Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte nettop en bekjent hjem fra fest, pluss tre av hans kamerater. Han ene måtte vi kjøre rundt å se etter, for han skulle absolutt begynne å gå. I feil retning. Så finner vi ham. På festlokalet. Sovende. I EN LEKEHYTTE. Vi kjører. 60 km og to av de betalte ikke. De 500 kr jeg fikk gikk rett i bensinpenger uansett. Og kl. er nesten 5. Tror jeg skal slutte å kjøre på folk.

Lenke til kommentar

Ikke noe vits i å kjøre random folk du ikke kjenner. Med mindre du får pengene FØR du begynner å kjøre. Eller om du stopper ved en minibank på veien.

Eneste jeg gidder å dra å hente på byen er de nærmeste vennene mine som jeg vet gjengjelder tjenester når jeg er i andre enden og trenger sjåfør.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

[..]

Skulle skambanket dem på stedet. Drittunger.

Du trenger ikke skambanke dem, det er nok å skremme dem.

Lag en Hufsa-like grimase, hvor du har vidåpen munn og gjør store øyne. Og hvor du så brøler, vifter litt med armene og springer etter dem.

Da blir de redde nok til å pisse i buksa. :evil:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager men jeg har aldri forstått Hufsa-hysteriet. Husker bare at jeg fikk lattis når jeg så Hufsa pga. jeg syns karakten bare så rar ut.. Og at slike unger bør settes på plass er det liten tvil om, dessverre er det vanskelig med dagens normer og til tider ubrukelige foreldre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og naboer som ikke tar seg av egne unger. Tok tre av ungene i å løpe etter og bruke vanngevær på katten min i stad. Sto og så på dem, sa strengt i fra at det kunne de gi seg med momentant, og allikevel er han minste tøff nok til å si at han ikke skjøt på noen katt.

Skulle skambanket dem på stedet. Drittunger.

Ka, tåler ikke katten din vann? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...