Gitarhm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Tørket ketchup på tuten til ketchupflaska, og toastsmuler i smørret 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Den var vel myntet på Mchansern og ikke meg ja? Var faktisk siktet til deg. Jeg liker ihvertfall ikke de "koselige" klærne du vil ha. Vel, det utsagnet var så langt unna meg som du kan komme.. Du finner meg ikke moteforumet for å si akkurat. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Igjen skiller du ikke spøk fra alvor. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har ikke motivasjon til å gjøre nynorsk lekser... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Igjen skiller du ikke spøk fra alvor. åhh.. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Har ikke motivasjon til å gjøre nynorsk lekser... Gruer meg til neste uke, 2 terminprøver og en prøve i naturfag. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 At jeg må formatere pcen min som fikk bluescreen >.<! Jaja.. ska formatere den i morgen 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 At jeg sliter med C# ( variabler) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 power nap som plutselig varte i 6 timer :\ 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Åh, been there. Er så irriterende, det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hva forventer man? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Å våkne opp etter 15-20 minutt, våken og glad. Eller ikke... Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 At fingern min er blå og verker no jævlig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 power nap som plutselig varte i 6 timer :\ Så sovner du med ullundertøyet på og i solsteika. Fytti helvete, gjorde det tidligere i dag. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Å fy, kjenner til det! Har en vedovn på rommet som jeg fyrer i. Er ikke sjelden jeg våkner opp midt på natta og det er 30 varmegrader i rommet. Får bare lyst å kaste meg ut i snøen da.. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) At jeg kjøpte meg COD: Black Ops. For en tabbe. Singleplayer sugde helt utrolig mye. Skjønner ikke hvordan noen kan like den. Dum vennlig AI og teite objectives. I MP forsto jeg det slik at man kunne kjøpe hvem våpen man ville. Den gang ei. For en flopp. Singleplayer var dårlig i starten, enig. Så skrudde jeg over til Veteran. Det ble med ett mye morsommere! Huhu. stikker hode ut i ei dør i 0.1 sek og blir blåst ned av en liten guling med stråhatt som sitter 200m unna. Har også en følelese at kulene til AI følger etter meg rundt hjørner også. Endret 25. november 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Ble irritert da en voksen fyr på jobb i lunsjen sa at det å kjøre opp til bil er en milepæl i livet. Det er jo så forbanna subjektivt som det går an? Ble møtt med sure miner da jeg sa at det ikke var om å gjøre å kjøre opp så tidlig som mulig, men heller når man følte for det selv. Blir alle dummere, mindre åpen og mindre etisk nå de blir voksne? Det vil jo bare si at eldre ikke har en dritt de skal ha sagt til unge. Selv om de har mye "livserfaring" er det nok altfor mye som har gått tapt gjennom årene til at de kan være en viktig ressurs. (Fritt etter Thoreau) Hvis jeg unnlater å høre på dem kanskje jeg ikke ender opp som dem. Virker som det er det de ønsker, for ingen voksen har noen gang sagt noe objektivt til meg. Elendighet. Endret 26. november 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Å ta lappen er ganske stort for de aller fleste da, uansett tidspunkt i livet. Førerkortet mitt er det nærmeste jeg kommer til en utdannelse, så det ble feiret med boller og brus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå