Diskutant Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Irriterer at så mange ryker ut av no shaving-november Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 CDisplay oppfører seg litt funky nå på den "nye" pcen. Er riktignok ganske lenge siden sist jeg brukte programmet (da jeg gikk på ungdomsskolen ), men allikevel. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er syk og greier ikke å sove. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 De som blinker akkurat når de begynner å svinge. Ja, jeg snakker om bilkjøring. FAEN ER POENGET? Jeg klarer fint å se hvilken vei dere svinger og trenger ikke å se det stygge blinklyset blinke 2 blink idet svingen taes. 4 Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 At hvitosten ikke er rett, å det er brunost på ostehøvelen samt ostehøvelen er sløv. I går ble jeg så irritert at jeg skar meg på tommelen, etter å ha gått amok på osten. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Uncle Ben's Boil-in-bag er FAEN meg ikke perfekt hver gang! Jævla irriterende å sitte igjen med feilkokt ris. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I går ble jeg så irritert at jeg skar meg på tommelen, etter å ha gått amok på osten. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Typisk dere som går almenn påbygg...... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Genialt Diskutant! Det er faktisk fakta, ihvertfall når det gjelder min skole. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Å? Det har jeg ikke lagt merke til. Får håpe jeg slipper unna osthøvlenes vrede når jeg skal gå almenn påbygg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Oh noes!! Do not haz walking dse almenn påbygg!! You will never gets out alivse! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Å? Det har jeg ikke lagt merke til. Får håpe jeg slipper unna osthøvlenes vrede når jeg skal gå almenn påbygg. Du har da vært i A bygget før ditt dovendyr. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jo stemmer det, men der er jo bare frisørene og downs folkene? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva for noe? Tror de driver med almenn i A bygget. Vi har jo selvfølgelig alle de som utdanner seg til sosialarbeider, og i min erfaring er de like dum når de kommer ut i arbeidslivet som når de går på skolen. *KREMT* Barnevernet *KREMT* Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Og de ekle folkene som bor i ekle våte trange hull under bakken. De som aldri bytter klær, ikke har hørt om "dusj" og har aldri sett en deodorant før.. De bor også på A-bygget... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Uncle Ben's Boil-in-bag er FAEN meg ikke perfekt hver gang! Jævla irriterende å sitte igjen med feilkokt ris. Skal godt gjøres å faile med boil in bag ris. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Det jævla helvettes kroppsfettet som deffinerer dame-magnet-packen min!!! FAEN ASS! Løper som en gærning på tredemølla og er relativt forsiktig med hva jeg putter i meg, men det forpulte fettet vil faen ikke bort!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du er 15 år! Det er meningen at du skal ha litt fett som du kan vokse av senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå