Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Vel, det er ikke til å unngå å la seg irritere av frihetsfientlige mennesker.

Ville ikke kalt det irritasjon. Det strekker seg langt dypere.

Så klart, men for å forsvare all verdens type innleggs eksistens i denne tråden er det viktig å si at det irriterer. :p

Du skulle prøvd deg på jobben min hvis du hater regelryttere... Litt bare for å forsøke meg varte jeg en time uten de fuckings commie-skjortene og kjørte litt ironisk "Keep calm and carry on"-skjorta mi. Helt til en av sjefene "kledde av meg". En time var jeg fri. En time. En.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det er det. Det man lærte var:

 

- Helt basic, basic trafikkregler som alle har lært på en eller annen måte fra før (skolen, foreldre) etc.

- Førstehjelp - Har hatt sikkert 5-6 ganger i løpet av grunnskolen

- Mørke"kjøring" - Man sitter bak i en bil og sier når lærern skal skru av og på fjernlys, for så å stå ute og se på en bil blinker med lysa 200m unna.

Det var faktisk ubrukelig. Det lille eg lærte på det drittkurset på over 12 timar til saman, kunne eg ha lært sjølv på ein time. Og så kosta det like mykje som ein ny mobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk ta trafikalt grunnkurs i skoleregi. Ene læreren der var godkjent for å gi det kurset. Det er klart at man kan lære mye av det selv, men det kan man jo egentlig ikke bevise. Nå har man en standard, som kan bevises. Jeg hadde ikke førstehjelpskurs før jeg tok jegerprøven som 14-åring.

 

Mørkekjøring er jo greit nok, men igjen så er dette på grunn av å øke bevisstheten hos enkelte som kanskje ikke er fullt så sikre.

Lenke til kommentar

Instagram-bilder, bare fordi du øker farge-temperaturen, gjør de blasse og gir de en lettere blur-effekt, så betyr ikke det at bildene er gode.

 

Men nå irriterer fotograf-nerder meg også, som ikke liker bildene med mindre de kommer fra 200.000 kroners utstyr, eller fra ræva til Steve McCurry.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sennheiseren døde litt. Jeg kan vel takke meg selv som valgte og ha den i sekken. Nå fungerer bare lyden på begge sidene om ledningen er i en bestemt stilling.

 

Slitsomt.

Lenke til kommentar

Føler meg helt fjern og distansiert.

Føles ut som brukerne her ikke eksisterer, men bare er tekst på internett.

 

Skulle ønske mine oppgaver i livet var å overleve, og kun skaffe mat, drikke og ly.

 

I dette bakvendte samfunnet er disse primære behovene allerede tatt hånd om.

De primære behovene EKSISTERER altså ikke fordi man aldri virkelig får kjenne driften og lysten etter dem.

Resultatet: Dyp langvarig depresjon som sitter helt i rota av ens eksistens, og aldri går vekk.

 

Det er ikke så ille å være tørst, å fryse, eller å sulte.

Det er ille når flammen og gløden sakte men sikkert svinner, fordi den sosial kondisjoneringen som har pågått hele livet tar innpå en og vrenger sjela til et uskyldig stakkars menneske som aldri ba om å bli født.

 

Det er ikke min depresjon eller pessimisme som må kureres, det er samfunnet som må forandres. Jeg kan muligens flytte...

 

Trøst deg med at du har helt rett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

irriterer meg noe jævlig at en eller annen nabo spiller ekstrem bass musikk så det rister i gulvet kl 23:45 på en Søndag kveld.

Folk må vell få lov til å kose seg ;)?

Ja, folk burde få lov til å kose seg uten at det skal gå ut over andre.
Lenke til kommentar

irriterer meg noe jævlig at en eller annen nabo spiller ekstrem bass musikk så det rister i gulvet kl 23:45 på en Søndag kveld.

Folk må vell få lov til å kose seg ;)?

20 skal ikke lide pga 1 persons ønske om å høre på musikk på natta ;) sånn er det når man bor i blokk man må ta hensyn..

Skal man absolutt høre på musikk seint kan man plugge inn et par beats eller noe..

Endret av Dani46
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poll som har ubrukelige svaralternativer eller mangler noen av de klare valgene.

 

Helt greit oppsatt poll: "Liker du best fargen grønn eller blå?"

*Blå

*Grønn

*Har ingen formening

 

Typisk poll hos en nettavis: "Liker du best fargen grønn eller blå?"

 

*Helt klart blå!!!

*Har aldri sett en farge

*Liker mest potet jeg!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...