Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg irriterer meg over personer som "angivelig" ringer fra Microsoft for å prøve å svindle meg. http://m.nrk.no/m/ar...art_id=18064858

 

De ringte for 30 minutter siden, og jeg forstod jo selvsagt at dette var tull. Men da bestemte jeg meg for å sløse med tiden deres.

Latet som om jeg var en gammel og senil mann. Fyren som ringte hadde indisk aksent.

 

"Hello, I am calling from Microsoft Technical Department, how are you Sir?"

Very bad...

Oh I am very sorry to hear that. Why?

My dog and my family got killed...

Oh I am very sorry, how did it happen?

They *hikst* got run over by a tractor......

 

Da begynte han å komme med kondolering, før han begynte å komme til problemet med at PC-en min var infisert av virus. Da var det på tide å leke inkompetent. Jeg sa at det var sønnen min som hjalp meg med dataen, men nå som han var død så visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Snill som svindleren var, så tilbydde han seg å hjelpe meg. Da hadde jeg vel allerede brukt 5 minutter av tiden hans.

 

"Could you please turn on your laptop?"

I... I don't know how to do that. Wait a second, I have to open it up" *Banke telefonen lett i bordet, lage mye støy.*

"It's opened"

"Okey, can you press the power key"

"P-O-W-E-R Spacebar - K-E-Y" *jeg trykker liksom på tastaturet*. It won't start up!

"Nononono, if you look closely over your keyboard - your power key should be there"

"but....but..... it's not there....."

"Just look"

"I'm giving up... You know, my son was such a lovely boy.. *avbrutt*

"Have you turned on your *Jeg avbryter igjen*

"He was such a lovely boy, helped me with my computer... All until he got run over by a tractor with the rest of my family. I don't want to talk anymore... *her er jeg ganske sutrete og lei meg i stemmen*, og legger på.

 

Det var vel dagens gode gjerning å sløse bort ca 20 minutter av tiden hans. Dette var vel egentlig bare et lite utdrag. :---)

 

 

Hahaha, tror dere ikke SAMME fyren ringte opp igjen i dag! Tok jo selvsagt samme regla, men nå virka det som om han fikk dårlig samvittighet da han hørte om familien min som ble kjørt over av en traktor. Han la dermed på etter å ha sagt: "I'm so, so, so, so sorry for your loss..*noe jeg ikke fikk med meg*" med indisk aksent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så på nyhetene for noen uker siden hvor redaktøren i bladet "Motor" først sier:

"Vi burde bygge flere sykkelfelt for å øke antallet personer som sykler til jobben hver dag. I flere byer er tilbudet for dårlig!".

Så sier dusten:

"Det er viktig at syklistene sykler i veien, for da ivaretar de rettighetene sine. Ved å sykle på gangfelt/sykkelfelt har de ingen rettigheter". (Tenker at han mener vikeplikt for eksempel).

Så sier han videre at det er så mye kø i byene, og at flere burde sykle. Så viser NRK (var Morgennytt) et lite klipp, og hva skjer i klippet? En syklist midt i kjørefeltet, med nesten 25 biler bak seg i sneglefart. Hvem lager kø sier du?

 

Vi må altså bygge flere sykkelfelt, men det er viktig at vi ikke bruker dem, for det er best om vi sykler i veien.

:hmm:

Endret av Vertical^
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hahaha, tror dere ikke SAMME fyren ringte opp igjen i dag! Tok jo selvsagt samme regla, men nå virka det som om han fikk dårlig samvittighet da han hørte om familien min som ble kjørt over av en traktor. Han la dermed på etter å ha sagt: "I'm so, so, so, so sorry for your loss..*noe jeg ikke fikk med meg*" med indisk aksent.

 

Haha, du skulle ikke spilt såååå senil, bare litt inkompetent og når du kommer til det punktet at du liksom skal taste inn bankkoder eller hva fader så kjører du denne:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RokMVIcWAYY

Lenke til kommentar

"ka du sei?".

 

Nei takk,liker ikke seiSkjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

(e jo nording så fersk seibiff med løk like man jo,seff :tease: )
.

 

 

Har forresten fått utslett på begge lårene,tipper det er det nye vaskemiddelet jeg kjøpte i går,så da må man kaste mainnsjiten,samt vaske alt på nytt på 20000grader,minst :grumpy: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...