Lami Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Det var ikke poenget. Ta å hør gjennom videoen en gang til. Endret 30. mai 2012 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Dette er en fin metafor for filmen Transformers. Endret 30. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Det var ikke poenget. Ta å hør gjennom videoen en gang til. "Nå må du flytte den, ellers må jeg tilkalle Viking" ?? Er ikke det man gjør med de fleste feilparkerte biler? Uansett hvilken det er. Litt farlig å stå parkert så nærme et fotgjengerfelt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Frekk tone på idioten, hører du virkelig ikke det? Hater sånne folk. Må få tid til å sette seg i bilen og kjøre din drittvakt! Skal ta å tilkalle Viking for å flytte deg! Endret 30. mai 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Velkommen etter hvis du skal klage over at parkeingsvakter er kjipe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Frekk tone på idioten, hører du virkelig ikke det? De er vel lei av åndssvake folk som feilparker da vel? edit: parkeringsvakter er kjipe ja. Endret 30. mai 2012 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hva får deg til å tro at sjåføren er åndssvak? Idiot. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Frekk tone på idioten, hører du virkelig ikke det? Hater sånne folk. Må få tid til å sette seg i bilen og kjøre din drittvakt! Skal ta å tilkalle Viking for å flytte deg! Unnskyld meg, men ser du hva som skjer i filmen? Sjåføren har gått fra bilen og tydeligvis inn et eller annet sted mens parkeringsvakten har start å skrive ut boten (på tide å ta hintet og kjøre da ja?) for så å komme tilbake etterpå. Jeg hadde vært jævlig pissed off om jeg hadde vært han vakten som ikke blir respektert men pissa på av en som bryter en lov som er til for å beskytte myke trafikanter. 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hva får deg til å tro at sjåføren er åndssvak? Idiot. Han har feilparkert. Derfor. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Hva får deg til å tro at sjåføren er åndssvak? Idiot. Hva får deg til å tro at vakten er misunnelig? (Foruten dine egne antagelser. Du likte visst ikke mine, men dine egne er visst greit?) Endret 30. mai 2012 av Mchansern 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Dere snakker om parkering? Hva får dere til å tro at han PARKERTE der? Slå opp definisjon på parkering. Sexylubben: Er ikke jobben til en parkeringsvakt å gi folk som parkerer feil, bøter? Hvis du blir pissed pga det så er det faen ikke jobben for deg. Er det en grunn til at vakten skal ha en frekk tone? Nei, så hvorfor gidd dere å diskutere dette. Vakten var sikkert misunnelig på bilen. Tenker slik: "se her ja, enda en jævel i Merce.. tror de kan stå hvor som helst!" Det blir bare stygt å si at sjåføren er åndssvak. Ikke samnenlign det med at jeg sa at han var misunnelig. Du kjenner han ikke, så dropp å være frekk. Endret 30. mai 2012 av Lami Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dere snakker om parkering? Hva får dere til å tro at han PARKERTE der? Slå opp definisjon på parkering. Sexylubben: Er ikke jobben til en parkeringsvakt å gi folk som parkerer feil, bøter? Hvis du blir pissed pga det så er det faen ikke jobben for deg. Er det en grunn til at vakten skal ha en frekk tone? Nei, så hvorfor gidd dere å diskutere dette. Vakten var sikkert misunnelig på bilen. Tenker slik: "se her ja, enda en jævel i Merce.. tror de kan stå hvor som helst!" Det blir bare stygt å si at sjåføren er åndssvak. Ikke samnenlign det med at jeg sa at han var misunnelig. Du kjenner han ikke, så dropp å være frekk. Men likevel er det greit for deg å kalle andre brukere for idioter? 4 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Folk som dealer med problemer ved at de skyver dem bort og ignorerer vedkomne. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dere snakker om parkering? Hva får dere til å tro at han PARKERTE der? Slå opp definisjon på parkering. Sexylubben: Er ikke jobben til en parkeringsvakt å gi folk som parkerer feil, bøter? Hvis du blir pissed pga det så er det faen ikke jobben for deg. Han stoppet før og delevis på et gangfelt. Dette er ikke lov. Jeg jobber forøvrig ikke som parkeringsvakt. Det gjør ikke du heller, og der er bra siden du tydeligvis ikke vet hva du snakker om. Du kan ikke reglene. Slik jeg oppfatter videoen så er det sjåføren som oppfører seg frekt da han tydelig er i bilen mens vakten skriver ut boten. Jeg har en del kontakt med kommunale parkeringsvakter her i Bergen, og jeg vet at de ikke nødvendigvis skriver ut bøter med en gang om fører er ved bilen. Da oppfordrer man først føreren om å flytte bilen til et sted hvor han har lov til å stoppe eller parkere. (Om føreren ikke er til stedet ringer man dem gjerne først for å unngå å taue bilen deres). Føreren retter seg tydelig ikke etter dette da han i løpet av videoen til og med har gått ut av bilen. Parkeringsvakten ber han flytte seg ellers må han sette i gang tauing, noe som er vanlig prosedyre. At han er noe irritert på dette tidspunktet må ansees som naturlig, spesielt siden han har et kamera som filmer seg, og spesielt siden fører har forlatt bilen. At du klarer å hisse deg opp overfor en offentlig ansatt parkeringsvakt som gjør jobben sin og tillegger personen meninger er idiotisk. Det er godt mulig han var misunnelig på bilen, men det forandrer ikke faktum at han gjør jobben sin. Slik jeg kan se det gjør han en fordømt god jobb da føreren av bilen tydeligvis tror han kan gjøre som han vil, noe som absolutt er et vanlig trekk blant førere av biler i denne prisklassen (det finnes selvsagt massevis av unntak både for dyre og billige biler begge veier). Se der, der tilla jeg føreren av bilen meninger. Han mener at han er for viktig til å følge trafikkreglene! 4 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dere snakker om parkering? Hva får dere til å tro at han PARKERTE der? Slå opp definisjon på parkering. Sexylubben: Er ikke jobben til en parkeringsvakt å gi folk som parkerer feil, bøter? Hvis du blir pissed pga det så er det faen ikke jobben for deg. *snip* Spot on Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg tror egentlig Lami er en belieber som ble sint ford vaktene til Justin fikk parkeringsbot. 8 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hvorfor er en Justin Biber konsert nyhetsmateriale? Altså nok til at de sender HELE fuckings konserten på NYHETSkanalen? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Fordi han er deilig. Slutt å grin. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sogn_og_fjordane/1.8164457 "Mange elevar kan ikkje symje" Frykter at dette går ut over antall personer som drukner i fremtiden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Kan ikke foreldre ta litt ansvar da, og få ungen til å svømme? De aller fleste besøker jo en strand eller basseng på sommertid. Skal lage så mye problemer ut av ingenting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå