Tåkefyrste Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Skjønner ikke helt hva du mener. Hvilket ordtak? Lenke til kommentar
saltpastiller Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det irriterer meg at jeg fant ut hamburger-dressingen min er gått ut på dato. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Det heter "skjære alle over en kam". Eller strengt tatt "skjære alle over én kam". Det var det man gjorde i gamle dager, man skar håret, og man skar hårstråene på oversiden av kammen. Om du skjærer alle over én kam, blir altså sveisen lik hos alle, og alle får like langt hår. red: Årsaken til at den i dag blir brukt om generalisering, regner jeg med er at man tillegger alle f.eks. muslimer, sosialister eller freppere de samme egenskapene som er typisk for gruppen, eller som man har støtt på tidligere og synes er negative. Man regner med at alle er like, og når man gjør dem like, skjærer man alle over en kam. Endret 23. april 2012 av NgZ 7 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Å hjelpe meg... big deal... 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Mount and Blade! Det er ondskapsfullt å la meg bli buttfucket så mye som jeg blir i det spillet! Jeg får seriøst lyst til å slå i stykker maskinen min med en slegge hver gang den kommer en random prins med 500 soldater og ødelegger hæren min på 100 stykk, før han følger etter meg etter at jeg har unnslippet fangenskapet og buttfucker meg igjen, og slik fortsetter det til jeg har 0 thaler, 0 hær, 0 loot og tilbake til square one! FUCK! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 At jeg missa page fucking 1337!!!, faen i helvete! 1 Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 At jeg er så jævlig dårlig i få få gjort skolearbeid, er ikke engang halvveis på prøvemuntligen som jeg skal fremføre i morgen kvart på 9! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Mount and Blade! Det er ondskapsfullt å la meg bli buttfucket så mye som jeg blir i det spillet! Jeg får seriøst lyst til å slå i stykker maskinen min med en slegge hver gang den kommer en random prins med 500 soldater og ødelegger hæren min på 100 stykk, før han følger etter meg etter at jeg har unnslippet fangenskapet og buttfucker meg igjen, og slik fortsetter det til jeg har 0 thaler, 0 hær, 0 loot og tilbake til square one! FUCK! Kunne ikke hvert mer enig i dette. Jobbet opp en stor armé som blir slått ned på 2 sekunder fordi et rasshøl av en prins skal komme å ødelegge moroa. Enda bedre når AI'en på arméen din skal but fucke seg selv og tape mot en gjeng med villagers. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Å hjelpe meg... big deal... Sjønner ikke hetl prblomet jøi hællær azz, folk schøøøn jo va j mener når jæ schpøør om de vil på schiiino og spise schoookolade. I det minste får jeg meg en god latter av de som ødelegger skjeden på sykkelen. Det er nå litt gøy med dumme folk også. Stort sett er de imidlertid irriterende, dessverre - og passer dermed fint inn i tråden. 4 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Gah, irriterer meg over en kranglete DC motor akkurat nå. Hm, har tydeligvis et behagelig liv, siden det er min største irritasjon akkurat nå. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Å hjelpe meg... big deal... Sjønner ikke hetl prblomet jøi hællær azz, folk schøøøn jo va j mener når jæ schpøør om de vil på schiiino og spise schoookolade. I det minste får jeg meg en god latter av de som ødelegger skjeden på sykkelen. Det er nå litt gøy med dumme folk også. Stort sett er de imidlertid irriterende, dessverre - og passer dermed fint inn i tråden. Yup, fordi det der blir akkurat det samme som å ikke skrive et ordtak helt korrekt ikke sant? Men jeg ser jo av signaturen din at du irriterer deg lett over gramatikkfeil og selv om jeg ikke synes det er noen big deal så må du nesten få lov til det. At du kaller meg dum pga dette er derimot ganske barnslig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Neida, det var ikke rettet mot deg, det var bare for å dra eksemplet litt videre. Eneste grunnen til at jeg gav deg hele forklaringen var forøvrig fordi du faktisk spurte. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Joda og det var en interessant forklaring, jeg har aldri tenkt over hvor ordtaket kom fra, jeg tenkte faktisk ikke over at det var et ordtak jeg brukte heller, det gikk liksom automatisk. Men for å dra tråden litt tilbake på topic, er det en eneste gramatikkfeil som irriterer meg litt, så er det å bruke "hvem" istedenfor "hvilken/hvilket". Hvem bil kjører du. Hvem skjermkort bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Mount and Blade! Det er ondskapsfullt å la meg bli buttfucket så mye som jeg blir i det spillet! Jeg får seriøst lyst til å slå i stykker maskinen min med en slegge hver gang den kommer en random prins med 500 soldater og ødelegger hæren min på 100 stykk, før han følger etter meg etter at jeg har unnslippet fangenskapet og buttfucker meg igjen, og slik fortsetter det til jeg har 0 thaler, 0 hær, 0 loot og tilbake til square one! FUCK! Vært gjennom akkurat det samme. Har en stor hær, blir buttfucked. Drar for å skaffe nytt våpen, for deretter å bli voldtatt av banditter som løper raskere enn meg. Artig å kjempe mot 15 ryttere med en jævla klubbe, uten hest... Endret 24. april 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Terror, terror, terror... Ordet terror, og måten media melker ut hver bidige terrordråpe til det ikke er mer igjen, og litt til. Spesielt VG. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Naboer som spiller musikk midt på natta. På en fuckings mandag. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Naboer som spiller musikk midt på natta. På en fuckings mandag. Bor vi i samme nabolag eller? Hørte også masse dunk dunk musikk fram til 11 i går kveld. Heldigvis var det litt stille i soverommet. Når man bor i blokk skal man selvsagt ta hensyn til sånt, men noen tenker alltid annerledes dessverre. Edit: irriterer også at når man svarer på ett inlegg, så havner man selvsagt på en ny side og må hente inn quote. Endret 24. april 2012 av Myst Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Tok en vaksine i går, og nå føles det som om jeg har forkjølelsessmerter, men bare i armen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Så fiks din egen billett da. Bortskjemte..! Sier hun som snylter på NAV. blablablaFUCK! hurr hurr durr når AI'en på arméen din skal but fucke seg selv duuurrr. Dere har ikke spilt nok av X-serien! Har du en flåte skip der, og er i samme solsystem som dem er det helt umulig å kontrollere de, fordi AIen er ræv og collision detection er på når du er i samme system. Med andre ord er kamp mens du er i samme system vanvittig vanskelig uten mye koordinasjon som AIen kunne løst automatisk hadde den vært bedre. Hvis du er ute av systemet, er collision detection slått av, men da vinner automatisk skipene som gjør mest skade. Gleder meg til X Rebirth bare for å kunne spille ett X spill uten frustrasjon over idiotisk AI. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå