Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Folk (les: undermennesker) som har mellomrom mellom siste bokstav og tegnet, noe a'la "... så artig !" Hvor i helvete har de plukket opp noe sånt?! Det finnes ikke det språk i verden (såvidt jeg vet) som har en sånn tegnsetting! Tipper de har blitt så vant til å trykke mellomrom etter endt ord at de ikke legger merke til at de også gjør det før tegnsetting. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Folk (les: undermennesker) som har mellomrom mellom siste bokstav og tegnet, noe a'la "... så artig !" Hvor i helvete har de plukket opp noe sånt?! Det finnes ikke det språk i verden (såvidt jeg vet) som har en sånn tegnsetting! Chill , da . Endret 22. mai 2012 av Zodihax 3 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Folk som aldri klarer å holde tiden på avtaler. Vi skulle ha dratt i 3-4 tiden... Først NÅ står han og skifter dekk, som forøvrig skulle vært gjort for evigheter siden allerede. Det må da for faen gå an å ta litt hensyn når tre andre venter på deg. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Trivelig nabolag Ja ikke sant Men kan vel si at "sånn går det" når 27-28 somalere bor i ett og samme hus.. Er du Gunnar Bakke??!!111 Haha, nei, det er naboen min Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) edit. Endret 22. mai 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Får for tida konstant små sår på hendene. Blir jo i praksis helt handicappet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har en som spammer Facebooken min med alle mulige konspirasjonsteorier! Hver bidige dag er det korrupsjon her, legemidddelindustrien der og energiutvinning overalt! Hvorfor har enkelte ent rang til å se konspirasjonsjoner overalt? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Blir irritert av tanken på Matte eksamen førstkommende fredag. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har en som spammer Facebooken min med alle mulige konspirasjonsteorier! Hver bidige dag er det korrupsjon her, legemidddelindustrien der og energiutvinning overalt! Hvorfor har enkelte ent rang til å se konspirasjonsjoner overalt? Jøss, høres intellektuelt ut og en forandring. Bedre enn " Å driver å tæner daa (fjortis bilde av kroppen) " eller Yolo (Folk som har tatt menneskebokstaver (formet seg etter bokstavene) og lagt ut bilde.. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Hvorfor har enkelte ent rang til å se konspirasjonsjoner overalt? Tja, si det, men lediggang er roten til alt ondt. Skal jeg prøve meg på noe annet vil jeg tippe at det kommer av et ønske om å skille seg ut. En stor del av den moderne vestlige livsstilen går ut på en til dels egosentrisk identitetsskaping og da er det ganske enkelt/fristende å fighte det etablerte. Noen ganger går det åt skogen i form av konspirasjonsteorier. Endret 22. mai 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Skulle ønske man kunne sove våken. At man fikk like mye hvile bare ved å ligge i sine egne tanker. Føler jeg kaster bort mye bevisst tenketid ved å sove, dra på jobb, middagslur, internett - repeat. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Har en som spammer Facebooken min med alle mulige konspirasjonsteorier! Hver bidige dag er det korrupsjon her, legemidddelindustrien der og energiutvinning overalt! Hvorfor har enkelte ent rang til å se konspirasjonsjoner overalt? Jøss, høres intellektuelt ut og en forandring. Bedre enn " Å driver å tæner daa (fjortis bilde av kroppen) " eller Yolo (Folk som har tatt menneskebokstaver (formet seg etter bokstavene) og lagt ut bilde.. Intellektuelt? Her om dag postet han en link til noe "naturmedisin" og salgspitchet til denne pillen var, og dette er ikke kødd, "Jeg hadde vært inne til operasjon for å fjerne en svulst. Rett etter operasjonen begynte jeg å ta denne medisinen og nå føler jeg meg mye bedre!" Jepp, og det at du føler deg bedre er kun pga. medisinen og har sikkert ingen verdens ting å gjøre med DEN FORBANNA OPERASJONEN DU HADDE, DITT NAUT! 2 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Pille? Er ikke det nøyaktig det motsatte av naturmedesin? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Folk som spør om hjelp til hva de kan gjøre med et potensielt dødlig problem a.k.a mulig utvikling til kreft osv, men tør ikke gå til fastlegen fordi det er flaut... Lev eller dø, velg for faen... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Jeg foretrekker LSD. Endret 22. mai 2012 av Lami Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Pille? Er ikke det nøyaktig det motsatte av naturmedesin? Oops, sorry, mente kapsel. Trykk den full med potpurri og selg den til en eller annen korttenkt "treehugger", du blir rik! Stakkars folk, rastaflettene og den hjemmestrikkede beretten har nok grodd ned i hodebunn på dem og boret seg inn i hjernen deres. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Kjære nabo, du ser at jeg er på vei ut døra og skal låse døren, og likevel klarer du ikke å vente ekstra 10-15 sek så jeg får blitt med i heisen. Istedenfor lar du meg vente på andre heisen som også var på vei ned i samme øyeblikk. Rakk så vidt t-banen heldigvis. Tusen takk. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg raket med meg et filmsett fra butikken, som jeg gledet meg til å se..., også viser det seg at det er BlueRay... (jeg har kun DVD). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg raket med meg et filmsett fra butikken, som jeg gledet meg til å se..., også viser det seg at det er BlueRay... (jeg har kun DVD). Du bure være glad, BD er mye bedre enn DVD. Kjøp deg en Blu-ray-spiller, koster ikke mer enn 400 kr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå