Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men man trenger å være paranoid for å kjøre hele nettverket sitt gjennom Tor.

Man er paranoid om man begynner å bruke TOR-nettverk til enhver nettverkskommunikasjon utad. Man er ikke paranoid om man holder seg unna Facebook og lignende.

Jeg kjører kun kryptert trafikk gjennom Tor. Det kan godt være en enda større faen som sitter på exit-noden.

Jeg skjønner ikke hvor dere har fått det fra at jeg kjører all trafikken gjennom Tor.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Skulle ut å ta meg en kjøretur i det fantastiske været før jeg begynner med eksamensøving. Kommer ut, der står ikke min bil. Pappa tok min fordi den var nyvaska, og hvor er nøkkelen min til hans bil? Jo, i bilen min. Kommer meg pokker ikke langt nei.

Sånn da har jeg fått den tilbake, digg med treningslukt i den. Jævla fotballunger

Endret av Amberlamps
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arbeiderenes dag meg i ræva.

Mor mi kjøpte ny plenklippar i går. Eg tenkte det var på tide å prøve den no. Difor blei eg ikkje med far min, systra og hunden på tur. Når eg skal til å fylle bensin på klipparen, får eg ikkje lov, fordi det er "helligdag"...

Dette er ikkje fuckings USA, nordmenn er ikkje kvalmt patriotiske og skinnhellige. Eg må vel for faen få lov til å klippe plenen gratis, sjølv om folk har fri? Eg trudde det var slike ting fridagar er til, gjere ting ein ellers ikkje har tid til.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det er søndag og man klipper ikke plenen sin på en søndag. Sånn er det bare.

Jævla irriterende at det koster faen meg 3000,- for EN FLYBILLETT, EN VEI, INNLANDS. Hva i helvete. Faen billigere å reise til New York!! ARG! :realmad:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er søndag og man klipper ikke plenen sin på en søndag. Sånn er det bare.

Da er vel du mest sannsynligvis dypt religiøs.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Det irriterer når bonden ikke så langt unna oss begynte å gjødsle jordet sitt på selveste 17. Mai, klokka 07.00 om morgenen. (Han gjorde det i fjor).

Håper han ikke gjør det i år også.

Ellers så kan folk gjøre som de vil. Klipper selv plenen på søndager, og hadde nok gjort det i dag også om det var nødvendig.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Irriterer meg at store idrettsstjerner dør på tragiske måter helt uten forvarsel.

-Når det er (edrue) stakkarer som drar rundt på bygdene med fulle biler å banker opp uskyldige personer som er drita fulle.

Og hvis man skulle ta igjen på en av de så møter de dere når dere er 2stk og de er 10stk med balltre og jernrør...

Disse overlever så klart alt som er av dop og dritt, imens de som vier livet sitt til noe som samler hele nasjoner forran tv`n, dør helt uten grunn.

Verden er uretferdig!

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg at sykkelen min ble stjålet. Fra en låst bygning. Vannflaska mi hadde de bare satt på gulvet der sykkelen sto.

JÆVLIG hyggelig for en student som bor faensteike meg i voll langt unna sentrum og jobb. Bruker den sykkelen nesten hver dag.

......................klikker

Lenke til kommentar

Irriterer meg at oblatene på bilskilt sitter noe så inni helvette godt fast. 1 time, en kvart flaske white sprit og 3 såre negler senere er de av :p

Protip: Ikke bruk malingsskrape eller tapetkniv, da skjærer du igjennom det ytterste belegget og skiltene blir stygge. Heldigvis fikset litt hvitter det.

EDIT: For de som ikke vet det kan man altså fra i dag kjøre uten oblater.

Endret av TMB
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Irriterer meg at oblatene på bilskilt sitter noe så inni helvette godt fast. 1 time, en kvart flaske white sprit og 3 såre negler senere er de av :p

Protip: Ikke bruk malingsskrape eller tapetkniv, da skjærer du igjennom det ytterste belegget og skiltene blir stygge. Heldigvis fikset litt hvitter det.

EDIT: For de som ikke vet det kan man altså fra i dag kjøre uten oblater.

Hvorfor bry deg sånn om å fjerne dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...