Hyperio Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 404. Kanskje du mener denne? http://vimeo.com/43027040 Helt for jævlig er det uansett. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Prøv nsfwyoutubelenkendin.com. Takker! FAEN! STREIKEN ER OVER! (( Skole i morra, fuck! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Var på tide... Vi som jobber i private firmaer har misunt streikerene lenge nok Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Helt til lønninga kommer såklart heheh Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Den blir digg, for 3 x helligdager i mai og feriepenger oooooog skattepenger <3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Irriterer meg at jeg mistet sommerjobben min fordi de plutselig "ikke har plass lenger". Jævlig greit å si det nå som jeg ikke har noen mulighet til å søke etter sommerjobb lenger. Takk skal dere faen meg ha! 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) pluss bonus &--#60;3 Og vanlig lønning oppå alt det igjen da seff&--#60;333 Edit.. Ntåå, var for treig. Skulle liksom poste rett etter Tmk9c! Endret 5. juni 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Irriterer meg at jeg mistet sommerjobben min fordi de plutselig "ikke har plass lenger". Jævlig greit å si det nå som jeg ikke har noen mulighet til å søke etter sommerjobb lenger. Takk skal dere faen meg ha! Slik var det for meg i fjor sommer. Nei til inkompetente, tilbakestående sjefer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg lå i telt utenfor huset til sjefen min for å få signert kontrakten så fort som mulig. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Får faen ikke sett Venuspassasjen. Jævla beliggenhet på huset da! Kunne det ikke vært litt høyere oppe så jeg kunne sett det for svarte! Kommer heller ikke inn på PbNation.com. Har ikke kommet inn her på god stund, vettafaen hva som skjer. Kommer dere inn? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Prøv nsfwyoutubelenkendin.com. Takker! FAEN! STREIKEN ER OVER! (( Skole i morra, fuck! Virkelig på tide, har tapt 2000kr på streiken. Hadde den fortsatt litt til hadde jeg tapt 3000. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Han har da skrevet på streiken og ikke per dag Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvorfor trykker folk på Facebook, på noe som skal forestille bilder - men som er helt åpenbart at det er bare noe som spammer Facebooken? "Boyfriend fail, x watched this". Så er det et bilde av meldingsprogrammet til iOS. Sikkert sett 10-15 stk i dag som har spammet dette i dag... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 At man ikke kan bruke solbriller til å se Venus-passasjen i natt Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er dette deg? Nei. Som TMK sa, så er det på hele streiken. Ganske kjipt å gå glipp av de pengene, får gjøre kjedelige hus, og hageoppgaver for familien slik at jeg får råd til bensin i sommer. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Bensin ordner du med en plastslange og litt sugekraft. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 At det er overskya så jeg ikke får sett sola + venus! >< Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 At det ikke vises her før halv 7 og da sover jeg! Pluss at jeg ikke får sett den da plassen på dette huset er fucka plassert og solen er bak oss, dvs huset er ikke høyt oppe nok. FUCK! Har heller ikke solformørkelsebrillee. Omg, jeg flytter til Bodø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå