Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Überkristne mennesker som blir fly forbanna bare det glipper ut et eller annet banneord... (Og folk som ser på banning som om det var det værste et menneske kan gjøre generelt). Har vokst opp med det for faen, det er ikke min feil at de fleste banneord passer perfekt til de fleste "gode" ordene...

Faen heller.

Hvorfor bry deg sånn om å fjerne dem?

Ser bedre ut :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Failer så hardt sosialt. Hvorfor må man prate?

De eneste gangene jeg liker å prate er når det ligger ei blondine i senga mi, og man snakker om alt mellom himmel og jord.

Fuck sosial dritt! Må vel gå tilbake til å analysere alt, slik at jeg sier det som er riktig i alle sammenhenger.

Har prøvd å drite i det, og heller "speak my mind", men det har tydeligvis alienated alle jeg kjenner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fuck sosial dritt! Må vel gå tilbake til å analysere alt, slik at jeg sier det som er riktig i alle sammenhenger.

Har prøvd å drite i det, og heller "speak my mind", men det har tydeligvis alienated alle jeg kjenner.

Lag en falsk deg som sier godkjente ting, eller sier seg enig i det meste.

Lenke til kommentar

Lag en falsk deg som sier godkjente ting, eller sier seg enig i det meste.

Det er den gamle meg som gjorde sånt.

De aller fleste liker at man er enig, egentlig...

Men da blir man en slave for andre, og må høre på andre jabbe i vei.

Hele livet mitt har jeg forsøkt å leve opp til andres forventinger, men jeg gidder ikke det mer.

Jeg vil ikke at noen skal leve opp til noens forventinger når man prater sammen.

Lenke til kommentar

Det er den gamle meg som gjorde sånt.

De aller fleste liker at man er enig, egentlig...

Hele livet mitt har jeg forsøkt å leve opp til andres forventinger, men jeg gidder ikke det mer.

Jeg vil ikke at noen skal leve opp til noens forventinger når man prater sammen.

Finn en gylden middelvei. Greit å ha motstridende meninger om ting, men om gjelder alt, eller noe som kanskje kan virke for kontroversielt så bare hold kjeft.

Lenke til kommentar

Skal du fungere i samfunnet, må du ofre litt for å bli med i det. Du kan bli en enstøling og ha dine egne meninger om alt og ingenting, men egentlig gir folk faen.

Altså, jeg ønsker at sauen her blir tatt av dage, rett og slett for moro skyld. Men jeg kan jo ikke si sånt i offentligheten. Da blir man utstøtt som en "freak". Derfor er jeg heller enig med de som fordømmer det, og håper stille at det skjer likevel.

Lenke til kommentar

Man må slutte å bry seg så mye om andre rett og slett. BRY deg om de du vil bry deg om, der du faktisk føler noe. Lat som du bryr deg om resten. Alle vinner på det. Selv om det føles jævlig å være falsk overfor drittsekker tjener man på det i lengden.

Tenk at du er et overmenneske. Du skal takle alt bra. Det er bare bagateller som preller av deg, for du er et overmenneske.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at oblatene på bilskilt sitter noe så inni helvette godt fast. 1 time, en kvart flaske white sprit og 3 såre negler senere er de av :p

Protip: Ikke bruk malingsskrape eller tapetkniv, da skjærer du igjennom det ytterste belegget og skiltene blir stygge. Heldigvis fikset litt hvitter det.

EDIT: For de som ikke vet det kan man altså fra i dag kjøre uten oblater.

Hvorfor bry deg sånn om å fjerne dem?

Jepp, hadde aldri orka og skrapt de av.

Kjøp heller nye skilter! Skal jeg lett gjøre. Koster 140,- eller no, er jo ingenting og det vil se myyye bedre ut :)

Lenke til kommentar

Tenk at du er et overmenneske. Du skal takle alt bra. Det er bare bagateller som preller av deg, for du er et overmenneske.

Men begrepet overmenneske tilsier at man er bedre enn "undermennesker".

Om jeg tenker at jeg er bedre enn andre er jo det bare subjektivt.

Det er ingen universell fasit på hva som gjør en til et overmenneske eller ei.

Men det nytter selvfølgelig ikke å tenke sånn.

Her må man kanskje bare være litt subjektiv og en dose narsissistisk...

Jeg prøver dog å se så høyt på meg selv som mulig uten å sammenligne meg selv med andre.

Selv om man gjør det ubevisst hele tida.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Men begrepet overmenneske tilsier at man er bedre enn "undermennesker".

Om jeg tenker at jeg er bedre enn andre er jo det bare subjektivt.

Det er ingen universell fasit på hva som gjør en til et overmenneske eller ei.

Trenger ikke nødvendigvis å klassifisere andre som undermennesker. Nei, det er ingen fasit, men hvis den, la oss kalle det illusjonen, gjør at du kommer lettere gjennom dagene, so be it.

Lenke til kommentar

Man må slutte å bry seg så mye om andre rett og slett. BRY deg om de du vil bry deg om, der du faktisk føler noe. Lat som du bryr deg om resten. Alle vinner på det. Selv om det føles jævlig å være falsk overfor drittsekker tjener man på det i lengden.

Enig med deg Hyperio , for min del er jeg ferdig med å vedlikeholde vennskap til en hel gjeng med folk.

Får høre av andre at slik skal jeg ikke tenke , men jo faktisk , når jeg er den som tar kontakt eller ringer for å høre hvordan det går med folk og ikke får noe tilbake , da er det jo åpenbart at de ikke vil ha noe kontakt.

Mennsker jeg har følt har vært mine beste venner i årevis , er ikke det lenger. Det sårer , men jeg blir mest sint og skuffa.

heldigvis har jeg flere og velge mellom , en kompis sa til meg at han vil alltid være der for meg om det er noe, slikt liker jeg og høre, jeg sa det samme tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...