Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor dårlig IQ har en person som filmer at han står inni en tunnel med bilen sin, for så å burne igjennom halve tunnelen - hvor skiltene er helt synlige? Personen legger det jo selvsagt ut på Facebook.. Man ber jo nesten om å få politiet etter seg da :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Plusset! Bor i rekkehus, og naboer på begge sider har unger i flust og gir faen i hvordan de leker. De løper fritt rundt hele dagen lang og skriker konstant. På det meste telte jeg 17 unger rett utenfor. Helt latterlig.

 

Dessverre har jeg bommet på dem så langt når jeg kommer kjørende hjem, men det er ikke langt unna å treffe dem rett rundt svingen til stadighet.

This!

Lenke til kommentar

Sier meg sterkt enig med innlegget over til Hyperio

 

Forøvrig er jeg ganske irritert på at jeg lånte bilen min bort til brodern (som nettopp fikk lappen), han kjørte bilen til H..., fikk motorhavari, og stakk av fra bilen. - Jeg som hadde andre planer enn å hente bilen i dag.

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Finn, finnfinn og bjarne var ute i skogen. Plutselig ble finnfinn borte. Da sa bjarne til Finn: "Finn! Finn finnfinn!" Da svarte finn: "Bjarne, bjarne, bjarne, bjarne"

 

Så om dere hører ei måke skrike nå så er det kun fordi den leter etter finnfinn

Endret av Mikkel™
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...