Mchansern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 livet er relativt kjipt om dagen. Det irriterer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kjøpte en Indiepakke på Steam, av de 5 spillene som var i pakken så var 4/5 totalt møkk. Kostet meg bare 35kr da. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Usaklige unger? Nei, der tror jeg du tar feil. Wall of text is a wall Gud bedre meg vel, der beskriver du en kamerat av meg til punkt og prikke. Han har faen meg svenske "venner" i WoW og. Du har da vært i A bygget før ditt dovendyr. Jeg føler det er snakk om Årstad her. Årstad irriterer meg. Forøvrig at mamma sender meg ut i minusgrader for å hente viktig post som bare viste seg å være reklame. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Indie generelt er møkk. e: stemmer det, er snakk om Årstad ja. Endret 24. november 2010 av Cowboy Bob 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Folk som tror de har peiling, når de ikke har det. Folk som prøver å være morsome, når de ikke er det. Folk som går i stygge klær, og tror de ser fine ut. Folk som ALLTID er JÆVLI glad. 2 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Folk som ALLTID er JÆVLI glad. Spaserer rundt i en boble av lykke. Virker så ekstremt påtatt og falskt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Folk som ALLTID er JÆVLI glad. Enig, gladfesk er kjipe, uansett hva som skjer så lever de i den jævla fantasiverden sin om at alt kommer til å være perfekt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Gud bedre meg vel, der beskriver du en kamerat av meg til punkt og prikke. Han har faen meg svenske "venner" i WoW og. En av hobbyene mine er å analysere mainstream. :!: EDIT: Sorry folkens, jeg vet jeg postet to ganger, det var ett uhell. Moderator: Kan en av dere merge innleggene mine? Endret 24. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er bare kjekt det da, skulle gjerne ha vært sånn happyboi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det ikke lov å være glad nå? Faen kanskje vi burde lobotomere hele jævla befolkningen hæ?!?! ugh. For noen folk asså! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Da får du bare lukke ørene, være trangsynt, oppføre deg som en idiot og generelt være ignorant, så er det lett å oppnå. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er redd lobotomering ikke hadde hatt store effekten på mange. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) McHanser'n, du er heldigvis ikke av gruppen som alltid er jævli glade hele tiden. Jeg er faktisk glad nå, men når jeg går inn i en tråd som krever at jeg skal komme med irriterende ting, så leverer jeg. Hadde du vært av den evig-glade sorten, hadde jeg nok røsket håret mitt i dette øyeblikk. Samtidig som du hadde sittet og lallet for deg selv mens du spammet smileys på MSN. Endret 24. november 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg er dessverre alt for sjelden glad for tiden. Noe som irriterer: det er for lenge til min sommertur. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 At det fryser på innsiden av bilrutene mine :/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Kanskje vi kan lage en "Tråden for enkle løsninger, på omfattende problemer". Jeg hadde iallefall rådet deg til å skaffe en kupévarmer. Tror jeg hadde fått + for innlegget også, siden jeg er så smart. Edit: Ser man det ja. Nå er jeg faktisk dokumentert smart. Endret 24. november 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det glemte jeg! Men er så enig. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 direkte stygge folk som tror de er så jevli deilige og driver å spammer facebook hvert jevla minutt i hele føkkings døgnet! 1 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 lobotomering = ta bort noe i hjernen som gjør deg helt pudding? Nonames: delvis enig.. :/ irriterer meg over statuser som "dusjer", "spiser" osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå