Takkformeg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sitter på rommet med døra lukket. Så kommer mamma inn og lukker ikke igjen døra ordentlig. Verste jeg vet. You're not alone my friend... Det er irriterende som faen! 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Samme her. Irriterende når folk ikke klarer å lukke igjen døren hvor som helst. Rommet, badet, kinoen osv. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 At ikke de liksom skjønner at når den er lukket, så forlater man den i den tilstanden den var i før man rørte den.. Jeg forlater alltid dasslokket i den stillingen jeg fant det, spesielt hvis jeg er på besøk hos jenter De klikker jo hvis det står oppe ^^ Verste er når jeg har døren lukket og spiller musikk, så kommer de inn for å si noe, så går de igjen uten å lukke døra og klager over musikken 5 min senere... 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det var -3 og snødde her den 2 juli så ja, det er kaldt Kan jeg få lottotallene til lørdagstrekningen? 7 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Enig TMK9C Men faen da! Våknet nettopp. ALTFOR seint!! HELVETE. Satt jo på klokken 11:37! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Gah, hvorfor skal det være så vanskelig å få en godkjent bachelorgrad da? Jeg har alle studiepoengene mine, jeg har en godkjent oppgave (fra i fjor), jeg er en attestert kopi av karakterutskrift fra å få grad og vitnemål til å henge på veggen. Utrolig frustererende. Selvfølgelig fikk jeg ingen informasjon om dette fra skolen jeg gikk på da jeg diskuterte mulige nettfag for å få de siste studiepoengene. Og den nåværende skolen jeg tok nettfag hos, har heller ikke noe informasjon om hvem jeg skal ta kontakt med. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 San Andreas Multiplayer forespørsler får meg til å klikke totalt. 2 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Alkohol og dets ettervirkning Var utepå noe skikkelig og dagen derpå var magen i en konstant kvalme-modus. Jaja. Overlever dette tenkte jeg og satt meg på do og klargjorde en fyllebæsj. Au da, tenkte jeg. Dette luktet ikke noe særlig og kjente jeg ble mer og mer kvalm. Nei fy faen tenkte jeg, jeg må strekke meg inn i dusjen for å få tak i en shampo som jeg kan lukte på i stedet for denne forferdelig lukten som gjorde meg mer og mer kvalm. Måtte løfte skinkene fra ramma for å nå helt inn i dusjen, men når jeg endelig fikk tak i shampoflaska og satt meg ned igjen så så jeg det. Litt bæsj hadde falt ut av endeåpningen og lagt seg på ramma rett foran meg. Stanken traff meg midt i trynet og jeg kjente at jeg måtte spy. Rakk ikke å trekke ned og av ren refleks stakk jeg trynet ned mot do for å kaste opp. Har bare en ting å si.. Håper ingen andre opplever dette. Endret 5. juni 2012 av Neptjune 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tenkte jeg skulle se en film-trailer fra IMDb og ble linket til YouTube. Her får jeg opp: This video contains content from Lionsgate (Shop), who has blocked it in your country on copyright grounds. Jeg har prøvd med proxy fra USA, hva faen? Er USA også blokkert? Vil gjerne se denne traileren! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Håper ingen andre opplever dette. Å måtte spy av sin egen bæsj er mildt sagt imponerende. 7 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Sjekker nedlastingshastighet på uTorrent kl. 17.10 - 1.4MB/s Sjekker nedlastingshastighet på uTorrent kl. 17.20 - 0.9kb/s Hvorfor har jeg ikke skutt meg selv ennå? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Hehe Patrick. Kan si at jeg nettopp lastet ned med en hastighet på 4.2MB/s! ALDRI hatt så høy download speed før! Har en 25/20 linje btw. Ellers, forbanna "sett xx:xx" på Facebook! Endret 5. juni 2012 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Min seng er for god. Jævla vanskelig å komme seg opp. Spesielt siden det er streik. Blir litt som Doug Heffernan i den steik-episoden. Endret 5. juni 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ellers, forbanna "sett xx:xx" på Facebook! Mega digg! Kan du se om folk overser deg + at du får en bekreftelse på om folk har sett meldingen. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 For ikke å snakke om min svake viljestyrke vedr eksamen vs internett. Kjenner meg altfor godt igjen i denne. Thats why im here Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ellers, forbanna "sett xx:xx" på Facebook! Mega digg! Kan du se om folk overser deg + at du får en bekreftelse på om folk har sett meldingen. Narsissist. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mega digg! Kan du se om folk overser deg + at du får en bekreftelse på om folk har sett meldingen. Blir jo litt deppa å vite at folk har sett meldingen din men ikke svart da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Verste er når jeg har døren lukket og spiller musikk, så kommer de inn for å si noe, så går de igjen uten å lukke døra og klager over musikken 5 min senere... Vet nøyaktig hvordan det er ja. >< Det skjer så og si døgnet rundt her. Eller at folk kommer inn på rommet mitt mens jeg sover for å skru ned volumet på musikken, eller gnomene som skrur av vekkerklokka mi så jeg forsover meg (oddsen er stor for at jeg selv står opp og går over det iskalde gulvet og skrur den av for så å legge meg til å sove videre, men det jeg ikke husker, har heller ikke skjedd - som vi så fint sa det i ungdomstida). Eller det faktum at døra mi nå har blitt skeiv eller noe, så det ikke nytter å slenge den igjen, da den bare går opp igjen. Må fysisk ta opp dørhandtaket så mye som mulig og høre at det låsen klikker. Gah! Fikser den døra 2-3 ganger i året, skal ikke være nødvendig. >< Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Tenkte jeg skulle se en film-trailer fra IMDb og ble linket til YouTube. Her får jeg opp: This video contains content from Lionsgate (Shop), who has blocked it in your country on copyright grounds. Jeg har prøvd med proxy fra USA, hva faen? Er USA også blokkert? Vil gjerne se denne traileren! Prøv nsfwyoutubelenkendin.com. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Hvorfor er vi sånn? Utrolig trist! Se videoen Endret 5. juni 2012 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå