Diskutant Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vel, juridisk sett har de ikke lov til det. Såå. Hvor har du det fra? Dersom det står i skolereglementet, og eleven (over 18) har skrevet under, så har de selvfølgelig rett til det. De fleste skoler så vidt jeg vet får elevene til å skrive under på reglement + eventuell avstraffelse dersom reglement blir brutt. Hvorfor skulle de ikke hatt lov? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vel, juridisk sett har de ikke lov til det. Såå. Hvor har du det fra? Dersom det står i skolereglementet, og eleven (over 18) har skrevet under, så har de selvfølgelig rett til det. De fleste skoler så vidt jeg vet får elevene til å skrive under på reglement + eventuell avstraffelse dersom reglement blir brutt. Hvorfor skulle de ikke hatt lov? Vel, juridisk sett har de ikke lov til det. Såå. Hvor har du det fra? Dersom det står i skolereglementet, og eleven (over 18) har skrevet under, så har de selvfølgelig rett til det. De fleste skoler så vidt jeg vet får elevene til å skrive under på reglement + eventuell avstraffelse dersom reglement blir brutt. Hvorfor skulle de ikke hatt lov? Vel, da er du dust som har skrevet under på at skolen kan straffe deg for ditt klesvalg uten spørsmål. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) Vel, juridisk sett har de ikke lov til det. Såå. Hvor har du det fra? Dersom det står i skolereglementet, og eleven (over 18) har skrevet under, så har de selvfølgelig rett til det. De fleste skoler så vidt jeg vet får elevene til å skrive under på reglement + eventuell avstraffelse dersom reglement blir brutt. Hvorfor skulle de ikke hatt lov? Vel, juridisk sett har de ikke lov til det. Såå. Hvor har du det fra? Dersom det står i skolereglementet, og eleven (over 18) har skrevet under, så har de selvfølgelig rett til det. De fleste skoler så vidt jeg vet får elevene til å skrive under på reglement + eventuell avstraffelse dersom reglement blir brutt. Hvorfor skulle de ikke hatt lov? Vel, da er du dust som har skrevet under på at skolen kan straffe deg for ditt klesvalg uten spørsmål. Det som er relativt idiotisk, er at det står ingenting i skulereglementet om bruk av russeklede, eller klede generelt. Vi har berre fått beskjed om at vi ikkje får lov til å gå i det, fordi Utdanningsdirektoratet har sendt ut et skriv til skulane i min kommune (veit ikkje om det er fleire)... Begrunnelsen er at "Russetida begynner ikkje før 1. mai" Edit: Det står visst noko i skulereglementet om det likevel, men koffor skulle reglane vere annleis med russeklede enn med vanlege? Endret 22. april 2012 av medlem-156941 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg blir irritert når mitt favoritt produkt ferske pizzabunner blir pakket i ekstra emballasje i form av papp og prisen øker med 5kr på grunn av det. De var jo pakket i plast fra før av og nå er det et lag med papp i tillegg. Ikke nok at jeg må betale 5kr mer hver gang men så blir søppeldunken kjappere full! Du vet det koster ca. 5 kr å lage din egen? Smaker mye bedre også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Her starter russetia 23. April Orginalt STARTET russetiden 17. Mai, så hvem er dem (utdanningsdirektoratet) til å bestemme noe som helt av slike ting Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 I følge dei, er det tydeligvis sånn Trudde den begynte etter russedåpen? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vel, da er du dust som har skrevet under på at skolen kan straffe deg for ditt klesvalg uten spørsmål. Du må skrive under for å gå på skolen. Så direkte dust er det ikke. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vel, da er du dust som har skrevet under på at skolen kan straffe deg for ditt klesvalg uten spørsmål. Du må skrive under for å gå på skolen. Så direkte dust er det ikke. Vel, da er du dust som har skrevet under på at skolen kan straffe deg for ditt klesvalg uten spørsmål. Du må skrive under for å gå på skolen. Så direkte dust er det ikke. Jeg hadde selvfølgelig tatt opp at de har urimelige punkter i kontrakten. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Fint hvis alle roer litt ned på siteringen, og kun siterer det ene innlegg som faktisk er relevant. Ett innlegg har blitt redigert.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding eller poster i Klager på moderatoravgjørelser. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Vel fuck meg, eg hadde visstnok sett SE02E02 i den tru at det var SE02E01. Ikkje rart eg ikkje skjønte noko. Jeg så andre del (andre DVD) av Gudfaren II før jeg så første del. Jeg skjønte heller ingenting. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 RYGGA RETT I GARASJEDØRA lkedfvawengfvanlsdvm. Med pappa sin bil, gjett hvem som skal slaktes i morgen? Så utrolig kjipt! Jeg rygga inn i garasjen med bagasjerommet åpent med min fars splitter nye bil mens han stod å så på. "Den var du ikke heldig med".... Heldigvis bare vindusviskeren bak som gikk i noen biter, 500 kroner. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Alle de folkene som ber om følgere på FB, "like this if you think this is...," blir litt forbanna i og med at det er så forbaskade mange av dem, og at blokkeringsfunksjonen ikke har funket de gangene jeg har prøvd å blokke dem. Alle de folka som ber om følgere på FB, "like this if you think this is...," blir litt forbanna i og med at det er så forbaskade mange av dem, og at blokkeringsfunksjonen ikke har funket de gangene jeg har prøvd å blokke dem. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Vel fuck meg, eg hadde visstnok sett SE02E02 i den tru at det var SE02E01. Ikkje rart eg ikkje skjønte noko. Jeg så andre del (andre DVD) av Gudfaren II før jeg så første del. Jeg skjønte heller ingenting. Jeg tok meg selv i å ikke ha fulgt med noe særlig da jeg så den første delen av Gudfaren. Forstod jeg hadde bajset på leggen da jeg var halvveis i Gudfaren III... Lenke til kommentar
Alex_Tc Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg blir irritert når mitt favoritt produkt ferske pizzabunner blir pakket i ekstra emballasje i form av papp og prisen øker med 5kr på grunn av det. De var jo pakket i plast fra før av og nå er det et lag med papp i tillegg. Ikke nok at jeg må betale 5kr mer hver gang men så blir søppeldunken kjappere full! Du vet det koster ca. 5 kr å lage din egen? Smaker mye bedre også. 5kr+ tid+ masse oppvask. Jeg er glad i å bake sjøl men av og til det er kjekt med en rask og varm måltid. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Å mangle penger til noe man har lyst på noe nå sætæns. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Hvordan fotballindustrien med TV-selskapene i spissen skal melke fotballsupporterne. Jeg er veldig glad i å se på fotball, men det er i grunn jævlig dyrt. Jeg må ut med rundt 450 spenn i måneden for å se på Premier League og Champions League. Jeg ser stort sett på kampene til favorittlaget, men må ende opp med å kjøpe sportspakker til en latterlig sum for å få med meg disse, ettersom alle de jævla turneringene skal være i hver sin pakke som i tillegg inneholder masse annet shit som jeg ikke vil se på. Greit nok at de største stjernene får bra lønn, men ikke faen om at det er gøy for meg å spandere 18 åringer som får råd til å kjøpe Ferrari etter å ha spilt en halv førstelagskamp. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 (endret) "Tenk deg dette: Jeg har hjerteproblemer. Liggende på sykehuset. vil dø om 60 minutter. Ville du kaste ned alt og komme til sykehuset for å se meg en siste gang? Hvis så trykk: "liker" kopiere denne i status din og se hvem som virkelig er en sann venn / inne, og den som bare juger det er mange som ikke kopierer dette for de er redde for å ikke få så mange Likes .jeg bryr meg ikke hvor mange som trykker liker. . for jeg vil heller ha 1 god venn enn 100 falske ♥ ♥" Jo. Du bryr deg. Og hvorfor har du 100 "falske" da? Kuk. Endret 22. april 2012 av ikkespisgress 8 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Kjenner en jevnaldrende (18) som fortsatt driver med det miget der. 2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Har en kollega på 40 år som fortsatt driver med det der. :-| 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå