Quote Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Her er det 25 grader i skyggen. Det er alt for varmt. I går var jeg på fjellet, overnattet i gapahuk. Har blitt ordentlig solbrent, og nå når jeg var ute og gikk tur så var 2 kilometer mer enn nok. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 det er så inn i helvete varmt ute. 35 grader i sola er AAALT for mye. Her har vi klagd i hele vinter fordi det er så vått, kaldt, ubehagelig og fælt, ikke klag på sommeren. Sommeren er den beste årstiden, og varmen er fantastisk! Sola er fantastisk! Om noen har lyst til å steike seg i 36 grader i sola kan de for pokker dra til syden. Her bor vi i Norge og jeg ser på en av de større grunnen for å bo i Norge at det skal være kaldt. Ikke varmere enn nede i syden områdene. At noen folk i Norge klager på vintern betyr ikke at jeg og alle andre mener det samme. Det er ikke digg å sitte og koke i skyggen fordi det er for varmt. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg klager alltid om vinteren, dere skal få lov til å klage om sommeren. Selv om dere har feil. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Alle har feil, om de tar feil er en annen sak. Jeg er enig med de som klager, er 30c i skyggen her nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Men igjen, mange tullinger som bare er så umulige å ha med å gjøre når det gjelder ytring og folk som ikke lengre tåler en dritt før selvtilliten går skeiss. Og det irriterer meg For å deale best med verden (ja, tenk) så må man bare legge seg på et nøytralt nivå ovenfor folk flest. Vise god gammel høflighet og oppdragelse. Så får man heller være ærlig mot de som står deg nærmere. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Alle har feil, om de tar feil er en annen sak. Unnskyld, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Solskinn på tv'n! Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Irriterer meg litt over folk som måler temperaturen i sola. Måles temperaturen i sola så er det det temperaturen til termometeret man måler, ikke temperaturen i lufta, som er interressant å vite. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Når man sitter i sola så steiker den 36 grader ned på deg. Når jeg sier at det er 36 grader i sola så vet du at jeg mente det var solsteiken. Om folk sier det er 36 grader og ikke nevner det er i sola blir det noe annet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Men igjen, mange tullinger som bare er så umulige å ha med å gjøre når det gjelder ytring og folk som ikke lengre tåler en dritt før selvtilliten går skeiss. Og det irriterer meg For å deale best med verden (ja, tenk) så må man bare legge seg på et nøytralt nivå ovenfor folk flest. Vise god gammel høflighet og oppdragelse. Så får man heller være ærlig mot de som står deg nærmere. For å deale best med folk og kritikk bør man "bli kvitt" egoet sitt. Man bør slutte å identifisere seg med alt man gjør. En som ser på seg selv som en gitarist vil ofte takle kritikk dårlig fordi det er blitt identiteten hans. Mens en som bare spiller på instrumentet som kalles gitar vil ikke ha noe problem med å høre at han suger. Folk flest er hårsåre i en diskusjon fordi de tviholder på identiteten sin, og takler dårlig at den angripes. Endret 23. mai 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Feil. En dårlig gitarist nekter å ta i mot kritikk. En god gitarist liker kritikk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Svidd i nakken. Faen er det noe jeg hater så er det å bli solbrent i nakken. Utrolig irriterende! Kan heller ikke bade en dritt eller sole meg på ryggen da jeg har nett operert og må faen vente ett år. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Irriterer meg at jeg ikke klarer å legge meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Feil. En dårlig gitarist nekter å ta i mot kritikk. En god gitarist liker kritikk. Vel, jeg ser på kritikk og konstruktiv kritikk som noe litt forskjellig. Uønsket kritikk er et angrep. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Enkelte ting trenger destruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 At folk klager over været er sjukt :o Kast av deg klærna, kjøp en is, og sett deg i sola. Savner dere virkelig vinteren da? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Får ikke lov til å sitte inne å game vet du Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Man kan jo game selv om det er sommer Men går vel litt på samvittigheten ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå