FrankBjarne Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Av en eller anen grunn har jeg klart å sove 15 timer i natt. Våknet heller ikke av alarmen jeg hadde satt på for 6 timer siden... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Man trenger ikke å være paranoid for å ønske å holde privatlivet sitt privat, men man trenger å være paranoid dersom man gjør noe med det? Man er paranoid om man begynner å bruke TOR-nettverk til enhver nettverkskommunikasjon utad. Man er ikke paranoid om man holder seg unna Facebook og lignende. End of discussion. Takk kan sendes på PM. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg observerer at du benytter en hersketeknikk og ikke besvarer spørsmålet denne gangen heller. Det er heller ikke nødvendig å bruke ordet hvorfor i en setning for at den skal kunne kalles et spørsmål. Jeg observerer at du nå har brukt 'jeg observerer' to ganger. Jo, det er nødvendig å bruke et spørreord for å bygge en spørsmålssetning. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er vel ikke nødvendig å bruke et spørreord for å bygge en spørresetning? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg er ikke helt våken. Nei, det er ikke det, men i Bozzeye sitt tilfelle så var det nødvendig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er da ikke nødvendig med spørsmålord for å skape et spørsmål? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 5. gang på rad jeg taper i Wordfeud. Ikke bare nok med at jeg taper heller. Jeg taper mot en jente.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nei, det er ikke det, men i Bozzeye sitt tilfelle så var det nødvendig. Du må gjerne forklare hvorfor det var nødvendig i mitt tilfelle, og ikke i Refsa sitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Derfor. Endret 30. april 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Flott. Først 10-15 grader og sol, og nå snøstorm Har ikke noe i mot snø, men alt vannet som kommer når det blir varmere igjen er veldig irriterende. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har blitt friendzoned før, men å bli friend-friendzoned, det var spesielt. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 det som irriterer meg er når du handler for nesten 1000 kroner og kassadama faen meg spør om du skal ha en pose 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har blitt friendzoned før, men å bli friend-friendzoned, det var spesielt. Hvordan funker det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Irriterer meg at én dag etter jeg omsider har fått firmabilen min, så er det faen meg noen som klarer å rygge inn i meg så den blir bulka og må på verksted. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Kunne vært verre. Du kunne fått bilen, og halvveis inn i leveringsruta den natta finner du at sjefen presterte å kortslutte samtlige innventar- og baklys. Og åssen finner du ut dette? Jo, fordi noen kjører inn i deg bakfra på E6 fordi de ikke så at du var der. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Irriterer meg grenseløst over folk som bruker vasken som mellomlager før man til slutt vurderer å sette ting inn i oppvaskemaskinen. da hoper det seg opp i vasken og hele kjøkkenet ser jævlig ut. er det så vanskelig å sette ting inn med en gang? er egentlig akkurat like lite jobb.. grrrr Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Funker så enkelt som å bli avvist vennskap fordi hun syns aldersforskjellen er for stor og hun har for mye å tenke på for tida. Ironien er også at vi møttes på et sted for å stifte vennskap og finne på ting sammen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 http://www.dagbladet.no/2012/05/01/nyheter/hund/dyrenes_nyheter/ulykke/hundeangrep/21376503/ Tragisk sak og forferdelig på alle mulige måter... ... men, SELVFØLGELIG ER DET FARLIG Å HA EN HUND SOM ER 5 GANGER SÅ STOR SOM UNGEN, SPESIELT NÅR UNGER ER KJENT FOR Å BRUKE DYR SOM EN TØYLEKE! Unnskyld for caps lock, men følte at det var nødvendig. Rant over. 4 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 det som irriterer meg er når du handler for nesten 1000 kroner og kassadama faen meg spør om du skal ha en pose Jeg spør alltid om pose, (nesten) uansett, eneste unntak er de få kundene jeg husker at aldri skal ha pose. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) ALT GÅR TIL HELVETTE Endret 30. april 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå