Kaymeerah Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kommersiell listepop. hipster xddd 1 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tror ikke barnehagetanten som vi kaller stat vet hva "legalisering" betyr.... De vet derimot meget godt hva forbud og bøter betyr. (Mer penger til kassa) Hvis de hadde legalisert det, så kunne de krevd skatt, moms og diverse andre avgifter av det. Vil tro det hadde blitt mye mer penger i statskassa av det. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jepp, det skal mye til for å få forbudspolitikk til å lønne seg, for samtidig som masse penger forsvinner inn i det svarte markedet så må man lønne menneskene som skal håndheve forbudet, ordne byråkratiet og eventuelt rettsomkostninger. Det er en tap-tap situasjon. I tillegg vet man ikke hva penger blir brukt til i det svarte markedet; kanskje kjøper man våpen som narkokartellene i Sør-Amerika, som tjener så mye på forbudet mot narkotika i USA at de har råd til sine egne hærer. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvalitetsforskjellen på Colaen... noen smaker kun søtt som igjen legger seg som et belegg på tennene. Noen ganger er det heaven on earth. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvalitetsforskjellen på Colaen... noen smaker kun søtt som igjen legger seg som et belegg på tennene. Noen ganger er det heaven on earth. Så satans irriterende! (Hint: Om du kjøper plastflasker gå etter de nyeste flaskene, det hjelper på kvaliteten). Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jupp, siver litt kullsyre og smak ut gjennom plasten over tid. Derfor Cola på glassflasker smaker så sabla godt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal man nyte cola, så kjøper man glass. Både boks og plastikk smitter smak. Plast ødelegger også kullsyra, og metallet i boksen gjør gassen hard. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvalitetsforskjellen på Colaen... noen smaker kun søtt som igjen legger seg som et belegg på tennene. Noen ganger er det heaven on earth. Så satans irriterende! (Hint: Om du kjøper plastflasker gå etter de nyeste flaskene, det hjelper på kvaliteten). Kvalitetsforskjellen på Colaen... noen smaker kun søtt som igjen legger seg som et belegg på tennene. Noen ganger er det heaven on earth. Så satans irriterende! (Hint: Om du kjøper plastflasker gå etter de nyeste flaskene, det hjelper på kvaliteten). Fant en som så ut som den var ny idag. Ikke faen om den smakte. Har alltid vært heldig med cola på boks, så blir nok det neste gang selv om det er litt dyrere i forhold til mengde. Glassflasker finner jeg også varierende kvalitet på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sant det. Jeg får av og til noen dårlige glasscolaer. (colaer?) boks derimot - alltid en sikker vinner. Kjipt at det koster 14,- for 0,33 når det er 17 for en 0,5... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Brus er best på boks. Glass er det mest oppskrytte siden Jesus. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vil ikke akkurat si oppskrytt, men det er vesentlig bedre enn plastflaske. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kvalitetsforskjellen på Colaen... noen smaker kun søtt som igjen legger seg som et belegg på tennene. Noen ganger er det heaven on earth. Det verste er jo når den smaker kun farris/ kullsyrevann... Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Sitter på rommet med døra lukket. Så kommer mamma inn og lukker ikke igjen døra ordentlig. Værste jeg vet. Endret 5. juni 2012 av Aladeen 7 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det er jeg glad for at mamma kan Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Pappa driver med det samme. Han lukker heller ikke igjen døra til badet når han står opp om morgenen, så når jeg går inn er det kaldt og jævlig der. Har ikke noe å si hvor mange ganger du sier det til han heller. Går rett inn og rett ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kaldt? På denne tiden av året? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Det var -3 og snødde her den 2 juli så ja, det er kaldt Lenke til kommentar
theajos Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Spillinvitasjoner og gruppemeldinger fra grupper du ikke engang er medlem av på facebook irriterer meg grenseløst. For ikke å snakke om min svake viljestyrke vedr eksamen vs internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå