Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over folk som ikke kan si 'mobiltelefon' eller 'Mp3-spiller' men bruker 'Aifåonen' og 'Aipådden' som subjektiv istedet. Jeg skulle gjerne brukt noen andre eksempler enn Eple-produkter, men jeg kan ikke finne noen andre.

'Kan du vente litt? Jeg har en viktig iPhone-samtale' /sarkasme

Du kan jo prøve å guggle det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det har han ikke. Forøvrig en annen irriterende ting. Folk som absolutt må spøke om slikt, er dere 5 år eller? :roll:

Jeg spøker jo bare, jeg er veldig glad i hest!

Spesielt når den er godt krydret og med en god saus til samt noen friske grønnsaker, yummy!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har klart å ripe opp skjermen på laptopen. Hadde opprettet sak for reperasjon før og fått returetikett, som jeg tenkte å benytte, men selvsagt går den ut i morgen. Blir å opprette ny sak og virkelig sende inn denne gangen.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å spør om noen har sett det halvspiste eplet mitt, for jeg hater den jævla epleklossen noe så inderlig..

Det er dog den telefonen jeg har hatt lengst.. God over ett år.. Og den har vært i mange vegger uten å knuse, det irriterer meg egentlig litt :p Men gidder liksom ikke å pælme den bare for å bevise det, venter til man er sinna :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...