Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg kjøpte meg COD: Black Ops. For en tabbe.

Singleplayer sugde helt utrolig mye. Skjønner ikke hvordan noen kan like den. Dum vennlig AI og teite objectives. I MP forsto jeg det slik at man kunne kjøpe hvem våpen man ville. Den gang ei. For en flopp.

Sånn går det når du støtter oppunder FPS-verdenens svar på WoW.

Sånne som deg ødelegger for de virkelig gode spillene :( .

Jeg har fortsatt BF: BC2 og støtte meg på. Noe som burde bli årets FPS. Irriterer meg også over at utenpå koveret til black ops står det "Best game of 2010". :nei:

Lenke til kommentar

Århfaen!

den jævla isen som kulda bringer med seg! skulle ta sats og hopper over et gjerde for å ta igjen en kompis i gymmen, som planlagt tar jeg et mellomstopp på rekkverket, men det var jævlig glatt, så jeg datt til døden (1,5m+!) og landa på rygg, hofte, albue og legg >.< blåmerker + smerte = faenas jgdouasndfgoadsnfgkasjfd gjkasdg kjasdgj jasdlg askfgl saædgæsa æ kagdsæ -.-

Lenke til kommentar

Jeg får ikke sove. Jeg er syk. Stod opp 14.00, så på tv og halvsov til pappa kom hjem, prøver å sove, så kommer han å skrur på lyset her jeg prøver å sove. Wtf?

Han har i tillegg lovt at jeg skal lage en webside til noen. Tror ikke han har skjønt mine satser, han foreslo at jeg skulle ta rundt 750 pr side. Jeg tar fastpris, som vil bli mere tilsammen enn bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...