Mannen med ljåen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Jeg hater det obligatoriske regnværet som oppstår hver gang jeg er utendørs og trener. Endret 25. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 At jeg heller sitter her f.eks. isteden for å gjøre fremlegget jeg har til i morgen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Don´t hate the laziness. Hate the curriculum. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Blir sykt irritert over folk som ikke klarer å høre på annen musikk enn den de liker. Jeg er heller ikke kjempe begeistret over alt av dagens nye musikken, men det er ikke sånn at jeg begynner å sutre over at noen setter på party musikk på et vors, eller med en gang bytter sang når en av gutta vil høre på P3 i bilen. Er så jævlig tungvint og barnslig oppførsel "NeiiIIII!!! jeg vil ikke høre på dette drittet!!" også blir de sure også vettu, det er det verste. Som at man liksom har gjort noe galt og dypt fornærmende. Herre fuckings gud. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Pantelånerne. Dei tilbyr 40% av den sannsynlige prisen, og skyldar på at "markedet" er dårleg. For kvar jævla ting. Forbanna løgn og horeri, typisk selgar/kjøpar-triks. Manipulerande dritungar. "ABSOLUTE best I can do" Endret 25. april 2012 av svelemoe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Pantelånerne. Dei tilbyr 40% av den sannsynlige prisen, og skyldar på at "markedet" er dårleg. For kvar jævla ting. Forbanna løgn og horeri, typisk selgar/kjøpar-triks. Manipulerande dritungar. "ABSOLUTE best I can do" Det er slik det fungerer. De har ikke akkurat så veldig mange andre plasser å løpe med undertøy fra Titanic eller andre absurde affeksjonsgjenstander. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Tenker du Las Vegas? Hehe. Trikset er enkelt; finn den summen du ønsker for objektet, multiplisere det med 2 og vips så foreslår han skalla duden den orginale prisen du egentlig ville ha 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Om han faktisk har peiling på hvor høy verdi det har så hjelper ikke det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Forstoppa Å noe så inn i hamperæva også. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Forstoppa Å noe så inn i hamperæva også. Spis mer fiber og drikk mye alkohol. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Spiser mye fiber, drikker tran og kaffe og sitter med øl nå. Tror bare det er fordi jeg er nervøs. Here I sit Broken hearted Came to shit But only farted. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Et 16 findus-fiskepinnar med ketsjup og ferdig-potetstappe. Då skal eg love deg det meste kjem fort ut. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Høres mer ut som om det aldri blir å komme noe ut noen vei etter et sånt måltid? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Pff, rosiner eller svisker, det er som nitro for fordøyelsen. OT: Er litt irritert på Posten, driver å ruger på ei pakke jeg venter på, har ligget i Oslo i flere dager nå. Grr, er det ikke bare å få slengt rukkelet på første og beste postbil som skal denne veien? Lenke til kommentar
Christianz Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Gjør lekser. Skriver noe og legger fra meg pennen i ett minutt for å gjøre noe. Når jeg skal begynne å skrive igjen husker jeg ikke hvor jeg la pennen. Det skjer nesten hele tiden!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Journalister som ikke kan lese: http://reise.bt.no/reise/article4279809.ece. + for å faktisk legge til kilden dog. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Journalister som ikke kan lese: http://reise.bt.no/r...cle4279809.ece. + for å faktisk legge til kilden dog. Feilmelding Siden du lette etter ble ikke funnet. Du kan prøve på nytt ved å bruke søkefeltet over. Send en epost til [email protected] dersom dette ikke virker. Denne du mente? http://reise.bt.no/reise/article4279809.ece Feilen i innlegget ditt er et punktum for mye i adressen. Endret 25. april 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 At "alle" på youtube skal lime sanne stygge thumbnails med jævla comic sans eller verre på alle videoane sine. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Journalister som ikke kan lese: http://reise.bt.no/r...cle4279809.ece. + for å faktisk legge til kilden dog. Feilmelding Siden du lette etter ble ikke funnet. Du kan prøve på nytt ved å bruke søkefeltet over. Send en epost til [email protected] dersom dette ikke virker. Denne du mente? http://reise.bt.no/r...icle4279809.ece Feilen i innlegget ditt er et punktum for mye i adressen. Nå irriterer jeg meg over at forumet ikke visste at det siste punktumet der faktisk var setningsslutt og ikke en del av URL-en. :< Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Enn å dra til Hawaii i tre måneder. Det er som å få barn og vite at du bare får ha det i tre måneder, eller som å ha en Lamborghini Gallardo i tre måneder. Man kommer til å bli knyttet til stedet og begå selvmord når man kommer hjem til Norge. Ja, jeg er sjalu og misunnelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå