djgudleif Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Irriterer meg at jeg har så mange fantastiske ideer for godteri, potetgull, is, brus, alkohol og andre produkter. Men neida, bare fantasiløs dritt som lanseres. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Øl med potetgull-smak f.eks. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jævla nisseforum. Å kjøre bak Tor fucker til en god del Javascript, har irritert meg helt siden forumet ble "oppgradert". Paranoid much? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jævla nisseforum. Å kjøre bak Tor fucker til en god del Javascript, har irritert meg helt siden forumet ble "oppgradert". Hvem er Tor? Og mener du ikke "Tor trucker" siden du ligger bak han? Alle vet at trailere er trege, men bare kjør forbi, problem solved. Hvorfor du blander inn forumet forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 At det er så dyrt å leie bolig i Trondhjem. Hjelper ikke om man har jobb og bor sammen med andre, fortsatt ca umulig å finne noe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jævla nisseforum. Å kjøre bak Tor fucker til en god del Javascript, har irritert meg helt siden forumet ble "oppgradert". Hvem er Tor? Og mener du ikke "Tor trucker" siden du ligger bak han? Alle vet at trailere er trege, men bare kjør forbi, problem solved. Hvorfor du blander inn forumet forstår jeg ikke. Tor er en anonym tunnel for de som er paranoide eller har noe å skjule når de er på internett. https://www.torproject.org/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Eller bare for folk som vil holde sitt privatliv privat. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Eller bare for folk som vil holde sitt privatliv privat. Aka paranoia? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) "PLS PILS" The fuck. LA OSS SKRIVE MASSE FETT INTERNETTSLANG PÅ BOKSEN. ER VI KUL NÅ?!? Smaker helt ok for meg though, kanskje det blir denne i kveld også... Endret 30. april 2012 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trenger ikke være paranoid for å ville holde privatlivet sitt privat. Irriterer meg over at det ikke går nattbuss hjem fra byen i kveld, noe det pleide å være tidligere år natt til 1. mai. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Men man trenger å være paranoid for å kjøre hele nettverket sitt gjennom Tor. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Bare fordi du ikke er paranoid så betyr det ikke at ingen er ute etter deg. 2 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Man trenger ikke å være paranoid for å ønske å holde privatlivet sitt privat, men man trenger å være paranoid dersom man gjør noe med det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Man trenger ikke å være paranoid for å ønske å holde privatlivet sitt privat, men man trenger å være paranoid dersom man gjør noe med det? Så hvem er det som er ute etter informasjonen din? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg observerer at du ikke besvarer spørsmålet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er ikke et spørsmål selv om du setter et spørsmålstegn bak setningen? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jo. Du benektet ikke at man trenger å være paranoid for å ville holde privatlivet sitt privat, så jeg gikk ut ifra at du er enig. Hvorfor må man nødvendigvis være paranoid for å gjøre noe med saken? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nå bruker du 'hvorfor' ja. Flink gutt! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg observerer at du benytter en hersketeknikk og ikke besvarer spørsmålet denne gangen heller. Det er heller ikke nødvendig å bruke ordet hvorfor i en setning for at den skal kunne kalles et spørsmål. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå