Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Vel, det er ikke til å unngå å la seg irritere av frihetsfientlige mennesker.

Ville ikke kalt det irritasjon. Det strekker seg langt dypere.

 

Når sosialistkrek prøver å sette så mange grenser og sperrer som mulig, og gjøre dette ene livet så grått og trist som mulig slik at alle mennesker skal oppleve den samme elendigheten som dem...

Da snakker jeg hat.

 

Jævla tørrpinne-feminist-regelrytter-drittfolk.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, det er det. Det man lærte var:

 

- Helt basic, basic trafikkregler som alle har lært på en eller annen måte fra før (skolen, foreldre) etc.

- Førstehjelp - Har hatt sikkert 5-6 ganger i løpet av grunnskolen

- Mørke"kjøring" - Man sitter bak i en bil og sier når lærern skal skru av og på fjernlys, for så å stå ute og se på en bil blinker med lysa 200m unna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jo, det er det. Det man lærte var:

 

- Helt basic, basic trafikkregler som alle har lært på en eller annen måte fra før (skolen, foreldre) etc.

- Førstehjelp - Har hatt sikkert 5-6 ganger i løpet av grunnskolen

- Mørke"kjøring" - Man sitter bak i en bil og sier når lærern skal skru av og på fjernlys, for så å stå ute og se på en bil blinker med lysa 200m unna.

 

Ja. Og for alle (det er garantert noen) som ikke kan dette? Enten fordi foreldrene ikke har lappen, skolen ikke hadde førstehjelp/ ikke god nok førstehjelp/ du hadde det for 10 år siden, og aldri har tenkt over hvordan det er å kjøre i mørket før? Skal de bare begynne å lærekjøre uten å kunne dette?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja. Og for alle (det er garantert noen) som ikke kan dette? Enten fordi foreldrene ikke har lappen, skolen ikke hadde førstehjelp/ ikke god nok førstehjelp/ du hadde det for 10 år siden, og aldri har tenkt over hvordan det er å kjøre i mørket før? Skal de bare begynne å lærekjøre uten å kunne dette?

 

Dette er ting en før i tiden plukket opp mens en øvelseskjørte. Lære ved å gjøre er gull. Om en ikke har plukket opp trafikkregler i løpet av 16 år i bil før du har muligheten til å øvelseskjøre tviler jeg på at du får noe særlig mer inn i hodet på et kurs.

 

Jeg kan se fordelen av å ha et førstehjelpskurs og i forbindelse med dette gå gjennom plikter en har som bilist om en kommer til et ulykkessted, men resten av opplegget er BS fra ende til annen.

Lenke til kommentar

at det er lite å finne på når man bor i Norge og er under 18..

 

Jeg er 19 og det er ikke så mye mer å gjøre i forhold til da jeg var under 18..

 

Jeg er 20 og det er ikke så mye mer å gjøre i forhold til da jeg var under 19.. :p

 

Hvis man ser bort ifra å dra på byen for å drikke seg shitings da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...