Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg går inn på en bensinstasjon og ser det stygge droget bak kassa får jeg ikke akkurat lyst til å kjøpe en pølse. Da får jeg heller lyst til å hente fram harpunen min.

 

Stygg og mindre attraktiv i forhold til (X) er to veldig forskjellige ting. Dersom vi tar utgangspunkt i din logikk så blir du 'stygg' dersom noen velger en attraktiv kvinne framfor deg. Det skal ganske mye til for at en person tar så dårlig vare på kroppen slik at de kan bli karakterisert som stygg - genetiske feil, sykdommer eller lignende teller ikke som 'stygg' etter min mening.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

At jeg fikk kjeft av ei liten jente for at jeg ikke brukte hjelm når jeg sykler. Syklet bare til postkassa, som er 50 meter unna ( :p), hvor det så kom en jente med rosa sykkel, rosa hjelm, rosa jakke, rosa bukse, og rosa støvler(!), og sa med en krass stemme. "Du er voksen, og du burde bruke hjelm! Læreren min sier at dere store skal være forbilder, og det er ikke du!".

Også syklet hun bare videre.

 

:mellow:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

At jeg fikk kjeft av ei liten jente for at jeg ikke brukte hjelm når jeg sykler. Syklet bare til postkassa, som er 50 meter unna ( :p), hvor det så kom en jente med rosa sykkel, rosa hjelm, rosa jakke, rosa bukse, og rosa støvler(!), og sa med en krass stemme. "Du er voksen, og du burde bruke hjelm! Læreren min sier at dere store skal være forbilder, og det er ikke du!".

Også syklet hun bare videre.

 

:mellow:

MNAoK.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...