Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VVVV omg det peker nedover :o

Noe irriterte meg, men jeg husker ikke hva.

JO nå husker jeg det, jeg må skru opp varmen på ovnen, for hvis ikke fryser jeg ihjel.

edit: Jeg får ikke til å legge meg fordi jeg ikke har en bok å lese i før jeg sovner. >.<

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Irriterer meg at det ikke finnes et symbol som er motsatt av ^ (altså, istedenfor å forhøye tallet som kommer etter blir det "forlavet").

Noe som irriterer meg enda mer er at jeg ikke kan kjøpe vodka.

Det finnes ,) Det heter rot-tegn.

tredjeroten er motsatt funskjon som 3, osv ;)

Ganske enkelt, du opphøyer med chart?cht=tx&chl=^{\frac{1}{x}} hvor det er snakk om tallx

Lenke til kommentar

Det irriterer meg litt at folk bare kan gjemme seg bak en merkelig diagnose kalt "Dysleksi" og dermed fraskrive seg alt ansvar for rettskriving og grammatikk.

"Jg trengær jelp med noe. Plis det ær vikti"

"Skriv på norsk, så kanskje vi gidder å hjelpe deg".

"Faen ta deg jei har dysleksi".

Wtf? Har opptil flere gode venner som skriver så og si prikkfritt og de har denne diagnosen.

Til dere der ute med dysleksi: Vær så snill å prøv. Det at dere har fått dysleksi betyr ikke at dere ikke kan skrive korrekt norsk.

Det virker som du selv har enkelte problemer med setningsoppbygging samt og/å. Kanskje du skal feie litt for egen dør før du kritiserer andre.

Lenke til kommentar

Han försöker i alla fall.

Dyslexi är bara ett annat ord för lat.

Jg trengær jelp med noe. Plis det ær vikti

Jag kan inte skriva Norska, men skulle nog ändå kunna skriva den här meningen bättre.

Jeg trenger hjelp med noe. Var så snill og hjelp meg, det er veldig viktig.

Lenke til kommentar

Det varierer veldig fra person til person, men det som går mest igjen er vel problemer med å gjenkjenne bokstaver (dvs ting ser likt ut), dobbeltkonsonanter og større problemer med å stave ord. Varieringen er så vidt jeg har forstått det mest på hvor sterkt det er da, f.eks kjenner jeg en som egentlig skriver som en normal person som ikke er så veldig flink til å skrive mens andre rett og slett har enorme problemer med ordlige ting.

Irriterer meg over at det er kø på BC2 serveren jeg vil spille på :(

Lenke til kommentar

Det irriterer meg så grenseløst at den nye versjonen av forumet er helt føkka.

Skal jeg quote noe, forsvinner det når jeg trykker på tekstboksen i "svar". Må ALLTID trykke CTRL + Z!

Skal jeg sende svar så forsvinner knappen når jeg trykker på den, så jeg må trykke på en liten flekk EN gang til for å sende svar.

Når jeg leser nedover forumet, og er UHELDIG og treffer med musa over brukernavnet mens jeg skroller, så kommer det opp en irriterende infoboks om den brukeren, som ALDRI forsvinner!

Jeg blir gal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...