Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

18-årig høygravid jente på fjesboka var på ultralyd i dag - umulig å gå glipp av det sånn som hun skriker det ut i hytt og gevær - og nå har hun endret profilbilde til et 3D-bilde av ungen i magen. Ekkelt som faen og totalt unødvendig.

 

Herregud som jeg misliker gravide. Særlig de i tenårene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

18-årig høygravid jente på fjesboka var på ultralyd i dag - umulig å gå glipp av det sånn som hun skriker det ut i hytt og gevær - og nå har hun endret profilbilde til et 3D-bilde av ungen i magen. Ekkelt som faen og totalt unødvendig.

 

Herregud som jeg misliker gravide. Særlig de i tenårene.

 

Kjekt at du kan velge hvem du får statusoppdateringer fra da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

18-årig høygravid jente på fjesboka var på ultralyd i dag - umulig å gå glipp av det sånn som hun skriker det ut i hytt og gevær - og nå har hun endret profilbilde til et 3D-bilde av ungen i magen. Ekkelt som faen og totalt unødvendig.

 

Herregud som jeg misliker gravide. Særlig de i tenårene.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer at bare man skifter oppløsning på en video fra vgtv så må man se reklamen på nytt.... Satans makkverk.

 

 

18-årig høygravid jente på fjesboka var på ultralyd i dag - umulig å gå glipp av det sånn som hun skriker det ut i hytt og gevær - og nå har hun endret profilbilde til et 3D-bilde av ungen i magen. Ekkelt som faen og totalt unødvendig.

Herregud som jeg misliker gravide. Særlig de i tenårene.

 

De tror de er unike fordi de klarer å få unger vet du. Også tror de at deres unge er mye mer spesiell enn alle andre :)

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Skulle ikke ha sniffet koffeinpulver i kveld.

Men whatever

Jeg skulle aldri ha latt kameratene vært alene hjemme her. Jeg kom hjem fra et annet nachspiel, til et annet nachspilet hjemme hos meg hvor det er mange russ og annet dritt. Hvor de derpå prøver å pule i senga og soveposen jeg har liggende.

 

Jævla irriterende... Det toppet seg da han ene og "venninnen hans" satt seg i en bil i garasjen, tok bilen på tomgang og satt seg inn i bilen for å pule. Faen i helvette, har folk begynt å gå ned i IQ i det siste? Har allerede fått naboklage, uten at jeg var her i det hele tatt.....

 

18-årig høygravid jente på fjesboka var på ultralyd i dag - umulig å gå glipp av det sånn som hun skriker det ut i hytt og gevær - og nå har hun endret profilbilde til et 3D-bilde av ungen i magen. Ekkelt som faen og totalt unødvendig.

Herregud som jeg misliker gravide. Særlig de i tenårene.

 

Dette er faktisk faktafaen.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Innpåslitne damer, hvorfor skal dem tafse på meg og prøve å kline med meg når de vet at JEG HAR DAME. Kommer ut fra dassen, og det første som skjer at spontant kommer bort til meg, holder så rundt meg prøver å kysse meg på munnen, takket være at jeg x-gamer er refleksene mine finspisset ,og jeg dodger den greit. Jeg ble sur og hu stakk fra festen. Like etter er det en gjeng andre jenter som klenger rundt meg resten av kvelden. For no jævla piss. Hadde jeg vært singel hadde det kanskje vært litt annerledes da noen av dem så bra ut, men jeg er uansett ikke så glad i jenter som er så ufattelig pågående.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Innpåslitne damer, hvorfor skal dem tafse på meg og prøve å kline med meg når de vet at JEG HAR DAME. Kommer ut fra dassen, og det første som skjer at spontant kommer bort til meg, holder så rundt meg prøver å kysse meg på munnen, takket være at jeg x-gamer er refleksene mine finspisset ,og jeg dodger den greit. Jeg ble sur og hu stakk fra festen. Like etter er det en gjeng andre jenter som klenger rundt meg resten av kvelden. For no jævla piss. Hadde jeg vært singel hadde det kanskje vært litt annerledes da noen av dem så bra ut, men jeg er uansett ikke så glad i jenter som er så ufattelig pågående.

Hvis man har dame, så er resten av kjerringene innpåslitne, er man singel derimot, så kan man sitte i fred alene i et hjørne.

 

 

Ond sirkel, det der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...