Hyperio Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tilbakestående, idiotiske, rasistiske "fotballsupportere" i Ukraina. Dere er undermennesker. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fotballsupportere generelt.. Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fot generelt Mye aktivitet med løping og gått langt de siste tre dagene, så føttene mine er dritsåre. Ingenting av dette var frivillig, men skjønner virkelig ikke at det kunne ha blitt gjort på en ukedag, bortsett fra turen idag, som var arrangert av turistforeningen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ball generelt. Har pungsvette av bibelske proposjoner. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har pungsvette av bibelske proposjoner. 3 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er for snill, snillheten min blir utnyttet. Det irriterer meg at jeg nesten ikke kan si nei. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tilbakestående, idiotiske, rasistiske "fotballsupportere" i Ukraina. Dere er undermennesker. Man skal ikke lenger enn øst for Tyskland før rasister er regelen snarere enn unntaket. Jobbet med ei dame fra Litauen før som synes det var så interessant å se at i byer som Oslo og London kunne en svart person gå ned hovedgata uten at noen skulle lage bråk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Rasisme uten mening er avleggs, håpløst og unødvendig. Vær heller drittsekker mot de virkelige cuntsa som ødelegger Norge og utnytter alle verdiene våre. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Men de cuntsa du snakker om kan like gjerne være nordmenn som noen andre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er for snill, snillheten min blir utnyttet. Det irriterer meg at jeg nesten ikke kan si nei. Samme her. Utrolig irriterende. Menmen.. Irriterer meg også av at jeg ikke husker navnet på en Firefox plugin som lagret bokmerkene opp mot nettet på en bruker slik at jeg bare kunne logg inn på brukeren på hvilken osm helst annen PC og få bokmerkene!! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Firefox Sync? Det er native. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Var nok ikke Firefox Sync. Var ikke noe Mozilla har laget. Takker for tipset forresten. Men fant det, xmarks sync Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Glemmer alltid å skru på lys når jeg er hjemme alene, og innser det ikke før det grå kveldslyset har gjort meg smått deprimert og engstelig. Endret 3. juni 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 P2P-n00bs som ikke fatter at man ikke trenger, og for all del bør styre unna RAR på torrentsider og p2p-nettverk. Neida alt som skal deles med andre, lovlig eller ulovlig, stort eller lite, må pakkes inn i rar-filer, slik at det tar 40GB istedet for 20GB, iom. at man må pakke ut skjiten også. Fører til at folk ikke gidder å dele lenger enn de må, for selvfølgelig gidder man ikke å beholde rar-filene. Det fører til at samtlige seeds dør ut. Isj. Rar-filer er greit fordi man trenger kun å hash-kontrollere et par filer istedet for titalls av småfiler. Da tenker jeg spesielt på album, diskografier, bilder osv. Man slipper også at en bitteliten fil i en svær mappe blir korrupt under nedlasting og ingenting fungerer på grunn av det, for om noe blir korrupt under nedlasting så vil enten hele arkivet bli korrupt eller så kan man feilrette om komprimeringsmetoden er god nok. Av samme grunn som du nevner Gavekort er .rar-parting vanlig pga. release groups bruker ikke torrenting, men også (S)FTP visstnok. Er fint med .rar-parts for partial seeding forøvrig, noe som er mer eller mindre nødvendig på topsites i starten/hvis du har shit linje. Finnes også muligheter for å mounte .rar-parts direkte i player eller mounte som disk. Litt usikker på om det krever mye ressurser eller ei, lenge siden jeg har trengt det. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nein, wir lieben die germanisch Deutsche Sprache. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Slipper fremmedspråk på VGS og stikker fortsatt av med spesiell, jeg. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Tysk. Stopp so negativ zu sein, Deutsch ist doch nicht was schlechtes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå