Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som hater Justin Bieber bare fordi det er kult. Han virker som en helt ok gutt som er helt grei til å synge. Er personlig ikke noe fan av det autotune pisset så klart, men han er jo ikke noe verre en Flo rida og alle de. De vistene er også så sinnssykt oppbrukt, var litt gøy i begynnelsen når han var en liten faggot som løp rundt med stemmeskiftet å gaula om kjærlighet. 4 senere? Not so much..

Kommentaren på vg artikkelen om Justin Bieber er spesielt irriterende. Sykt kult å klikke seg inn på en vg artikkel om han for så å skrive "Faen justin bieber suger" - 100 likes, yeaaah nå er jeg sinnsykt kul assss! Jævla bondeknøler. Nå bør det nevnes at de små fjortis fansene hans er like ille.

Virkelig? Er ikke Flo Rida bedre enn Justin Bieber? Hva har du røykt egentlig?

BABY BABY BABY OOOOOOOOH

"OMG HAN ER SÅ JÆVLAAA GOD TIL Å SYNGE ASS, JEG ELSKER DEG JUSTIN BIEBER!! GID GID GID GID :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: "

:sleep2:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Samma hvor de blir svette hen, musikken hans er kvalitetsløs enten man liker det eller ikke. Når 5 folk måtte til for å skrive "Baby" så må man skjønne at dette er laget for penger... Den er repetivtiv som F og er ikke akkurat ett kreativt stykke lyrikk.

Kan du definere kvalitetsmusikk?

Lenke til kommentar

Avatar er en film man ser én gang, og sier seg fornøyd med det. LOTR-filmene har jeg sett kanskje opp til 10 ganger. Der har man klasseforskjell.

Jeg har sett Big Trouble in Little China sikkert 15 ganger, og Boondock Saints muligens opp mot 20 ganger. Vil du si at det er bedre filmer enn LOTR?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Trenger ikke å banke de kidsa vet du.....et par år i en kjeller får dem nok på andre tanker :D

Lenke til kommentar

Er jo bare Pochahontas/New World-RipOff anywayzz... :p

Avatar irriterte meg, ja. Faen for en dritthandling. Den jævla armadaen av helikoptere, soldater, våpen, fly og eksplosiver på slutten og så skal liksom de apene som fortsatt flyr på pappegøyer og kaster spyd overvinne de...troverdig? Skulle jeg ha skrevet om Avatar hadde hadde militæret utryddet/truet vekk aperasen og forsynt seg grovt av reservoirene vi trengte mot miljøkrisa eller hva det var...

Og han hovedpersonen skulle hvertfall ikke prestert å forelske seg i et utenomjordisk vesen.

Tror ikke du har sett Avatar. Du har nok sett en annen film ;)

Ellers har du nok bare hatt en veldig dårlig forutsetning for å forstå filmen eller like den. Kanskje dårlig bilde, lyd, kanskje du var full? :)

Avatar er nok noe av det bedre som er laget siden tidenes morgen, og det ekstremt fåtallet som ikke likte den, liker vel sannsynligvis ikke SciFi i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Avatar var helt ok. Men historien er jo brukt utallige ganger før, så det eneste som egentlig var noe i nærheten av å være grensesprengende var grafikken.

Om du mener en Pochahontas-kopi er noe av det beste som er laget innen Sci Fi tror jeg kanskje du bør se mer innen sjangeren.

Lenke til kommentar

Avatar er en film man ser én gang, og sier seg fornøyd med det. LOTR-filmene har jeg sett kanskje opp til 10 ganger. Der har man klasseforskjell.

Jeg har sett Big Trouble in Little China sikkert 15 ganger, og Boondock Saints muligens opp mot 20 ganger. Vil du si at det er bedre filmer enn LOTR?

Tidenes film, som absolutt ingen har vært i nærheten av hverken før eller etter. Også er det en film som blir sett minst en gang i måneden her. Gjerne to-tre ganger også, og den blir bedre og bedre for hver gang jeg ser den.

Den er selvfølgelig bedre enn LOTR. Den er best, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Avatar er nok noe av det bedre som er laget siden tidenes morgen, og det ekstremt fåtallet som ikke likte den, liker vel sannsynligvis ikke SciFi i det hele tatt.

For en idiotisk ting å si. Jeg elsker Sci-Fi og har sikkert sett langt, langt, langt mer Sci-Fi enn deg og majoriteten som liker denne filmen, men allikevel synes jeg dette var no' forbanna dritt. Det ser veldig bra ut, men akk så sjarmløst, døllt og kjipt.

Lenke til kommentar

At jeg to dager på rad har sovet 30-50 min etter å ha stått opp og skrudd av vekkerklokkene, i stedet for å gå i dusjen eller andre ting. ><

Rekker jo nesten ikke å spise frokost eller pusse tenner før jeg må gå til jobb.

For en idiotisk ting å si. Jeg elsker Sci-Fi og har sikkert sett langt, langt, langt mer Sci-Fi enn deg og majoriteten som liker denne filmen, men allikevel synes jeg dette var no' forbanna dritt. Det ser veldig bra ut, men akk så sjarmløst, døllt og kjipt.

Nesten irriterende at jeg er enig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...