Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke å være paranoid for å ønske å holde privatlivet sitt privat, men man trenger å være paranoid dersom man gjør noe med det?

Man er paranoid om man begynner å bruke TOR-nettverk til enhver nettverkskommunikasjon utad. Man er ikke paranoid om man holder seg unna Facebook og lignende.

End of discussion. Takk kan sendes på PM.

Lenke til kommentar

Jeg observerer at du benytter en hersketeknikk og ikke besvarer spørsmålet denne gangen heller. Det er heller ikke nødvendig å bruke ordet hvorfor i en setning for at den skal kunne kalles et spørsmål.

Jeg observerer at du nå har brukt 'jeg observerer' to ganger. Jo, det er nødvendig å bruke et spørreord for å bygge en spørsmålssetning.

Lenke til kommentar

Kunne vært verre. Du kunne fått bilen, og halvveis inn i leveringsruta den natta finner du at sjefen presterte å kortslutte samtlige innventar- og baklys. Og åssen finner du ut dette? Jo, fordi noen kjører inn i deg bakfra på E6 fordi de ikke så at du var der.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over folk som bruker vasken som mellomlager før man til slutt vurderer å sette ting inn i oppvaskemaskinen. da hoper det seg opp i vasken og hele kjøkkenet ser jævlig ut. er det så vanskelig å sette ting inn med en gang? er egentlig akkurat like lite jobb.. grrrr

Lenke til kommentar

Funker så enkelt som å bli avvist vennskap fordi hun syns aldersforskjellen er for stor og hun har for mye å tenke på for tida. Ironien er også at vi møttes på et sted for å stifte vennskap og finne på ting sammen.

Lenke til kommentar

det som irriterer meg er når du handler for nesten 1000 kroner og kassadama faen meg spør om du skal ha en pose

Jeg spør alltid om pose, (nesten) uansett, eneste unntak er de få kundene jeg husker at aldri skal ha pose.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...