Carlgutt Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Engelsk kunnskapen til norsk media. Har ikke noe i mot litt norsk-engelsk uttale på mannen i gata, men skulle da tro at det ble satt en viss standard til journalister som skal jobbe i media, og med International saker. I mange tilfeller har de jo til og med så pass dårlig engelsk at det skader reportasjen. Begynner å bli bra lei av svette, nervøse journalister strutte seg gjennom intervjue med berømte superstjerner. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Folk som blindt følger regler, trender og normer burde blitt låst inne et sted de lærer seg sunn fornuft/tankegang.. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får nesten bare meldinger fra småkåte 17-åringer eller jenter "med litt for mange kurver" på denne date-siden jeg registrerte meg på. Jeg vil ikke ha umoden frukt, ei heller jenter som veier mer enn meg. Vik fra meg! Heldigvis veies det opp med noen få samtaler fra småsøte og realistiske jenter jeg faktisk finner attraktive. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Forventer du noe annet av nettdating? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får nesten bare meldinger fra småkåte 17-åringer eller jenter "med litt for mange kurver" på denne date-siden jeg registrerte meg på. Jeg vil ikke ha umoden frukt, ei heller jenter som veier mer enn meg. Vik fra meg! Heldigvis veies det opp med noen få samtaler fra småsøte og realistiske jenter jeg faktisk finner attraktive. Jeg har det på samme måten, bortsett fra at jeg ikke får de fra 17-åringer, men 37-67-åringer. :| 3 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 og hvordan nettsider henger dere på? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 OKCupid, Plenty of Fish og Badoo i disse dager, men har vært innom alt mulig annet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får nesten bare meldinger fra småkåte 17-åringer eller jenter "med litt for mange kurver" på denne date-siden jeg registrerte meg på. Jeg vil ikke ha umoden frukt, ei heller jenter som veier mer enn meg. Vik fra meg! Heldigvis veies det opp med noen få samtaler fra småsøte og realistiske jenter jeg faktisk finner attraktive. Jeg hadde ikke hatt noe imot småkåte 17 åringer.. Finnes ikke sånt når man er 19-20... 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Telekiosken tok kontakt med meg, men jobben var heltid/deltid fra august, og da bor jeg ikke her hjemme. Trenger sommerjobb! RAGE! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) man blir bare sinnsykt mye trøttere om man sover alt for mye da. Prøv en natt med 5-6 timers søvn, du vil være mye mer våken når du våkner om morgenen, lover! Jeg sover hvertfall ikke mer enn 5-6 timer i ukedagene, sover jeg mer så har jeg problemer med å stå opp Vel, det kan godt hende, men med mindre jeg sysselsetter meg selv etter jobb blir jeg omtrent å sove til neste arbeidsdag. Jeg bare slukner og er ikke motivert til noe. Håper jeg har en mangelsykdom. Jeg må ha noe å skylde på! Trener du? Er du aktiv ellers? Hvis ikke så anbefaler jeg at du prøver ut litt trening. Gir en ganske fin overskuddsboost! Kan også være at du ikke spiser riktig. Ikke vet jeg Endret 8. juni 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 At jeg verken kom opp i historie eller biologi i dag, noe som betyr at jeg kommer opp i norsk............ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Folk som ikke gidder å holde styr på ungene sine. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får nesten bare meldinger fra småkåte 17-åringer eller jenter "med litt for mange kurver" på denne date-siden jeg registrerte meg på. Jeg vil ikke ha umoden frukt, ei heller jenter som veier mer enn meg. Vik fra meg! Heldigvis veies det opp med noen få samtaler fra småsøte og realistiske jenter jeg faktisk finner attraktive. Jeg hadde ikke hatt noe imot småkåte 17 åringer.. Finnes ikke sånt når man er 19-20... Jeg kan hjelpe deg med det 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) (...) Så funnet ut at vi må ha engelsk framføring selv om det var streik. Jeg vipper faen ikke i karakter så ser ingen vits i å ha fremføringen!! Er det obligatorisk? Eller kan du ta en strategisk-skulk? Jeg gjorde det ofte på prøvene mot slutten av året. Hvis man har 5 på alle prøvene så langt, og en 6 på neste ikke vil forandre sluttkarakteren, så lønner det seg å skulke. Ikke vits å ta sjansen, hvis det bare kan gjøre sluttkarakteren dårligere. Endret 8. juni 2012 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Er ikke obligatorisk nei. Jeg hadde virkelig håpet på at jeg vippet slik jeg kunne fått høyere karakter, men når hun sier hun har sendt mld til de som vipper, og ikke jeg har fått noe, så frister det utrolig lite å forsette og stresse i helgen for å fremføre på mandag. Vipper ikke engang så da ser jeg ikke så mye vits hvis jeg skal være ærlig. Jeg må få 5 eller 6 på fremføringen hvis jeg skal klare å rykke opp en karakter (forhåpentligvis) men det tror jeg aldri at jeg får. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får nesten bare meldinger fra småkåte 17-åringer eller jenter "med litt for mange kurver" på denne date-siden jeg registrerte meg på. Jeg vil ikke ha umoden frukt, ei heller jenter som veier mer enn meg. Vik fra meg! Heldigvis veies det opp med noen få samtaler fra småsøte og realistiske jenter jeg faktisk finner attraktive. Jeg hadde ikke hatt noe imot småkåte 17 åringer.. Finnes ikke sånt når man er 19-20... Jeg kan hjelpe deg med det Er du pimp også nå? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får nesten bare meldinger fra småkåte 17-åringer eller jenter "med litt for mange kurver" på denne date-siden jeg registrerte meg på. Jeg vil ikke ha umoden frukt, ei heller jenter som veier mer enn meg. Vik fra meg! Heldigvis veies det opp med noen få samtaler fra småsøte og realistiske jenter jeg faktisk finner attraktive. Jeg hadde ikke hatt noe imot småkåte 17 åringer.. Finnes ikke sånt når man er 19-20... Jeg kan hjelpe deg med det Er du pimp også nå? HAHA, tenkte mer på tips jeg da. For det er ikke enkelt å finne 16-17 åringer når man er i 20 års alderen. Man må lete riktig, og etter de riktige personene. Du har sikkert noen kamerater med søsken på den alderen der. Finn ut via de hvem som har lav selvrespekt og "daddy issues" så er du snart i varmen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Folk som ikke tar et hint. Eller 10 hint. Fuck off. Nei jeg vil ikke møte deg. Aldri igjen. Jeg er overfladisk. Deal with it. Neste gang du ber meg stryke deg over håret, pass på at du ikke flasser. Det hjelper om du er ei søt blondine også. Det er du ikke. Uansett, DRIT I Å SENDE MEG SMS. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Får nesten bare meldinger fra småkåte 17-åringer eller jenter "med litt for mange kurver" på denne date-siden jeg registrerte meg på. Jeg vil ikke ha umoden frukt, ei heller jenter som veier mer enn meg. Vik fra meg! Heldigvis veies det opp med noen få samtaler fra småsøte og realistiske jenter jeg faktisk finner attraktive. Jeg hadde ikke hatt noe imot småkåte 17 åringer.. Finnes ikke sånt når man er 19-20... Jeg kan hjelpe deg med det Er du pimp også nå? HAHA, tenkte mer på tips jeg da. For det er ikke enkelt å finne 16-17 åringer når man er i 20 års alderen. Man må lete riktig, og etter de riktige personene. Du har sikkert noen kamerater med søsken på den alderen der. Finn ut via de hvem som har lav selvrespekt og "daddy issues" så er du snart i varmen. Haha Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Vekterstreiken. Stod i kø på Gardermoen i ca. en time og 15 minutter. Hvis de drittsekkene som er skyld i dette krever mer lønn, kan de drite og dra. Rakk ikke å ta meg en pølse på Frank´s som jeg hadde planlagt. Det var såvidt jeg rakk dassen før ombordstigningen. Endret 8. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå