Dore123m Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ironi er ikke et kjent fenomen på Internet. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det som irriterer meg grenseløst er å være så ekstremt lat og tiltaksløs som jeg er, at tanken på å stå opp klokka 7 imorra gjør meg kvalm. Kom arbeidslyst, her skal du motstand finne... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Prøver å komponere en eller annen musikk-idé, så ender det opp med "FUCK IT! I'LL DO IT 4/4!" Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) VG som skriver om grunnen til at Voe begynner å blogge igjen... Det er mer enn nok søppel på internett. Endret 6. mai 2012 av Quote Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Sier meg like irritert på at dagbladet hele tiden skal fortelle meg hvordan jeg får Tone damli aaberge-sprettrumpe og Rhianna-lår. Avis? - Nei, sladderblad! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 "Dagblabla" som jeg kaller det. Det er vel for så vidt kun Aftenpoften og NRK.no som er det jeg vil kalle for god og seriøs nettavis. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Irriterer meg over at den generelle oppfatningen visst nok er at Rihanna er så jævlig hot. Jeg synes hun ser frastøtende ut og i tillegg er stemmen hennes for jævlig. Likevel plyndrer hun alle mest sexylister og ikke minst hit-lister. 3 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hehe, selv om det ikke irriterer meg, er jeg enig at hun er ganske oppskrytt. Musikken hennes er også bare helt ok. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Og hun forteller unger at selvmordsleker er helt greit og kult. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) samme med tone damli aaberget Endret 7. mai 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hææ? Er du blind eller? Hun er uten tvil en av de peneste jentene som har blitt født i Norge. Hun er kanskje en oppskrytt artist, men utsende hennes kan ingen klage på. Er ikke tvil om at Aksel Hennie har gjort det bra der! 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Må somehow blande Susanne Sundfør og Tone Damli Aaberge. Da får vi tidenes artist. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Irriterer meg over at den generelle oppfatningen visst nok er at Rihanna er så jævlig hot. Jeg synes hun ser frastøtende ut og i tillegg er stemmen hennes for jævlig. Likevel plyndrer hun alle mest sexylister og ikke minst hit-lister. Kun jeg som synes at beina hennes virker utrolig lange ift resten av kroppen? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Å stå og vente på legekontoret som alltid er forsinka. Ikke kan jeg sitte heller på grunn av såret. Har stått her i en time snart. -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Å ikke ha noe å gjøre på jobb. Jeg får ikke noe ut av dagen min! Spør rundt om noen trenger hjelp, men folk klarer seg visst fint. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Å stå og vente på legekontoret som alltid er forsinka. Ikke kan jeg sitte heller på grunn av såret. Har stått her i en time snart. -.- Også kan du banne på at kommer du på tiden, så er legen forsinket, beregner du at legen er forsinket slik som de alltid er, og kommer for sent selv, da er legen garantert etter skjema, om ikke litt før.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvorfor i svarte sender ikke amazon.co.uk parfyme til norge ? HVA FAEN ER DEN SIDEN SITT PROBLEM ? de gjør ikke annet en å tape penger. er minst 100 forskjellige ting jeg har prøvd og bestilt fra dem siste 8 årene. Håper de blir stukket med høystaker i helvete 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Folk jeg kjenner og møter på treningstudio og sier at dem har trent biceps i 2 timer og har 1 time igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå