Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, en lærer (i VGS, for å ta det) har vel ~9-12 undervisningstimer i uken. Selv med det dobbelte hadde vi vært på drøye halvparten av de "vanlige" 37.5.

Videre er det mye det samme. Klart, du må forberede et opplegg. Men det er minimalt med forandringer fra år til år, så er du rutinert er det ikke mange timene som går med her. Samme gjelder prøver i de aller fleste fag.

Dersom man da er strukturert slipper man unna altså GODT innenfor de 37.5 timene som er vanlig i uken.

Faller man utenfor denne effektive, konsentrerte gruppen er det klart at man kan sutre over for mange timer. Men da er problemet i speilet.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Må nesten spesifisere. Lektorer med ansiennitet tjener ikke så alt for ille.

Edit: og penger er ikke alt. Lærere sitter JÆVLIG trygt i jobben sin.

Det gjør vel strengt tatt sivilingeniører også. Sånn utenom at de om de er litt flinke gjerne får tilbud om nye og bedre jobber :)

Men jada, lærere tjener for lite. Jeg tjener og for lite (fagarbeider som IKKE tjener i nærheten av hva en lærer gjør).

Lenke til kommentar

Lalal..

Næsj.. Ble hjemme fra hytten for å dra i bursdagsfest i morgen kveld! Irriterende at folk skal ha alt på en lørdagskveld! Være hjemme hele helgen for å være borte 2-3-4timer på en lørdag.

Skal nå sies ar jeg er på hytten hver helg men.. Deppa og irriterende og være hjemme. Er hjemme 5 dager i uken, får faen holde!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

At hobbybutikken jeg hadde tenkt å dra til i morra stenger klokka 1, altfor tidlig på en lørdag...

Synes butikker burde holde stengt i det hele tatt på lørdager, ikke matvarebutikker men detaljbutikker.

Hva om en har en vanlig jobb i ukedagene som gjør at en ikke får besøke disse butikkene da?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...