Symmetrical Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Det som irriterer meg akkurat nå er at jeg blir drept av en haug med svar om kjøtt og egg. Poenget mitt var at jeg hater grønnsaker og grønnsaker hater tydeligvis meg. Det meste som er veldig sunt smaker.. Irriterer meg egentlig at du er en Nvidia hore. Ikke at jeg er det altså Jeg har hatt mange AMD skjermkort gjennom årene men det er som de sier - når man først har valgt Nvidia så ser man ikke tilbake. Hvis AMD skal få respekt fra meg igjen så må de lage skjermkort som er bedre enn det beste fra Nvidia. Når jeg handler etter skjermkort så kjøper jeg kun det beste uavhengig av prisen. Da kan du selv tenke på hva jeg kjøper. Nvidia har produsert de beste single GPUene i ganske mange år på rad nå og det er ingen fanboynism i det - det er et faktum. Hvis AMD hadde lansert et skjermkort som var bedre så hadde jeg kjøpt den. Det blir spennende å se HD 8970 VS GTX 780. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hun er ikke hot nok til å være så skrudd. Hot/crazy scale - How I Met Your Mother http://www.youtube.com/watch?v=rNfXdHJ6Knc Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 I løpet av hele mitt liv så har jeg ikke funnet noe sunt jeg syntes smaker annet enn dritt. Du kan tenke deg hvor vanskelig det må være. Kjøtt er sunt. Egg er sunt. Vann er sunt. beklager, jeg liker ikke hønsemensen. Egg er ikke hønsemensen. Helt riktig. Egg er hanemensen. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Tror det er på tide med biologi 101 her. On topic: Det irriterer meg at alle i skrekkfilmer er så forbanna dumme. - Forsker: "Ikke lukk opp buret, apene er farlige og ekstremt smittsomme!" - Dust 1: "Vi skal stoppe denne torturen nå!" *Dust 2 åpner buret* 2 sekunder senere: - Dust 2: "Ahhh, den angriper meg!" - Dust 1 til forsker: "Stopp den, dette er din feil!" Endret 13. mai 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 28 Days Later? Hva er dumt med den scenen? Dustene er jo aktivister, og er ignorante overfor apenes tilstand. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 I løpet av hele mitt liv så har jeg ikke funnet noe sunt jeg syntes smaker annet enn dritt. Du kan tenke deg hvor vanskelig det må være. Kjøtt er sunt. Egg er sunt. Vann er sunt. Kjøtt har som regel mye fett og egg kan føre til høyt kolesterol. Kjøtt og fett er sunt, og det finnes flere typer kolesterol, og kolesterolet fra egg er av den gode typen. Faktisk, spiser du veldig mye egg, reduserer du kroppens produksjon av kolesterol, siden du får nok fra eggene. Kjempesunt! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 28 Days Later? Hva er dumt med den scenen? Dustene er jo aktivister, og er ignorante overfor apenes tilstand. Jepp, 28 Dager Senere (ingen titler fungerer like bra på norsk). Problemet er at ALLE er duster, uansett om de er aktivister, treehuggere, veggiser eller det som verre er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 I løpet av hele mitt liv så har jeg ikke funnet noe sunt jeg syntes smaker annet enn dritt. Du kan tenke deg hvor vanskelig det må være. Kjøtt er sunt. Egg er sunt. Vann er sunt. Kjøtt har som regel mye fett og egg kan føre til høyt kolesterol. Kjøtt og fett er sunt, og det finnes flere typer kolesterol, og kolesterolet fra egg er av den gode typen. Faktisk, spiser du veldig mye egg, reduserer du kroppens produksjon av kolesterol, siden du får nok fra eggene. Kjempesunt! Hvordan har folk fått det til seg at kolesterol, fett, sukker og salt er usunt? Det er når du overdriver at det blir farlig, og tro meg, du kan overdrive med grønnsaker også. (les: Jernforgiftning, overdosering av vitaminer, polonium) 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Foreldre som klarer å få ens dag til å bli komplett ødelagt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 #denfølelsen på Twitter. Har et par på Facebook som bruker hashtags der også...mest #denfølelsen. wat? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Jeg vil lage hjemmeside men vet ikke av hva. Tenkte først et bruktmarked for PC deler men jeg tenker det finnes nok av disse. Kunne helst tenkt meg noe kjøp og salg da, enten det er import av mobildeksler, eller kanskje jeg kan drive med Dr.Android? Fikser mobilglass i Android telefoner, eller tror dere ikke det er så mye å hente når det gjelder Android telefoner? Eller kanskje nettside om BF3 med news, tuts og guides, men finnes noen av disse også :/ Vent, finnes ikke noen norske nettsider med BF3 som hovedtema? Er dette noe tror dere? Går det an å tjene noe som helst på dette? Vil gjerne tjene inn for hosting også. Endret 14. mai 2012 av Lami Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Eller kanskje nettside om BF3 med news, tuts og guides, men finnes noen av disse også :/ Vent, finnes ikke noen norske nettsider med BF3 som hovedtema? Er dette noe tror dere? Går det an å tjene noe som helst på dette? Vil gjerne tjene inn for hosting også. Reklamebannere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Jeg vil lage hjemmeside men vet ikke av hva. Tenkte først et bruktmarked for PC deler men jeg tenker det finnes nok av disse. Kunne helst tenkt meg noe kjøp og salg da, enten det er import av mobildeksler, eller kanskje jeg kan drive med Dr.Android? Fikser mobilglass i Android telefoner, eller tror dere ikke det er så mye å hente når det gjelder Android telefoner? Eller kanskje nettside om BF3 med news, tuts og guides, men finnes noen av disse også :/ Vent, finnes ikke noen norske nettsider med BF3 som hovedtema? Er dette noe tror dere? Går det an å tjene noe som helst på dette? Vil gjerne tjene inn for hosting også. Det er ikke så lett å bli nettgründer. Du an enten tappe et nytt marked, tilpasses en undergruppe i et market eller sikre deg en andel i et marked. Å finne et nytt marked er selvsagt vanskelig å komme på, og å lage en businessplan for, men det gir deg en sikrere suksess, og en større slant i lommeboken. Endret 14. mai 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Har et par på Facebook som bruker hashtags der også...mest #denfølelsen. wat? Enda verre, men det føles også rimelig kleint ut når man ser hvor hardt enkelte prøver å finne på hashtags. Nå er ikke jeg den mest aktive på Twitter, #jegersåsint #jekkemegned #hvafaenskaljeggjoreno wrrrrrrrrrargh Ellers irriterer det meg at XXL satt ned prisen på et kikkertsikte som jeg skal kjøpe til rifla mi med 1000 kroner. Prøvde å bestille, men de godtok ikke å sende faktura selv om jeg ikke har betalingsanmerkelser. Faren min prøvde også å bestille, uten hell. Deretter prøvde jeg å bestille med kort, men hele siden fucka seg opp da. Så idiotiske som de var - så satte de prisen opp til 9000 igjen dagen etter. Nå har jeg sendt klage, men de unnskylder seg med konkurranse i andre nettbutikker. Samtidig kommer de med selvskryt om at de har prisgaranti; "vi er så jævla billige!!1". Nå må jeg altså ut med 1000 kroner ekstra fordi det ikke var mulig for meg å bestille fra siden deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Spist tre svære muffins idag, bachelorskriving tar på Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Reklamebannere. Vet du hvor mye man får for slike Google AdSense reklamer? Og hvordan skal jeg få tak i reklamebannere fra firmaer? Tar de kontakt isåfall? Jeg vil lage hjemmeside men vet ikke av hva. Tenkte først et bruktmarked for PC deler men jeg tenker det finnes nok av disse. Kunne helst tenkt meg noe kjøp og salg da, enten det er import av mobildeksler, eller kanskje jeg kan drive med Dr.Android? Fikser mobilglass i Android telefoner, eller tror dere ikke det er så mye å hente når det gjelder Android telefoner? Eller kanskje nettside om BF3 med news, tuts og guides, men finnes noen av disse også :/ Vent, finnes ikke noen norske nettsider med BF3 som hovedtema? Er dette noe tror dere? Går det an å tjene noe som helst på dette? Vil gjerne tjene inn for hosting også. Det er ikke så lett å bli nettgründer. Du an enten tappe et nytt marked, tilpasses en undergruppe i et market eller sikre deg en andel i et marked. Å finne et nytt marked er selvsagt vanskelig å komme på, og å lage en businessplan for, men det gir deg en sikrere suksess, og en større slant i lommeboken. Kanskje jeg først må bli 18 år før jeg begynner å lage nettbutikk. Så jeg vil nok tro at kanskje en egen norsk Battlefield 3 side hadde vært artig. Har en del kompiser som liker BF3 og spiller det selv, så å få til en slik side med guider, tips & triks, nyheter osv hadde vel ikke vært noe problem. Spørsmålet er bare hvor stor hyppighet er det for slikt, vil jeg noengang få mange lesere? Vil jeg tjene inn igjen penger for hostingen... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Å lage en nettbutikk er ikke ting som irriterer deg. Lag en egen tråd! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Finner ingen passende underforum for dette. Blir da "Web-design, HTML, CSS og JavaScript" forumet stedet å spørre? EDIT: Jo, forsåvidt. Irriterer meg over at jeg ikke vet hva jeg skal lage om. Endret 14. mai 2012 av Lami Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ja, enten den kategorien eller Webserverprogramvare og CMS-er om du har noen mer konkrete spørsmål ang. Wordpress el.l. oppsett. Og at du irriterer deg er "fint", men ta diskusjonen ang. AdSense og slikt i egen tråd i riktig kategori! ------ Irriterer meg over at det er såpass vanskelig å fikse ordentlig ratio på høykvalitets priv. torrent trackere som har litt kvalitet pga. enorme mengder med seedbox'er som laster ned på 100mbit og har RSS feed, mine små 5mbit opp har ikke sjangs i forhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå