Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Splitter ny PC, ferdig sammensatt. Får ikke brukt den før tirsdag fordi jeg må ha en jævla USB-stick eller DVD-spiller for å installere Windows. Driten støtter ikke mine forhistoriske DVD-spillere med IDE-kabel, og det er ikke en kjeft i nærheten som kan har/kan låne bort. Bleh! Alltid skal sånt skje når det er ferie/langfri.

Lenke til kommentar

Splitter ny PC, ferdig sammensatt. Får ikke brukt den før tirsdag fordi jeg må ha en jævla USB-stick eller DVD-spiller for å installere Windows. Driten støtter ikke mine forhistoriske DVD-spillere med IDE-kabel, og det er ikke en kjeft i nærheten som kan har/kan låne bort. Bleh! Alltid skal sånt skje når det er ferie/langfri.

Du har ikke mulighet til å installere Windows fra en minnepinne heller??

Lenke til kommentar

Nå er ikke hvilket OS jeg velger akkurat hvor problemet ligger, men heller det at jeg ikke får installert noe før jeg får tak i en USB stick eller DVD-spiller med SATA-kabel.

Uansett, takk for innspillet, men jeg tror jeg holder meg til Windows.

Joda, men jeg får ikke tak i en. USB-stick = minnepinne forøvrig.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Nå er ikke hvilket OS jeg velger akkurat hvor problemet ligger, men heller det at jeg ikke får installert noe før jeg får tak i en USB stick eller DVD-spiller med SATA-kabel.

Uansett, takk for innspillet, men jeg tror jeg holder meg til Windows.

Joda, men jeg får ikke tak i en. USB-stick = minnepinne forøvrig.

Oi. Leste visst ikke den første setningen :blush: .

Lenke til kommentar

Grining på nyhetene om at innbyggertallet i Norge stiger så fort, og at vi vil trene flere boliger. Så kommer det som virkelig irriterer.

"Vi må bygge ut stort i Oslo, fordi at innbyggertallet stiger svært fort. Det er mye plass, og det vil være 200 000 nye innbyggere i Oslo innen 2030".

Oslo, Oslo, Oslo. MÅ man bo i Oslo? Nei, man må ikke det, men det er fader meg det media vil ha folk til å tro. Hva med å bo i for eksempel Lørenskog, Skedsmo, Lillestrøm, Fetsund, og andre områder utenfor Oslo?

Virker ikke som folk vet at det finnes byer og tettsteder utenfor Oslo.

Det samme gjelder bedrifter o.l. Hvorfor MÅ dem være i Oslo? Oslo blir bare et større og større høl med alt for mange mennesker.

Hvorfor Østlandet? :C Mange små kommuner har sterk nedgang i befolkningstall.

Det er egentlig idiotisk å samle så mange mennesker på et så lite område som mulig. Tenk bare hvor mange timer som går tapt i det å sitte i kø. Hvis du kjenner til den beryktede køen i Fetsund inn til Lillestrøm, så skjønner du hva jeg mener. Folk står tidligere og tidligere opp for å komme seg på jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis vi skal få Norge fremover, og bruke økt innvandring som et middel (selv om jeg er imot innvandring), så må vi få flere folk til å bo spredt. Vi kommer til å ende opp som Sverige, der alle sentraliserer seg mot ett område. Det er ikke mange som bor i Nord-Sverige, selv om det er fullt mulig å bo der.

I Norge ser vi at nesten alle innvandrerne bosetter seg i byene. Hvorfor ikke sende de ut til bygdene og grendene? Vi på Vestlandet har økende befolkning i Bergen og rundt, bare se på Sotra f.eks. Mens andre plasser på Vestlandet, lengre vekk fra de store byene (Stavanger og Bergen) er det fraflyttelse. Flytt innvandrerne til Sogn! :-)

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

ESC/MGP har jo forvandlet seg til å bli en slags "gay pride" ting der kvaliteten på musikken bare blir dårligere. Men men, får se på de som vil. Jeg pleier ihvertfall å få med meg resultatene, det er de som er gøyest (naboland som stemmer på hverandre etc.).

Håper Hellas vinner! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...