Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må altså bygge flere sykkelfelt, men det er viktig at vi ikke bruker dem, for det er best om vi sykler i veien.

:hmm:

De skal selvfølgelig brukke sykkelfelt, men ikke gangvei (uansett hvor mye de kaller den gang- og sykkelvei) eller fortau. Det tror jeg du skjønte også. ;)
Lenke til kommentar

Pimp my Ride med xzibit er jo kanon!

Nei faen heller. FileZilla altså. Laget meg en bruker hos 5GBfree.com og tenkte å bruke FileZilla til å koble meg på ftp serveren jeg har fått. Skriver inn servernavn (5gbfree.com) brukernavn og passordet jeg har fått, eller som jeg skrev inn når jeg registrerte meg hos 5gbfree.com, kobler til og får opp velkomstmeldingen og det greiene der. Men så får jeg opp "530 login authentification failed" eller noe slikt. Faen! Hvorfor kommer jeg meg ikke på serveren!! :realmad:

Funker heller ikke å koble til med nettleseren -.-

Lenke til kommentar

Jeg liker godt å heve meg over personer jeg ikke liker, men jeg driver ikke å skaper meg.

Hvilken type personer liker du ikke?
Lenke til kommentar

Jeg liker godt å heve meg over personer jeg ikke liker, men jeg driver ikke å skaper meg.

Hvilken type personer liker du ikke?

Jeg misliker ingen typer, jeg tenker spesifikt på bekjente som jeg har et litt syrlig forhold med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...