Vertical^ Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Ryggsekken min gikk til helvete i dag. Før så ble glidelåsen ødelagt, så bestemte den seg for å revne via hele glidelåsen. Hadde visst litt for mye i den sekken Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Magen henger over bukselinningen når jeg sitter. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Er vel på tide å begynne med treningen da. Helt ærlig kan jeg ikke skryte av magen min heller og skjerpings må til. For halv time siden var jeg gira på jobbing, fokusert og gjorde ting raskt. Nå plutselig er all arbeidslyst borte og har en ugh-følelse når jeg ser på skjermen. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Unødvendig "tungvindt" språk i aviser og lignende! "Politet opprettet kontakt med drosje (...)" Flott å se at de kompenserer for sitt tungvinte språk med stavefeil. Aldri hørt om en "Politet". Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Woops, den feilen var nok min. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Lefdal. Så grenseløst. Tidligere var det problemer med headsettet mitt (Sennheiser PC161) og jeg fikk tilgodelapp med en gang uten problem. (som faktisk er fornuftig med tanke på den lave prisen på produktet, neppe billigere å reperere) Den nye headsettet mitt (samme) ville plutselig ikke ta opp lyd lenger (defekt mic), og jeg gikk til Lefdal for å få tilgodelapp så jeg kunne få en ny igjen. Så får jeg beskjed om at den skal sendes på reperasjon (dersom det blir billigere for Lefdal, ikke faen om det blir det) og at det kan ta flere uker*. Så sier jeg at jeg fikk tilgodelapp forrige gang uten å måtte vente, og så sjekka han databasen og benekta dette -- men sjefen skulle ringe meg opp idag. Selvfølgelig har jeg ikke fått telefon fra noen sjef, og må være uten headset i flere uker (headset som brukes til progaming). * noe som burde være brudd på forbrukerkjøpsloven "Reparasjon [skal] skje "uten nevneverdig ulempe" for kjøper (for eksempel retting i løpet av et par dager) [...]" (kilde) Endret 3. mai 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Lefdal. Så grenseløst. Tidligere var det problemer med headsettet mitt (Sennheiser PC161) og jeg fikk tilgodelapp med en gang uten problem. (som faktisk er fornuftig med tanke på den lave prisen på produktet, neppe billigere å reperere) Den nye headsettet mitt (samme) ville plutselig ikke ta opp lyd lenger (defekt mic), og jeg gikk til Lefdal for å få tilgodelapp så jeg kunne få en ny igjen. Så får jeg beskjed om at den skal sendes på reperasjon (dersom det blir billigere for Lefdal, ikke faen om det blir det) og at det kan ta flere uker*. Så sier jeg at jeg fikk tilgodelapp forrige gang uten å måtte vente, og så sjekka han databasen og benekta dette -- men sjefen skulle ringe meg opp idag. Selvfølgelig har jeg ikke fått telefon fra noen sjef, og må være uten headset i flere uker (headset som brukes til progaming). * noe som burde være brudd på forbrukerkjøpsloven "Reparasjon [skal] skje "uten nevneverdig ulempe" for kjøper (for eksempel retting i løpet av et par dager) [...]" (kilde) Lefdal. Så grenseløst. Tidligere var det problemer med headsettet mitt (Sennheiser PC161) og jeg fikk tilgodelapp med en gang uten problem. (som faktisk er fornuftig med tanke på den lave prisen på produktet, neppe billigere å reperere) Den nye headsettet mitt (samme) ville plutselig ikke ta opp lyd lenger (defekt mic), og jeg gikk til Lefdal for å få tilgodelapp så jeg kunne få en ny igjen. Så får jeg beskjed om at den skal sendes på reperasjon (dersom det blir billigere for Lefdal, ikke faen om det blir det) og at det kan ta flere uker*. Så sier jeg at jeg fikk tilgodelapp forrige gang uten å måtte vente, og så sjekka han databasen og benekta dette -- men sjefen skulle ringe meg opp idag. Selvfølgelig har jeg ikke fått telefon fra noen sjef, og må være uten headset i flere uker (headset som brukes til progaming). * noe som burde være brudd på forbrukerkjøpsloven "Reparasjon [skal] skje "uten nevneverdig ulempe" for kjøper (for eksempel retting i løpet av et par dager) [...]" (kilde) Kanskje du burde vudert ett annet headset når det gikk i stykker første gangen? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Nei, liker headsettet og har ingen problem med at det kan bli ødelagt før det har gått to år (så lenge reklamasjonen er smertefri) -- tror nok jeg har vært uheldig i tillegg. Men ja, om jeg får hevet kjøpet blir det i alle fall headset fra en annen butikk, og tror ikke PC161 er i så mange butikker at det blir en mulighet igjen. Endret 3. mai 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 det som irriterer meg er når du handler for nesten 1000 kroner og kassadama faen meg spør om du skal ha en pose Jeg spør alltid om pose, (nesten) uansett, eneste unntak er de få kundene jeg husker at aldri skal ha pose. Men tenk deg det øyeblikket når det kommer en gutt på 20 år i t-skjorte og shorts, som drar kortet på rundt tusenlappen. Og i det neste øyeblikket spør du "Trenger du en pose?". Nei, selvfølgelig trenger jeg ikke pose! Jeg skal gå fram og tilbake mellom bilen og butikken med 40 varer for å spare 2-3 kroner. Greit nok at man spør hvor mange poser, eller skal du ha pose, selv om jeg syns det blir det samme som å spørre "Trenger du pose?". Men seriøst, når jeg blir spurt om jeg TRENGER en pose, så får jeg lyst til å grine. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Samme er det når de spør "Skal du ha kvittering?". Går det an. Selvfølgelig skal man ha kvittering for helvete! Greit hvis man kjøpte en ting til 20kr, men når man har handlet mange varer er dette et selvfølgelig. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan gi kvitteringen. Er de redde for at vi skal ta dem i svindel? Flere ganger har det vært feil pris på varen. Idiotisk. Irriterende å si "JA" hver jævla gang man handler. Endret 3. mai 2012 av Lami Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 det som irriterer meg er når du handler for nesten 1000 kroner og kassadama faen meg spør om du skal ha en pose Jeg spør alltid om pose, (nesten) uansett, eneste unntak er de få kundene jeg husker at aldri skal ha pose. Men tenk deg det øyeblikket når det kommer en gutt på 20 år i t-skjorte og shorts, som drar kortet på rundt tusenlappen. Og i det neste øyeblikket spør du "Trenger du en pose?". Nei, selvfølgelig trenger jeg ikke pose! Jeg skal gå fram og tilbake mellom bilen og butikken med 40 varer for å spare 2-3 kroner. Greit nok at man spør hvor mange poser, eller skal du ha pose, selv om jeg syns det blir det samme som å spørre "Trenger du pose?". Men seriøst, når jeg blir spurt om jeg TRENGER en pose, så får jeg lyst til å grine. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Samme er det når de spør "Skal du ha kvittering?". Går det an. Selvfølgelig skal man ha kvittering for helvete! Greit hvis man kjøpte en ting til 20kr, men når man har handlet mange varer er dette et selvfølgelig. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan gi kvitteringen. Er de redde for at vi skal ta dem i svindel? Flere ganger har det vært feil pris på varen. Idiotisk. Irriterende å si "JA" hver jævla gang man handler. Hvorfor er det en selvfølge at man skal ha kvittering? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Samme er det når de spør "Skal du ha kvittering?". Går det an. Selvfølgelig skal man ha kvittering for helvete! Greit hvis man kjøpte en ting til 20kr, men når man har handlet mange varer er dette et selvfølgelig. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan gi kvitteringen. Er de redde for at vi skal ta dem i svindel? Flere ganger har det vært feil pris på varen. Idiotisk. Irriterende å si "JA" hver jævla gang man handler. Følger du ikke med på innslåinga av varer?I 98% av tilfellene kaster jeg uansett kvitteringa når jeg kommer hjem, eneste den brukes til er å se hva jeg skylder andre og omvendt etter utlegging. Får la meg irritere av det ene individet, eller kanskje det er to av de jeg deler kjøkken med som vasker opp innimellom, men lar det stå til tørk i mange dager (uke++) før det endelig blir borte en dag eller to, så er det tilbake. Og den som legger ting i vasken etter bruk, gjør at jeg må aktivt finne et sted å flytte deres oppvask til for at jeg skal vaske mine ting (som ligger under 24 timer før det fjernes fra stativ). De irriterer seg sikkert over mine 2-3-4 ting som ligger på benken (brødkniv, smørekniv osv) et par dager . Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg irriterer meg over de løkrullene på Facebook som liker bilder av for eksempel stappfulle kjøleskap, dyre pc-er, iphoner osv. hvor det står: "Like if you want". I tillegg så liker de samme personene poster hvor det står: "Like if u want 2000 friend requests". Da er man jaggu desperat. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Da er man jaggu meg stygg. Facebook begynner å ligne mer og mer på en dyrehage. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Idiotisk. Irriterende å si "JA" hver jævla gang man handler. Si nei i stedet av og til. Jeg liker Spar. Der skriver de ikke ut kvitteringen med mindre du svarer ja på det spørsmålet. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Greit hvis man kjøpte en ting til 20kr, men når man har handlet mange varer er dette et selvfølgelig. Ikke veldig ofte jeg vil ha kvittering. Da skal det være veldig dyrt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Blir ganske rart å ignorere de som sitter i kassen. Spesielt når de sier noe sånt som "det blir ... kroner". Har aldri satt i kasse selv, men liker å tro at de setter pris på at jeg faktisk snakker til dem. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Blir ganske rart å ignorere de som sitter i kassen. Spesielt når de sier noe sånt som "det blir ... kroner". Har aldri satt i kasse selv, men liker å tro at de setter pris på at jeg faktisk snakker til dem. Folk som ser ned og ikke svarer på ting jeg sier er idioter og svært uhøflige. Jeg er et menneske, og som alle andre mennesker, så er jeg glad i kommunikasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå