Takkformeg Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Også mener de at de alltid har rett uansett hvor feil de tar. Tar til meg den og endrer til OG bedrevitere Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Irriterer meg at sommeren bare var innom et par dager for å erte meg, nå er det jo nesten vinter igjen. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hvor dårlig IQ har en person som filmer at han står inni en tunnel med bilen sin, for så å burne igjennom halve tunnelen - hvor skiltene er helt synlige? Personen legger det jo selvsagt ut på Facebook.. Man ber jo nesten om å få politiet etter seg da 1 Lenke til kommentar
mwy Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Folk som uttaler seg om ting de ikke har peiling på.... AKA bedrevitere... Men jeg vet jo alt best. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Denne smileyen: Og resten av dem. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Plusset! Bor i rekkehus, og naboer på begge sider har unger i flust og gir faen i hvordan de leker. De løper fritt rundt hele dagen lang og skriker konstant. På det meste telte jeg 17 unger rett utenfor. Helt latterlig. Dessverre har jeg bommet på dem så langt når jeg kommer kjørende hjem, men det er ikke langt unna å treffe dem rett rundt svingen til stadighet. This! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg blir faktisk i godt humør av å se unger leke og herje og jævle ute. Er jo bare sunt. Så lenge de ikke holder deg våken om natta ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 - Ingen skal tjene over 1,5 millioner Måtte telle til 10, nei 20, etter å ha lest denne artikkelen. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) - Ingen skal tjene over 1,5 millioner Måtte telle til 10, nei 20, etter å ha lest denne artikkelen. Jeg måtte ikke det, for jeg tar dem ikke seriøst. EDIT: Fjerna noe i innlegget mitt for å forhindre en flamewar. Endret 6. mai 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Vel, det er ikke til å unngå å la seg irritere av frihetsfientlige mennesker. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Sier meg sterkt enig med innlegget over til Hyperio Forøvrig er jeg ganske irritert på at jeg lånte bilen min bort til brodern (som nettopp fikk lappen), han kjørte bilen til H..., fikk motorhavari, og stakk av fra bilen. - Jeg som hadde andre planer enn å hente bilen i dag. Endret 6. mai 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Kommunistisk vodka... KGB YO Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) EDIT: Fjerna noe i innlegget mitt for å forhindre en flamewar. Fight the war, fuck the norm! Endret 6. mai 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Folk som trekker seg fra en avtale etter avtalt tid. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) http://www.aftenpost...ml#.T6aFXtWx2So "Skadet måke ble kjørt til fosterhjem i politibil" Dette gjør meg drittsur. Da veterinæren ga to jenter beskjed om å avlive en blødende måke eller frakte den til Os, var valget enkelt. De ga måken navnet Finnfinn og fikk politiet til å kjøre måken hjem. Hvorfor?? Endret 6. mai 2012 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fordi noen folk ikke skjønner at dyr faktisk blir skadet og dør... Bruke den lille politikraften vi har her i landet på å redde EN måke...Var akkurat på hytta, der skyter vi måker og skjærer. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Synes det var en søt historie. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Finn, finnfinn og bjarne var ute i skogen. Plutselig ble finnfinn borte. Da sa bjarne til Finn: "Finn! Finn finnfinn!" Da svarte finn: "Bjarne, bjarne, bjarne, bjarne" Så om dere hører ei måke skrike nå så er det kun fordi den leter etter finnfinn Endret 6. mai 2012 av Mikkel™ 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå