Hyperio Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Som om ikke folk krangler like mye og sterkt om maskinvare, programvare, biler og annet tull. Så du sidestiller biler med tull?!! Hah, idiot! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hver gang naboene mine lager mat så lukter det over hele bygget... Vil jeg ha matlukt så lager jeg min egen! Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 At kvinner med lite erfaring som har et bedre utseende får deltidsjobber (eller sommerjobber) som ellers de med mer erfaring og kunnskaper kunne gjort bedre. Dette irriterer meg i dag. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg synes det er gode greier. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvis jeg går inn på en bensinstasjon og ser det stygge droget bak kassa får jeg ikke akkurat lyst til å kjøpe en pølse. Da får jeg heller lyst til å hente fram harpunen min. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvis jeg går inn på en bensinstasjon og ser det stygge droget bak kassa får jeg ikke akkurat lyst til å kjøpe en pølse. Da får jeg heller lyst til å hente fram harpunen min. Det var da i overkant overfladisk og diskriminerende. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Hvis jeg går inn på en bensinstasjon og ser det stygge droget bak kassa får jeg ikke akkurat lyst til å kjøpe en pølse. Da får jeg heller lyst til å hente fram harpunen min. Stygg og mindre attraktiv i forhold til (X) er to veldig forskjellige ting. Dersom vi tar utgangspunkt i din logikk så blir du 'stygg' dersom noen velger en attraktiv kvinne framfor deg. Det skal ganske mye til for at en person tar så dårlig vare på kroppen slik at de kan bli karakterisert som stygg - genetiske feil, sykdommer eller lignende teller ikke som 'stygg' etter min mening. Endret 10. mai 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det var da i overkant overfladisk og diskriminerende. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 At på alle de jævla artiklene i media som skal handle om "hackere" så blir det brukt et illustrasjonsfoto med en jævel sittende foran PC-en i en hettegenser med hetta over huet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Dette irriterer meg: http://www.dagbladet.no/2012/05/09/nyheter/politivold/usa/21520074/ Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) At jeg fikk kjeft av ei liten jente for at jeg ikke brukte hjelm når jeg sykler. Syklet bare til postkassa, som er 50 meter unna ( ), hvor det så kom en jente med rosa sykkel, rosa hjelm, rosa jakke, rosa bukse, og rosa støvler(!), og sa med en krass stemme. "Du er voksen, og du burde bruke hjelm! Læreren min sier at dere store skal være forbilder, og det er ikke du!". Også syklet hun bare videre. Endret 10. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 At jeg fikk kjeft av ei liten jente for at jeg ikke brukte hjelm når jeg sykler. Syklet bare til postkassa, som er 50 meter unna ( ), hvor det så kom en jente med rosa sykkel, rosa hjelm, rosa jakke, rosa bukse, og rosa støvler(!), og sa med en krass stemme. "Du er voksen, og du burde bruke hjelm! Læreren min sier at dere store skal være forbilder, og det er ikke du!". Også syklet hun bare videre. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 At kvinner med lite erfaring som har et bedre utseende får deltidsjobber (eller sommerjobber) som ellers de med mer erfaring og kunnskaper kunne gjort bedre. Dette irriterer meg i dag. Velkommen til arbeidslivet. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Geografiprøve i 4 kapitler neste uke, jeg er fucked. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Engelsk fremføring i morgen, jeg orker rett og slett ikke... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det irriterer meg at Crysis 3 koster 398 kroner å kjøpe i fysisk form, men 449 hvis jeg kjøper det på Origin. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Crysis 3?! Har jeg ligget i en koma eller noe? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) De to gigantiske tomme områdene irriterer meg. Edit: Irriterer også å bare ha råd til nok bensin til akkurat å overleve. Endret 10. mai 2012 av Diskutant 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå