Gavekort Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er så lett å være kul på internett om man bare bruker litt sarkasme. 8/10 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) At pakken min enda ikke har kommet. Den ble sendt ut 2. mai med ekspresslevering. Har også vært "ute til levering" siden 4 mai. FÅ UT FINGEN TNT. Endret 8. mai 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Naive land som tror at alt blir bedre ved å bytte ut presidenten. "Vi har mange hundre milliarder euro i gjeld. Ved å bytte president, vil alt blir bedre!". Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Artister som egentlig ikke kan synge rent som da gjelder 99% av alle artister i dag. Hva skjedde med vibrato og falsetto (stemmeteknikk - eller noe) fra 80-tallet? .. Litt random kanskje..? xD Endret 8. mai 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 enig! mye av dagens musikk er dritt! man trenger bare en pc med noen fancy programmer, så gjør den jobben for deg. er helt latterlig hvor dårlig mye av musikken er i dag. holdbarheten er litt 0. det er laget for å selge. Rihana og co er gode eksempler på horette artister som musikkbransjen bruker til å tjene penger. tviler på at mange av artistene faktisk gjør noe som helst selv da musikken blir laget. de bare er der, som levende dukker styrt av bransjen. alt er bare søppel! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Naive land som tror at alt blir bedre ved å bytte ut presidenten. "Vi har mange hundre milliarder euro i gjeld. Ved å bytte president, vil alt blir bedre!". Dessverre er ikke "mindre penger til folk flest" noe man vinner valg med. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10065642 For å oppklare flere overfallsvoldtekter vil KrF teste alle nordmenn som blir siktet av politiet - uansett årsak. KrF kan ryke og reise til H... 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jepp, jeg har allerede sagt hva jeg mener om saken i kommentarfeltet. Jeg er fyren med marmorhodet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 En vaskekte tabloidbladskommentator? Kan jeg få ta på deg? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jepp, jeg har allerede sagt hva jeg mener om saken i kommentarfeltet. Jeg er fyren med marmorhodet. ? ? Navn? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Vil si at de fleste som kommenterer på nettaviser har et marmorhode... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Tiden mellom 8-12 går sabla fort, men 12-16 føles som en evighet. Føles som sekundene blir til minutter. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg har flere tusen ganger ratio på Demonoid, men ingen vil leeche fra meg på TVTorrents hvor jeg trenger credits. Det er da bare å bruke RSS-feeds så du får filen fortest mulig. Seeder alt jeg laster ned der til 1,3 ratio samme dag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er da bare å bruke RSS-feeds så du får filen fortest mulig. Seeder alt jeg laster ned der til 1,3 ratio samme dag. Det blir nesten litt gambling også, for det er ikke alltid jeg ender opp med leechere, selv om det er en ny episode av noe populært. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Men jeg har satt opp en RSS-bot slik som du beskrev, men det forsvant i halvårsoppgaver og eksamener. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hjernen min er ikke wired til å jobbe. Kommer en psykisk sperre etter dag 2. Trenger å finne meg kreativt arbeid... Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Forstår ikke at dere på liv og død skal ha folk til å laste ned fra dere, er det ikke greit nok at vedkommende faktisk får filen de er ute etter? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Er vel det at noen torrent steder stenger tilgangen din om du ikke seeder til en viss ratio. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er credits ja. Om du ikke deler en gigabyte, så får du ikke en gigabyte. Piratkommunisme med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå