Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Var på Rimi, så at det kun var en berlinbolle igjen. Tittet på pris lappen: "Berlinbolle, med vanilje." Kjøpte den, begynte å spise, var med bringebær!!!! Every time! :realmad::wallbash:

Samme greia på Rimi her jeg bor også! Bare jeg vil ha bringebær, men får alltid vanilje. Sjekkea først på "prislappen" og tok den det sto bringebær på og fikk vanilje. Andre dagen trodde jeg de hadde fått fikse det og tok den det sto bringebær på og fikk faen meg vanilje. Den tredje gangen tok jeg den det sto vanilje på og tror du faen ikke de hadde fikset det og jeg fikk vanilje. Nå kjører jeg klypa inn i berlinerbolla for å sjekke hva den inneholder. Møkka lei å få feil!

Var på Rimi, så at det kun var en berlinbolle igjen. Tittet på pris lappen: "Berlinbolle, med vanilje." Kjøpte den, begynte å spise, var med bringebær!!!! Every time! :realmad::wallbash:

Samme greia på Rimi her jeg bor også! Bare jeg vil ha bringebær, men får alltid vanilje. Sjekkea først på "prislappen" og tok den det sto bringebær på og fikk vanilje. Andre dagen trodde jeg de hadde fått fikse det og tok den det sto bringebær på og fikk faen meg vanilje. Den tredje gangen tok jeg den det sto vanilje på og tror du faen ikke de hadde fikset det og jeg fikk vanilje. Nå kjører jeg klypa inn i berlinerbolla for å sjekke hva den inneholder. Møkka lei å få feil!

SAMMA HER, samma rimi som Durochris å da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ganske irriterende at det finnes folk som kjøper mat på McDonald's, Burger King osv. Det er direkte trist.

Hvorfor det? Det er ofte jeg har lyst på et raskt måltid mens jeg er på "langtur" over fjellet, f.eks, og ikke vil spise pizza på Peppes på Geilo. Tar ofte heller en burger. Har ikke dårlig samvittighet heller.

Lenke til kommentar

En barneskolevenninne jeg var ganske forelska i og hu viste det, så hu på nå torsdag på tivoliet jeg var, dumme meg sa ikke hei. Fy faen jeg er dum. Hater det!

Var sånn 4 år siden sist jeg så hun. Åhh. Men jeg er så jævli sjenert og det er så sinnsykt irriterende! Hater meg selv for det, har gått glipp av mye pga det. Skyt meg pls.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Gamle kjerringer som er ute å kjører bil. De kjører gørrsakte. Visstnok kjører de ikke over eller på fartsgrensa, men sefølgelig jævlig langt under. Ble så irritert en gang at jeg kjørte forbi, var jo da jeg max venta det. At ho kjerringa smalt inni bilen min, og da fikk ho fart på seg.. GRR! Forbanna tøser..

Noen som har samme mening..?

Lenke til kommentar

Trodde ikke det var lov å forsove seg i militæret?

En har gjerne fri i helgene, selv i militæret. Søndagsfrokost i militæret med speilegg og bacon var faktisk ganske digg. Spesielt når eg gikk av nattevakt og spiste frokost før en la seg og sov frem til middag :D

Lenke til kommentar

Gamle kjerringer som er ute å kjører bil. De kjører gørrsakte. Visstnok kjører de ikke over eller på fartsgrensa, men sefølgelig jævlig langt under. Ble så irritert en gang at jeg kjørte forbi, var jo da jeg max venta det. At ho kjerringa smalt inni bilen min, og da fikk ho fart på seg.. GRR! Forbanna tøser..

Noen som har samme mening..?

Du har jo de som ikke tåler å bli kjørt forbi, virker som om hu var en av de.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det verste er dem som legger seg rett bak meg når jeg kjører. Blir så mektig irritert. Hender jeg får lyst og bråbremse så dem får seg en lærepenge. Idioter.

Lenke til kommentar

Hvis du føler for å være litt drittsekk:

1. Brems ned

2. Vent på blink/tut

3. Bånn gass og kjør fra personen

4. Kjør som normalt igjen når h*n tar deg igjen

5. Evt. repeat for fun

Var en som lå heeeelt oppi rompa mi når jeg kjørte 5-10 km/t over grensa, ble til slutt så jævlig lei av det at jeg gjorde som over. Fyren prøvde deretter å kjøre forbi meg på motorveien på venstresiden selv om vi kjørte like fort. Kul fyr.

Man kjører ikke noe fortere om man ligger 2m unna eller 5m unna, så det utrolig unødvendig å ligge oppi rompa på folk.

Endret av Occi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Brems ned

2. Vent på blink/tut

3. Bånn gass og kjør fra personen

4. Kjør som normalt igjen når h*n tar deg igjen

5. Evt. repeat for fun

Var en som lå heeeelt oppi rompa mi når jeg kjørte 5-10 km/t over grensa, ble til slutt så jævlig lei av det at jeg gjorde som over. Fyren prøvde deretter å kjøre forbi meg på motorveien på venstresiden selv om vi kjørte like fort. Kul fyr.

Man kjører ikke noe fortere om man ligger 2m unna eller 5m unna, så det utrolig unødvendig å ligge oppi rompa på folk.

Den der oppskriften bruker jeg! Men nå er jeg rumpekjører selv, om det er nødvendig. Noen trenger å bli litt presset. Se til helvette å flytt deg om ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror ikke jeg er komfortabel med å begynne slik kjøring. Men er da ikke jeg som skal ta hensyn, det er jo du. Legg deg i trygg avstand, eller kjør forbi. Ikke ligg rett bak rævva for faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...