Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Var på Rimi, så at det kun var en berlinbolle igjen. Tittet på pris lappen: "Berlinbolle, med vanilje." Kjøpte den, begynte å spise, var med bringebær!!!! Every time! :realmad::wallbash:

Se på hullet, er det rødt er det bringebær, er det hvitt så har noen tømt og rømt.

Er ikke dum, titter jo altid. Men, har fått med vanilje som har hatt rødt inni faktisk. :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke bli invitert til bursdagsselskap. Hva i helvete da, hvorfor ble ikke jeg invitert.

Når jeg spør hu sier det er pga "jeg føler at jeg ikke kjenner deg så godt".. :sick:

Men hu kjenner sånn rundt over halve klassen.. Pisspreik ass. Drittkjerring.

Var faen med meg hjem en gang..

Blir så pissed altså. Rett i fitta om hu skal komme i mitt.

Lenke til kommentar

Ikke bli invitert til bursdagsselskap. Hva i helvete da, hvorfor ble ikke jeg invitert.

Når jeg spør hu sier det er pga "jeg føler at jeg ikke kjenner deg så godt".. :sick:

#Rage

Lenke til kommentar

Hahaha! Regner med at du bare tuller?

Lenke til kommentar

Ja okay, for din del kan jeg si at jeg tuller....

Hvorfor skal jeg tulle egentlig? Tror du det er så jævla gøy å føle seg utenfor? Det er ikke akkurat første gangen heller. Folk som hun såvidt har preiket med, blir invitert men meg som hun har vært hjemme hos og er med samme folka, blir ikke invitert? Hallo?

Lenke til kommentar

Hvem vet, kanskje det bedrer seg når du fyller 14?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke 18 år hvis dere trodde det.

Men er ikke så jævli gøy når folk jeg er med til vanlig ikke inviterer meg. Også si at hu ikke kjenner meg? Hva i helvete? Trodde liksom jeg en av "de", men tok visst feil.

Sex Raptor: Hvor gammel er du da? Må de kommentarene begynner jeg å lure på om du er en svett kid som sitter bak tastaturet og tror du er noe jævla stort. Blir så irritert over sånne som deg, faen ingen vett mellom ørene. Skal si du er utrolig tøff med det det GIF bildet ditt, hva med å vise noe mer?

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men er ikke så jævli gøy når folk jeg er med til vanlig ikke inviterer meg. Også si at hu ikke kjenner meg? Hva i helvete? Trodde liksom jeg en av "de", men tok visst feil.

Hva med å ta et hint? Finn deg noen nye venner og heng med de.

Lenke til kommentar

Det orker jeg ikke..

Er ikke akkurat som hu henger med alle de andre hun inviterte heller. Utrolig latterlig. Hva er det hun tror.

Men, jeg er vel ikke rar nok. Er vel det. Forbanna snål noen av de, spesielt hun,.

Lenke til kommentar

Var på Rimi, så at det kun var en berlinbolle igjen. Tittet på pris lappen: "Berlinbolle, med vanilje." Kjøpte den, begynte å spise, var med bringebær!!!! Every time! :realmad::wallbash:

Samme greia på Rimi her jeg bor også! Bare jeg vil ha bringebær, men får alltid vanilje. Sjekkea først på "prislappen" og tok den det sto bringebær på og fikk vanilje. Andre dagen trodde jeg de hadde fått fikse det og tok den det sto bringebær på og fikk faen meg vanilje. Den tredje gangen tok jeg den det sto vanilje på og tror du faen ikke de hadde fikset det og jeg fikk vanilje. Nå kjører jeg klypa inn i berlinerbolla for å sjekke hva den inneholder. Møkka lei å få feil!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Humøret er svart. Blir veldig destruktiv av å være alene en helg.

Interessant. Lurer på hva som skjer om jeg er alene i en måned.

Jeg er ikke akkurat deprimert eller trist.

Det er bare at jeg treffer en vegg der det ikke går an å gjøre noe.

Jeg kan ikke spise, jeg kan ikke høre på musikk, jeg kan ikke se film, jeg kan ikke spille.

Ingenting har lenger noe underholdningsverdi.

Det er bare... Tomt. Det er fitte irriterende noen ganger.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...