Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At hobbybutikken jeg hadde tenkt å dra til i morra stenger klokka 1, altfor tidlig på en lørdag...

Synes butikker burde holde stengt i det hele tatt på lørdager, ikke matvarebutikker men detaljbutikker.

Hva om en har en vanlig jobb i ukedagene som gjør at en ikke får besøke disse butikkene da?

Trist

Lenke til kommentar

At hobbybutikken jeg hadde tenkt å dra til i morra stenger klokka 1, altfor tidlig på en lørdag...

Synes butikker burde holde stengt i det hele tatt på lørdager, ikke matvarebutikker men detaljbutikker.

Hva om en har en vanlig jobb i ukedagene som gjør at en ikke får besøke disse butikkene da?

Trist

Kan ikke bare alle butikker stenge med en gang du er ferdig på jobb? Synd for deg om det passer dårlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Trist

Kan ikke bare alle butikker stenge med en gang du er ferdig på jobb? Synd for deg om det passer dårlig.

Jo, hvorfor ikke.

Lenke til kommentar

Chew chew chewing gum! Faen hekta på sangen.

Irriterer meg over den jævla lave momsgrensen på 200kr! HVA ER POENGET! Får ikke kjøpt et støvkorn uten at det skal gå over grensen! Idiotisk. Sett den høyere eller fjern dritet.

Lenke til kommentar

Chew chew chewing gum! Faen hekta på sangen.

Irriterer meg over den jævla lave momsgrensen på 200kr! HVA ER POENGET! Får ikke kjøpt et støvkorn uten at det skal gå over grensen! Idiotisk. Sett den høyere eller fjern dritet.

Poenget? Vel, regner med at det er for å gi inntekt til staten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...