Woltox Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg vil uuuut... gleder meg til eksamen er over imorgen. Er bare helt fantastisk når man kan gå ut i tynne klær Ossen eksamen :? Har min den 30 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Jeg vil uuuut... gleder meg til eksamen er over imorgen. Er bare helt fantastisk når man kan gå ut i tynne klær Ossen eksamen :? Har min den 30 Matematikk... statistikk den 30 og finanseksamen den 6. Så er jeg FERDIG. Skal bli beste ferie, ever. Passet utrolig bra å få en melding om jeg ville være med på båttur nå... 25 grader og full sol. Endret 22. mai 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hadde den telefonen før. Fantastisk! Jeg ombestemte meg. Innstallerte reddit-appen igjen. Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Folk som skriver «LOOL POLO LOL FUCK» og lager riper overalt på bilen til mamma. FY FAEN! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Marxister. Marxisme og Leninisme er herlig, det er bare synd at det ikke fungerer. Tror du heller skal sutre over Stalinister og Maoister fremfor folk som har gode idealer om definitiv likhet. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Men Polo er jo fet bil.. Hvor mye er din kjørt nå? Skal knabbe den for en prøvetur i sommer tenkte jeg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Marxister. Marxisme og Leninisme er herlig, det er bare synd at det ikke fungerer. Tror du heller skal sutre over Stalinister og Maoister fremfor folk som har gode idealer om definitiv likhet. Jeg har ombestemt meg. Er ikke irritert likevel. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Men Polo er jo fet bil.. Hvor mye er din kjørt nå? Skal knabbe den for en prøvetur i sommer tenkte jeg Solgt den gamle, min mor kjører den nye nå -- så det vet jeg ikke. 13k kanskje? Marxister. Marxisme og Leninisme er herlig, det er bare synd at det ikke fungerer. Tror du heller skal sutre over Stalinister og Maoister fremfor folk som har gode idealer om definitiv likhet. Men du vet, marxister ødelegger landet vårt osv. Endret 22. mai 2012 av Zodihax 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Marxister? Grunnen til at folk blir sure er fordi man prøver å skvise velferd inn i et kapitalistisk samfunn. I et kommunistisk land så er det ingenting som heter avgifter i den forstand som vi har her, fordi alt kommer av staten og alt gis til staten. Jeg har ikke lyst på et kommunistisk styre, men det er en ultimat styreform som kunne fikset mange samfunnsproblemer (og skapt noen) om vi bare har lyst til å ofre grådigheten og samfunnsklassene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Men du vet, marxister ødelegger landet vårt osv. Så flinke er de ikke. De ser bare stygge ut på håret. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Note to self: ikke bruk sarkasme på nett. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Marxister? Grunnen til at folk blir sure er fordi man prøver å skvise velferd inn i et kapitalistisk samfunn. I et kommunistisk land så er det ingenting som heter avgifter i den forstand som vi har her, fordi alt kommer av staten og alt gis til staten. Jeg har ikke lyst på et kommunistisk styre, men det er en ultimat styreform som kunne fikset mange samfunnsproblemer (og skapt noen) om vi bare har lyst til å ofre grådigheten og samfunnsklassene. Vi er mennesker. Vi vil for alltid være grådige. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Note to self: ikke bruk sarkasme på nett. En av svakhetene ved internettdiskusjoner. Vi er mennesker. Vi vil for alltid være grådige. Riktig. Det er et av ankerpunktene til hvorfor kommunisme ikke fungerer. Vi er genetisk programmert til å prøve å være den sterkeste, og for å kunne bli det så må vi forsyne oss selv til tilfredsstillelse før vi velger å dele med noen andre. Endret 22. mai 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 At Facebook får flere væroppdateringer enn yr.no gjennom diverse statuser når sola/snøen kommer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Mann drept med kniv i Fana. Nabohuset vårt.. fy faen. Irriterer meg så jævli at det sku gå et drap her.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Mann drept med kniv i Fana. Nabohuset vårt.. fy faen. Irriterer meg så jævli at det sku gå et drap her.. Er du Gunnar Bakke??!!111 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Folk (les: undermennesker) som har mellomrom mellom siste bokstav og tegnet, noe a'la "... så artig !" Hvor i helvete har de plukket opp noe sånt?! Det finnes ikke det språk i verden (såvidt jeg vet) som har en sånn tegnsetting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå