Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater at jeg blir så utrolig lett følelsesmessig påvirket. Har "rotet" med en jente i ca en måned før hun avviste meg brutalt før helgen. Har vært skikkelig nedtrykt og deprimert selv om jeg vet at hun ikke var noe å ta vare på.

Internethug!

 

Vet hvordan det er, kjip følelse selv om man vet det er det beste.

Lenke til kommentar

Kyniske internetthelter irriterer meg.

 

Det er greit å være samfunnskritisk, men jeg blir rett og slett tett i hodet til tider (spesielt) av liberalistiske eller ekstremistiske idealister. Jeg hører dere for svarte! Ta å len dere tilbake, pust ut, ta en kopp med kaffe, smil og les på internett istedet for å smøre tankene deres over alt. Give the world a fucking break! Vi lever ikke i DDR enda.

Lenke til kommentar

Så er ikke jeg et bevis på at man kan være på et nettsamfunn uten å ha et cannabisblad eller hakekors som avatar? Visste du forresten at Diskusjon.no har andre kategorier enn politikk og religion? Blant annet en plass der man kan være sosial, en plass der man kan diskutere maskinvare, programvare, biler, fritid og alt annet en bitre samtaler om Kristendom, Jensemann, kulturmarxister, cannabis, eller annen politikk.

 

Takk for at du vil stå frem som et perfekt eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

en plass der man kan diskutere maskinvare, programvare, biler, fritid og alt annet en bitre samtaler om Kristendom, Jensemann, kulturmarxister, cannabis, eller annen politikk.

Som om ikke folk krangler like mye og sterkt om maskinvare, programvare, biler og annet tull. :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Syns du burde ta deg en blås, og roe deg litt ned. - Hvis jeg forstod det kryptiske innlegget ditt.

Følte du deg truffet? Aww.

en plass der man kan diskutere maskinvare, programvare, biler, fritid og alt annet en bitre samtaler om Kristendom, Jensemann, kulturmarxister, cannabis, eller annen politikk.

Som om ikke folk krangler like mye og sterkt om maskinvare, programvare, biler og annet tull. :p

 

Jupp. Men jeg har ikke denne brukeren her for å ventilere, noe som var grunnlaget til at jeg nevnte akkurat disse eksemplene.

 

Ser du meg i hardwaresupport-, maskinvare, humor, OT, Linux- eller lignende tråder, så er det sjeldent at jeg krangler (Med unntak av denne tråden selvsagt), mens enkelte andre (også kjent som 'Internet superheroes') sitter på tå konstant fordi de tror de forandrer verden alene.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Visste ikke om jeg skulle føle meg truffet eller ikke, jeg forstår ikke helt hvor du vil. Er du irritert bare fordi du liker å irritere deg?

 

For all del, blås gjerne ut litt damp mot meg.

 

EDIT:

 

Irriterer meg over at når jeg installerte nytt dusjkabinett tidligere i uken, knuste jeg det gamle, og har nå et tosifret antall glass-splinter i armer og ben.

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Visste ikke om jeg skulle føle meg truffet eller ikke, jeg forstår ikke helt hvor du vil. Er du irritert bare fordi du liker å irritere deg?

For all del, blås gjerne ut litt damp mot meg.

EDIT:

Irriterer meg over at når jeg installerte nytt dusjkabinett tidligere i uken, knuste jeg det gamle, og har nå et tosifret antall glass-splinter i armer og ben.

 

Meh. Jeg bruker tråden til det den skal brukes til og ytrer forsvaret mitt til motstand med en sarkastisk tone.

 

Om jeg skal kjøle ned diskusjonen litt så kan jeg oppsummere med at jeg egentlig er hippien her (til tross for at jeg ikke har et peace-symbol eller cannabisblad som avatar) ved å ta en 'karpe diem'. Enkelte er så opphengt i politikk og sin kontroversielle ideologi at de føler at de må være på slagmarken dag inn og dag ut. De er så opphengte i ideologien sin at de er nødt til å snakke som om de var en organisasjon, og må verne sin personlighet fra internett-identiteten sin. De er mer 'spokespersons' enn mennesker.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem med at folk blir opphengt i ideologien sin, støtter man en legalisering, er det naturlig å snakke mye om legalisering, liker man biler; er det naturlig å snakke mye om biler.

Er man sosialt anlagt, så liker man vel å snakke om andre ting.

Om du er mer av en hippie en meg, er det vel ingen som har benektet... Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for alle andre, men kan forklare at bare fordi man har et cannabisblad som avatar, gjør ikke det folk til noen spokes-person for temaet.

 

At folk må verne Internett-identiteten sin, er bare sunt. - Må huske at ikke alle liker å spre informasjon om hvem de er, hvor de bor, eller bilder av seg selv. Men ønsker fortsatt få ut sin mening. (hvorfor er det slik? - manglende ytringsfrihet kanskje?)

Lenke til kommentar

Du må ikke bli for opphengt i deg selv, for jeg sikter ikke nødvendigvis mot deg.

 

Jeg har Opeth som avatar fordi jeg har en lidenskap for Opeth, men det betyr ikke at jeg dedikerer livet mitt til å gå på et korstog for hva jeg mener er det riktige metallbandet å like. Les første innlegget mitt, så ser du at jeg ikke angriper lidenskap, men at jeg heller påstår at folk må kunne være på internett å heller samle informasjon og dele den istedet for å være så utrolig sikker på at man skal kunne være denne internett superhelten som skal forme morgendagens samfunn. Gå å se på VG sitt kommentarfelt, de i motsetning til deg, har stort sett ikke peiling på hva de snakker om. De har en brennende lidenskap, men har ikke peiling på hvordan norsk politikk fungerer fordi de babler å drukner i hverandres tanker istedet for å samle informasjon.

 

Diskusjonen har blitt dratt langt ut på landet. Det jeg sier er at man skal slappe av, lese mer, snakke mindre og slutte å depersonalisere seg selv. Ateistiske drittsekker er et perfekt eksempel på dette. Istedet for å fokusere på det som er viktig så sitter de å sparker kristne som allerede ligger med trynet i grusen.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

At It's Learning har skapt noe de kaller "Prøvemodus", som på en måte fryser alle programmer på PC'en, din så du ikke kan bruke nettleser eller andre programmer.

Allikevel, så er programmet så dumt at det var bare å bruke CTRL-Alt-Delete, finne Prøvemodusen, avslutte prosessen, og bruke nettleseren på å finne svar på et spørsmål. I tillegg er programmet så dumt at det lagrer det du har skrevet på de forrige spørsmålene, så det var bare å trykke "Fortsett prøve", og skrive inn svaret du fant på nettet. Repeat ved neste spørsmål du ikke vet svaret på.

Etter 10 minutter brukte alle denne metoden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...