Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg er et skall av en mann. Feil. Du må forresten se American Psycho hvis du ikke har gjort det. Der snakker vi skall av en mann. Brilliant film. Våkne opp med hodepine irriterer vettet av meg. Har ikke rørt alkohol på ei stund heller. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er dette samme diskusjon som var på RR for noen uker siden? Nei, det var bare gåing. På sti uten biler er du bil og skal holde høyre, på vei/ landevei med biler er du gående og skal holde venstre. Jeg holder til høyre på veier med mange svinger hvor jeg ville vært dårlig synlig for møtende biler om jeg gikk til venstre. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Familien min drar ikke på hytta allikevell, og ikveld er det date. Kommer ikke hjem til foreldrene mine, "Hils på X, snart 16". Helvette, hva skal jeg finne på 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Familien min drar ikke på hytta allikevell, og ikveld er det date. Kommer ikke hjem til foreldrene mine, "Hils på X, snart 16". Helvette, hva skal jeg finne på Dra på hytta. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hva er riktig side av veien? Du er en av dem! Gah! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Hva er riktig side av veien? Du er en av dem! Gah! Jeg kjører bil jeg. Holder meg stort sett til høyre Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Er dette samme diskusjon som var på RR for noen uker siden? Nei, det var bare gåing. På sti uten biler er du bil og skal holde høyre, på vei/ landevei med biler er du gående og skal holde venstre. Jeg holder til høyre på veier med mange svinger hvor jeg ville vært dårlig synlig for møtende biler om jeg gikk til venstre. Ja, enig der, gå etter forhold. Bare siterte det Basse (du?) og pikene kom fram til Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Enkleste er vel å finne ei som er eldre Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Familien min drar ikke på hytta allikevell, og ikveld er det date. Kommer ikke hjem til foreldrene mine, "Hils på X, snart 16". Helvette, hva skal jeg finne på Dra på hytta. Ikke kommet helt der enda. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Alle disse bildene som går rundt på facebook. Inn i helvete så irriterende dem er. Hater dem som pesten. 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Familien min drar ikke på hytta allikevell, og ikveld er det date. Kommer ikke hjem til foreldrene mine, "Hils på X, snart 16". Helvette, hva skal jeg finne på Ta henne med ut et sted da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er jo ikke noe vits i å ta henne med hjem FØR hun er 16 uansett. 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Unger som leker 40m fra huset mitt. Skriker dødsskrik som om de ble voldtatt eller noe. Konstant hele dagen lang. Kan ikke huske at vi bråkte slik når jeg lekte ute 5 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Plusset! Bor i rekkehus, og naboer på begge sider har unger i flust og gir faen i hvordan de leker. De løper fritt rundt hele dagen lang og skriker konstant. På det meste telte jeg 17 unger rett utenfor. Helt latterlig. Dessverre har jeg bommet på dem så langt når jeg kommer kjørende hjem, men det er ikke langt unna å treffe dem rett rundt svingen til stadighet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Folk som uttaler seg om ting de ikke har peiling på.... AKA bedrevitere... Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 ...oh! Eller folk som tror de kan alt selv om de ikke har mer "erfaring" enn det wikipedia har gitt dem. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Fikk meg til å huske denne 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Folk som uttaler seg om ting de ikke har peiling på.... AKA bedrevitere... Beklager å være en bedreviter, men bedrevitere er strengt tatt folk som skal poengtere ting som er feil og virker gjerne nedlatende når de korrigerer. http://en.wikipedia.org/wiki/Know-it-all 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå