredienser til å bake rabarbrapai og at jeg bor på toppen av en jævlig lang bakke, så det å gå hjem fra butikken med masse ingredienser er tungt og tar lang tid. Spesielt nå som det er sol og varmt ute. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 bake rabarbrapai Været her irriterer. For mye regn til å gå ut, og altfor kaldt. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 y so pedo Dette har vi snakket om før. Ikke pedo. Hebefil, i verste fall. I dette tilfellet, ikke det heller, han bare liker småunger. Ja, akkurat det der irriterer meg. At folk ikke vet forskjellene. Eller er for ignorante til å bry seg / gidde å innse det. Samt at man får slengt pedo etter seg om man hilser på småsøsknene til venner. Forøvrig irriterer det meg at jeg fortsatt ikke klarer å opprettholde en stabil 01-07-døgnrytme i mer enn 5 dager (morsomt nok fra søndag til torsdag), at scooteren min fortsatt er på reparasjon fordi delene må bestilles fra Tyskland og ting tar tid, at jeg mangler ingredienser til å bake rabarbrapai og at jeg bor på toppen av en jævlig lang bakke, så det å gå hjem fra butikken med masse ingredienser er tungt og tar lang tid. Spesielt nå som det er sol og varmt ute. Joda, jeg vet forskjell, men Amperlamps kjenner jeg IRL, derfor jeg sa det. Ta dere en bolle hele gjengen! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Ta dokk ei pera Kan jo ikke bare ha det kjekt, må jo ha det litt show også. Endret 9. juni 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 y so pedo Dette har vi snakket om før. Ikke pedo. Hebefil, i verste fall. I dette tilfellet, ikke det heller, han bare liker småunger. Ja, akkurat det der irriterer meg. At folk ikke vet forskjellene. Eller er for ignorante til å bry seg / gidde å innse det. Samt at man får slengt pedo etter seg om man hilser på småsøsknene til venner. Forøvrig irriterer det meg at jeg fortsatt ikke klarer å opprettholde en stabil 01-07-døgnrytme i mer enn 5 dager (morsomt nok fra søndag til torsdag), at scooteren min fortsatt er på reparasjon fordi delene må bestilles fra Tyskland og ting tar tid, at jeg mangler ingredienser til å bake rabarbrapai og at jeg bor på toppen av en jævlig lang bakke, så det å gå hjem fra butikken med masse ingredienser er tungt og tar lang tid. Spesielt nå som det er sol og varmt ute. Joda, jeg vet forskjell, men Amperlamps kjenner jeg IRL, derfor jeg sa det. Ta dere en bolle hele gjengen! Var ikke retta til deg, heller den generelle oppfatninga i denne tråden, på dette forumet og IRL. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Her er nok til dere alle: 5 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg kan jo kjøre jeg også, men har enda angst i trafikken, så derfor velger jeg å si at jeg ikke kan kjøre. Jeg har null angst når jeg kjører. Men det er fordi jeg er så nihilistisk at jeg gir faen i hva som skjer. Jeg er kanskje farlig i trafikken. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har null angst når jeg kjører. Men det er fordi jeg er så nihilistisk at jeg gir faen i hva som skjer. idiot 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har null angst når jeg kjører. Men det er fordi jeg er så nihilistisk at jeg gir faen i hva som skjer. idiot Vel. Nervøse sjåfører er som oftest dårlige sjåfører. Dette er ofte folk som tror at en bil er noe mer enn delene den er satt sammen av. Det er en kun en intrikat haug av metall satt i bevegelse på et egnet menneskeskapt underlag. Biler, veier, trafikk, regler - ingen av disse tingene eksisterer. DET ER BARE ORD OG DEFINISJONER. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har vært i mange småulykker med dårlige sjåfører, og har blitt litt traumatisert etter noen episoder med øvelseskjøring (som ikke var min feil). Det er derfor jeg er nervøs i trafikken. Jeg er også utrolig dårlig til å kjenne hjørnene på bilen, så jeg må alltid ta meg god plass når jeg kjører. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har vært i mange småulykker med dårlige sjåfører, og har blitt litt traumatisert etter noen episoder med øvelseskjøring (som ikke var min feil). Det er derfor jeg er nervøs i trafikken. Jeg er også utrolig dårlig til å kjenne hjørnene på bilen, så jeg må alltid ta meg god plass når jeg kjører. Det er forståelig. Jeg har så langt ingen grunn til å være redd i trafikken, men det er mulig jeg blir traumatisert en dag selv. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har vært i mange småulykker med dårlige sjåfører, og har blitt litt traumatisert etter noen episoder med øvelseskjøring (som ikke var min feil). Det er derfor jeg er nervøs i trafikken. Jeg er også utrolig dårlig til å kjenne hjørnene på bilen, så jeg må alltid ta meg god plass når jeg kjører. Det er forståelig. Jeg har så langt ingen grunn til å være redd i trafikken, men det er mulig jeg blir traumatisert en dag selv. Det eneste jeg er redd for i trafikken må være Onkel Politi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå