Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Hufsa er en tragisk karakter, og å hate henne vitner bare om irrasjonelt hysteri og ignoranse. Hun vil egentlig bare inn i varmen, ikke spre frykt og skade.

Hun er vel mer skummel.., ingen som hater henne.

Forøvrig er vel ikke små barn kjent for å være rasjonelle..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vettafaen om jeg skal satse på ATV eller båt. Har ATV og båt fra før, men vil ha ny ATV eller båt. ATV'en er kun 50cc hvit skilta og synes derfor den går treigt. Men, er ikke 18år så kan ikke kjøre på veiene.

Men det er gøy å kjøre men ikke så mange steder å kjøre :/

Hvis jeg går for båt så blir det ikke penger til ATV. Men her på Vestlandet er det ikke så mange sommerdager og derfor lite sjangs til å kjøre båt, men når det er fint vær kjører jeg så mye jeg kan.

Hva skal jeg gjøre :(

Lenke til kommentar

Lolliken, haha, ja det hadde du vel likt :tease:

Vertical, har Ninja potte på den da.. Har tenkt flere ganger på å kjøpe mer trim-stuff men jeg vet ikke om det er verdt pengene. Og ATV'en er sånn type form som disse store skogs-4x4-ATV'ene, kunne tenkt meg slikt "racing" design på den, så å legge inn en del penger her vet jeg ikke om jeg vil...

Faen så vanskelig alt skal være -.-

Lenke til kommentar

Men vi har en større båt også. Dette vil bli en båt som kun jeg bruker, så det vil ikke bli en stor båt (20-30hk speed/ungdomsbåt). Og har allerede en Pioner Maxi 13 med 15HK, ratt osv, men som sagt vil jeg ha en litt raskere en..

Så blir litt vanskelig, kanskje jeg bare skal drite i ATV da med tanke på at jeg ikke kan kjøre på veien og nå kjører jeg stort sett nede på fergekaien og båtplassen. Og båt kan jeg liksom kjøre overalt! Men har jo det igjen at det er slettens ikke ofte været her tillater det, derimot med Atv er det gøy å kjøre på is/snø.. :/

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Ja? Tror du det blir for lite? :/

Men tviler på at jeg kjøper speedbåt. Blir litt for lav så det blir nok en litt høyere en..

Hvis jeg skal ha båt og ikke atv da :////

Åh, irriterer meg så jævli at det skal være så vanskelig!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Men tviler på at jeg kjøper speedbåt. Blir litt for lav så det blir nok en litt høyere en..

Ja, dakar! Jeg slet i går om jeg skulle ha meg en ny Mercedes eller om jeg skulle kjøpe meg en leilighet.

OMG send meg til Afrika, de har et lettere liv. ://////

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må være en veldig liten båt for at 30hk skal gi deg en rask båt. Og da er motoren for tung for båten.

Dessuten, med mindre du har lappen, så kan du ikke kjøre mer en 25hk. Har du pengene, ta lappen og kjøp en bra båt. Problemet er at det koster veldig veldig mange tusen.

Lenke til kommentar

Irriterer at man må ta lappen får å kjøre båt nå.

Var bedre før, når det var satt en grei aldersgrense på 9,9hk og 10fot(?)

Hva?

Alle kan fortsatt kjøre opp til 9.9hk (maks 9 knop) og 8 meter lang båt.

Er du 16 kan du kjøre opp til 25 hk, men fortsatt 8 meter. Dvs det er fortsatt aldersgrense på de "små" båtene.

Er du født i 1980 eller før trenger du ikke lappen, men det tviler jeg på du er. Er du over 16 og har lappen kan du kjøre en hvilken som helst båt, så lenge den er under 15 meter.

Og hvorfor i alle dager irriterer det deg at du må ha lappen? Får jeg minne deg på denne artikkelen? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Aldri-sett-sa-mye-grisekjoring-2711402.html#.T8NMo9U-GSo

For tiden er sjøen full av idioter med for mye penger og uten kunnskap i reglene. Jeg er svært glad for at man må ta lappen for å kjøre stor båt. Skjønner ikke hvorfor det skal være på en annen måte for båt enn for bil.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...