Bruker-33331 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 .. Eller så kan man bare strippe det selv. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Folk som tydeligvis bryr seg om hva slags teknologi du har.. "Har du Apple? Fyfaaaen, jævlig dritt telefon azzz" "har du playstation? Fyttigfaen, xbox er bedre" "Har du radeon? Fattig eller ? Har du ikke råd til nvidia?" and so on Ordet "BEHOV" eksisterer vist ikke hos disse forbrukerene. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Folk som tydeligvis bryr seg om hva slags teknologi du har.. "Har du Apple? Fyfaaaen, jævlig dritt telefon azzz" "har du playstation? Fyttigfaen, xbox er bedre" "Har du radeon? Fattig eller ? Har du ikke råd til nvidia?" and so on Ordet "BEHOV" eksisterer vist ikke hos disse forbrukerene. 1. Han har rett, hvis du har lyst på ett ubrukelig OS så er Android og iOS fine kandidater. 2. Begge er noe drit. 3. Nvidia og ATi er begge like ille, takket være shitty drivere. 1 Lenke til kommentar
Altitude Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Trodde jeg fikk lønning idag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 At ut av 15 filer jeg pusler med i Premiere, er det ei som midt inni har en helvetes audiolag som ikke er der når jeg spiller av fila i VLC. >< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Linux PC-gaming Intel masterrace reporting in! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 At Twitter har begynt med reklame også (Promoted Tweets) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Linux PC-gaming Intel masterrace reporting in! >intel http://blogs.intel.com/technology/2011/01/intel_insider_-_what_is_it_no/ Enjoy your botnet. Hurr. Lenke til kommentar
geir1234 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 att nedlasting går treight Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Du burde vel ane uglene i mosen når jeg sier at jeg spiller på Linux med Intel integrert grafikk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Du burde vel ane uglene i mosen når jeg sier at jeg spiller på Linux med Intel integrert grafikk. Du burde vel ane uglene i mosen når jeg løper rundt og skriker botnet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Om du ikke rager på hvordan han der bruker photoshop er det noe galt med deg. 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Folk som tydeligvis bryr seg om hva slags teknologi du har.. "Har du Apple? Fyfaaaen, jævlig dritt telefon azzz" "har du playstation? Fyttigfaen, xbox er bedre" "Har du radeon? Fattig eller ? Har du ikke råd til nvidia?" and so on Ordet "BEHOV" eksisterer vist ikke hos disse forbrukerene. 1. Han har rett, hvis du har lyst på ett ubrukelig OS så er Android og iOS fine kandidater. 2. Begge er noe drit. 3. Nvidia og ATi er begge like ille, takket være shitty drivere. Dette var bare eksempler.. Jeg siktet til fanboys. Altså at det dem har/sitter med/eier er så jvælig mye bedre enn resten.. PC/APPLE/LINUX og resten av allle andre produkter har sine mangler og kvaliteter på hver sin måte Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Folk som har et sløvt, tomt, og stirrende blikk på profilbilder. Hvorfor ha det som profilbilde? Har ingen sans for kvalitet? Har ingen innsikt til å se at de ser helt fjerne ut? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skruer og muttere som sitter bom fast på bil når jeg skal skru. :---( 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skruer og muttere som sitter bom fast på bil når jeg skal skru. :---( 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 *hammer* Hehe, selvsagt har jeg prøvd hammer. Måtte bruke slegge og en treklosse for å banke løst hjulet slik at jeg fikk det av. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skruer og muttere som sitter bom fast på bil når jeg skal skru. :---( Har samme problem selv Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 "I'll fix that. Where is the hammer?" "Jeremy, get OUT!" 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg hater den siste skruen i ethvert apparat jeg skal skru fra hverandre. Bestandig nekter den siste skruen å løsne. En annen ting jeg hater er folk som oppfinner nye skruehode-standarder som ikke er vesentlig bedre enn de som fantes fra før. Apple, jeg mener deg! Endret 27. april 2012 av Mannen med ljåen 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå