Lami Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Naboen som fyrer i peisen.. Fyrer med noe greier, gudene må faen vite hva. Råtten ved eller melkekartonger, stinker ihvertfall hasj i hele huset! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 VGTV. Jeg har dårlig internett, så jeg må hakke meg igjennom en reklame. Da reklamen var ferdig, så trykket jeg på lav kvalitet-knappen. Joda, da må jeg se reklamen i vanlig kvalitet igjen. Når reklamen er ferdig, så er videoen jeg skal se fremdeles i normal kvalitet... I feel your pain. Kanonvær når jeg skal jobbe irriterer. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det irriterer meg faktisk grenseløst at vi skal i konfirmasjon til helgen og at fatter'n ikke har bestilt returbilett med toget før 1. mai!!!! FAEN! Bruke TO av mine fridager hvor av en av de innebærer kule fester og arrangementer uten å i det hele tatt spørre!!! FAEN! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Så fiks din egen billett da. Bortskjemte..! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 15 sekunder reklame på VGTV irriterer! Noen som vet om noen adblock-greier som lar meg slippe? Går det med Adblock? 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Så fiks din egen billett da. Bortskjemte..! Du kjenner tydeligvis ikke fatter'n. Dersom det er snakk om å reise fra et familiearrangement en dag før kommer alle til å få hjerteinnfarkt og alle døde slektninger vil snu seg i grava. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Går det med Adblock? Ja. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 15 sekunder reklame på VGTV irriterer! Noen som vet om noen adblock-greier som lar meg slippe? Går det med Adblock? Det irriterer meg også. Spessielt når det er snakk om Brevik og 22. juli-saker. Snakk om å melke tragedien for penger. Viser bare hvor mye faen media egentlig gir i saken, de har tjent flesk på det. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 http://www.vgtv.no/#!id=52059 Ikke relevant til innleggene ovenfor, men dette irriterer meg. Enda en grunn til at menneskeheten skulle vært utslettet for lenge siden. Lenke til kommentar
Taik0n3 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjører scooter til jobb, og opplever stadig bilister som absolutt må tute og ta jævlie forbikjøringer. Er som om jeg er usynlig i trafikken. Fordi de knallertene går i 20kmt opp bakkene, og det er jævlig irriterende for oss som kjører bil. Det som er irriterende er scootere som sniker i trafikklyskøen, og legger seg fremst, slik at jeg må kjøre forbi de med en gang lyset blir grønt, hvis ikke taper jeg flere minutter på vei til skolen. Dette er da 60-soner, de ligger i 45, og vet det godt selv. Likevel legger de seg fremst. Uuuuurg. Ja,det skjønner jeg at kan være irriterende ^^ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) http://www.vgtv.no/#!id=52059 Søppelkommentarer som i facebookfeltet i videoen der. Greit at saken er latterlig, men fy flate som dobbeltmoralen regjerer. Jeg garanterer alle som kommenterer der er samme folk som sier at vi ikke skal dra alle muslimer under samme kam. Endret 23. april 2012 av Apox 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 At det er 1337 sider i denne tråden nå. Jeg hater det jævla drittallet, for det minner meg alltid om betydningen, og det er så jævlig bare faen Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Irriterer meg at side 1337 i denne tråden snart er full å vi går over til 1338! Edit: passer bra at vi synkronpostet dette jugaplow! Endret 23. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg garanterer alle som kommenterer der er samme folk som sier at vi ikke skal dra alle muslimer under samme kam. Siden når ble det en dum egenskap? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Siden når sa jeg det var en dum egenskap? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Siden når sa jeg det var en dum egenskap? Les denne setningen en gang til: Jeg garanterer alle som kommenterer der er samme folk som sier at vi ikke skal dra alle muslimer under samme kam. ^^ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ja, de drar gledelig amerikanerne under samme kam, altså dobbeltmoralen regjerer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 OK, da skjønner jeg hva du mener. Dust-stempelet er herved pusset bort. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jævla sløyd time med radio... Sitter faen meg og nynner på noe av Rihanna... Skyt meg... Nå... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ja, de drar gledelig amerikanerne under samme kam, altså dobbeltmoralen regjerer. Folk som lager sin egen versjon av ordtak, eller bare bommer uten og mene det, men likevel bruker ordtak som ikke finnes hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå