Kammizez Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Faktisk, som kassemann, så spiller det ingen rolle for meg om kunden snakker eller ikke. Da slipper jeg å svare på noe helt ubetydelig og meningsløst. Jeg er der for å scanne varer, ikke for å sosialisere med kunder. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Skader ikke å forsøke å spre litt positivitet mens man er i kassa. Gjør jo ens egen dag bedre og. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) http://www.aftenpost...ml#.T6LYYKtSSx0 Organisasjonen mot offentlig diskriminering må være tidenes største skjøgeansamling. Snakk om hylekråker som leter etter små offentlige bagateller å blåse opp. Det er faen meg fire personer på plakaten. Hadde skjønt hylingen om det var tredve hvitinger på plakaten, men det var det ikke. Hadde også skjønt det om Norge var et forferdelig land for minoriteter, og denne plakaten bare var for å diskriminere enda litt mer, men det er altså ikke tilfelle. Skaff dere en hobby. Endret 3. mai 2012 av Bunnskrap 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Savner bloggen til Penis Trygve. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Åherregud! Føler strikken er dratt rimelig langt hva "diskriminering" gjelder nå. Skal ingen ting til før noen skriver "RASISME!!" eller "DISKRIMINERING!!". Vi er for faen meg Norge, her er vi HVITE, om det ikke er en svarting på hver jævla reklame eller plakat så gjør da ikke det noe. Uff! Jævla integreringsmas! De har det så sykt bra i dette landet her, hvorfor i all verden skal vi skjemme de bort så til de grader? Noen av de krever til og med offentlige bønnerom, da det og be er en "menneskerett! jeeeez.. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Nå er jeg lei. Tror jeg har skiftet 100 sikringer på surroundanlegget til pcn de siste 3 årene. Det har fungert bra, og jeg har hatt masse nytte av det, men det krever kanskje 10 sikringer hver gang det blir slått av. Det suser litt om natta slik at det ikke kan være på 24/7, men jeg kan ikke holde på å bytte sikringer hver gang det skal brukes. Får vel bruke litt penger på nytt... blæ Endret 3. mai 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 kompis som prøver seg på søstersen. Merker jeg blir lettere irritert. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 kompis som prøver seg på søstersen. Merker jeg blir lettere irritert. Hvis hun er fin så er vell det egentlig bare å forvente? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 kompis som prøver seg på søstersen. Merker jeg blir lettere irritert. Prøv deg på hans. 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Idiot av en hoster bannet meg på en minecraft server etter at Head-Owner ga meg alle commands, men orka ikke sette meg som mod/admin der og da... -_- Irriterer at folk ikke klarer å vente på at folk sier hvorfor/hvordan man har fått tilgang til det man har... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 kompis som prøver seg på søstersen. Merker jeg blir lettere irritert. Prøv deg på hans. Hva om han ikke har en søster? Hva er nummer to i rekken? Mor, bror? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 kompis som prøver seg på søstersen. Merker jeg blir lettere irritert. Hvis hun er fin så er vell det egentlig bare å forvente? Går egentlig greit for meg, men da bør det faen meg bli giftemål også. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 kompis som prøver seg på søstersen. Merker jeg blir lettere irritert. Prøv deg på hans. Hva om han ikke har en søster? Hva er nummer to i rekken? Mor, bror? Multitasking. Begge to. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) At jeg fikk bulk i mitt splitter nye hovedkort. For helvete heller! Fikk bulken av at jeg mista lommelykten oppi.. Ser kanskje ikke stort ut men når det er blankt er det synlig fra månen. ÅH! FAEN HELLER! Jævla uflaks Endret 3. mai 2012 av Lami 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg mistet tv-kontrollen på laptopen en gang i fjor så det ble en liten bulk og det irriterer meg litt enda. Noe annet som er irriterende er at alt jeg spiser kommer rennende ut igjen. Kan ikke slippe en liten fis en gang uten at jeg risikerer at det går ille. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Enda godt at man bruker mer tid på å se på skjermen enn på kjøleribbene på hovedkortet da! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6w_okQSRr7M Sammo beviser at man kan være tjukk men likevel sprek Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Tydeligvis helt fette umulig å skaffe nøyaktig den jakka jeg vil ha. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Rånerne som på død og liv skal stå på utsida her. Må nesten ha nyrebelte for å sitte i sofaen her, de spiller så høyt at hele bygningen rister. :/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå