Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende at uansett hvor lenge jeg sover, så er jeg drit trøtt på dagen. Kaffe hjelper, men ikke mye. Savner å kunne sove 7-8 timer og være uthvilt dagen etterpå.

 

Jeg hadde det problemet fram til jeg begynte å trene aktivt.

 

Jeg trener aktivt, så er ikke det som er problemet for meg.

Lenke til kommentar

Irriterende at uansett hvor lenge jeg sover, så er jeg drit trøtt på dagen. Kaffe hjelper, men ikke mye. Savner å kunne sove 7-8 timer og være uthvilt dagen etterpå.

 

Jeg hadde det problemet fram til jeg begynte å trene aktivt.

 

Jeg trener aktivt, så er ikke det som er problemet for meg.

 

Hmm, kanskje du trenger en ferie eller litt motivasjon? =)

Lenke til kommentar

Irriterende at uansett hvor lenge jeg sover, så er jeg drit trøtt på dagen. Kaffe hjelper, men ikke mye. Savner å kunne sove 7-8 timer og være uthvilt dagen etterpå.

 

Jeg hadde det problemet fram til jeg begynte å trene aktivt.

 

Jeg trener aktivt, så er ikke det som er problemet for meg.

 

Hmm, kanskje du trenger en ferie eller litt motivasjon? =)

 

Motivasjon har jeg, trives godt med det jeg gjør. Ferie derimot..! :)

Lenke til kommentar

At nyheter av stor historisk betydning går meg hus forbi om dagen. Nyheten om at kirke og stat skiller lag nådde meg via en liten overskrift etter at jeg hadde scrollet et godt stykkke ned på nrk.no uten at jeg hadde hørt at spørsmålet i det hele tatt var oppe til diskusjon, og nå leser jeg at Kjakan Sønsteby døde 10. mai og det er første gang jeg hører om det. Jeg vet ikke om det er jeg som ikke har øynene åpne - jeg er tross alt innom minst 3-4 aviser om dagen - eller om det er media som bare fokuserer på fjas, som den tullingen som tente på seg utenfor Tinghuset.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tar opp matte R2 som privatist slik at jeg kan begynne på ingeniørstudie til høsten, men nå ser det ut som at det blir streik i sektoren på den tiden jeg skal ha eksamen....

 

Kommer seriøst til å gå på veggen hvis jeg må gå enda et år uten å få begynne på uni pga dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...