Myst Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Må slutte å dagdrømme. Skaper bare falske virkeligheter og blir skuffa når realiteten slår meg på trynet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Må slutte å dagdrømme. Skaper bare falske virkeligheter og blir skuffa når realiteten slår meg på trynet. Dagdrøm om kjipe ting så kan du kun bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Vekterstreiken irriterer meg. No offense til dere som er vektere, men dere har ikke så lang utdanning, og i forhold til den korte veien dere har å gå, så tjener dere mer enn greit nok. Å sutre over "Vi tjener ikke like mye som..." det blir faen bare piss. Det finnes folk med 3 års høyere utdanning med mindre lønn enn dere. SUTTER! 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Han jeg deler leilighet med har en TV uten komponentkabel inngang. Jeg har en eldgammel Xbox uten HDMI. Har mistet VGA kabel. KOSER MEG MED SCART. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 FI**E!!!!!!!!!!!!!!!!!! ATV'en jeg så på og tenkte å kjøpe er faeenn sooooolgt!!! Skjekka i dag rundt 18 tiden og da var den ikke solgt, men nå er den! Kommer ALDRI et slikt tilbud igjen, faen skyt meg. Du skulle ha ringt på den og sagt du vil ha den, så hadde problemet vært løst. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Funker det å endre nettleserens useragent til iPad, så jeg slipper å lete frem URL til hver eneste video jeg vil se? Nei, du må finne URL-en manuelt i kildekoden. ELler bruke scriptet jeg nevnte fra NRKBeta. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Allergi og folk som klipper gresset så fort det er sol og varmt. Jeg må ha vinduet lukket og det koker over her inne, samtidig som det klør overalt og øyne og nese renner. Fantastisk! :| Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Du skulle ha ringt på den og sagt du vil ha den, så hadde problemet vært løst. Ja, det jeg skulle gjort vettu. Jeg er så dum! Kommer aldri til å finne noe lignende igjen.. Åhh! Endret 7. juni 2012 av Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Jeg jobber som vaktmester og klipper gress til stadighet. Det plager meg at folk vil ha gresset klippet. På grunn av at folk er så overfladiske og vil ha det "pent", må JEG slite. Endret 7. juni 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Nå har Nordax Finans spammet postkassen min igjen. De vil ha meg til å ta opp dyre hurtiglån, som vanlig. Returkonvolutten er merket "Adressaten betaler portoen", så jeg sendte det i retur. Men først printet jeg ut følgende bilde og la oppi returkonvolutten: Endret 7. juni 2012 av Mannen med ljåen 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tommel opp for den. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Jeg har bestemt meg for å svare på all spammen fra Nordax. Jeg sender alltid inn et bilde av en ragecomic. Forrige gang sendte jeg inn et bilde av Rageguy som sier FFFFFFFUUUUUUU- Jeg oppfordrer dere til å gjøre det samme, så påfører vi Nordax nok utgifter i porto til at de slutter å spamme. (forhåpentligvis) Endret 7. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Pøh, du er da ikke kvinnfolk ?! Nope, bare litt Onkel Skrue-faktor. Går an å kjøpe klær, faktisk. Samme som forrige svar. Det jeg mente er at mannfolk ikke trenger like mye klær som ei kjerring.. 3 bukser, 5 skjorter og 5 t-skjorter. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 For så lenge synes jeg det var lite, ja. Spesielt om du ikke har mulighet til å vaske klærne. On-topic: Eksamen i elektrofagene snart. Gruer meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Allergi og folk som klipper gresset så fort det er sol og varmt. Jeg må ha vinduet lukket og det koker over her inne, samtidig som det klør overalt og øyne og nese renner. Fantastisk! :| Kontakt NAV, så får du finansiering til aircondition. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg har AC, hjelper ikke mye, siden jeg ikke gidder å lage et hull i veggen for den. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Irriterer meg veldig at jeg må rydde og støvsuge hele huset i dag. Har muntlig engelskeksamen i morgen og vil gjerne jobbe med det, men må rydde her hjemme istedet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Irriterer meg veldig at jeg må rydde og støvsuge hele huset i dag. Har muntlig engelskeksamen i morgen og vil gjerne jobbe med det, men må rydde her hjemme istedet. Dårlig dømmekraft av foreldrene dine. Burde prioritere eksamen i stedet for rydding. Støvsugingen kan du gjøre når som helst. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Bare si at hvis du skal gjøre noe annet enn å støvsuge resten av livet, så må du lese til eksamen ;P 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå