Kaymeerah Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Han har jo ett poeng. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Irriterer meg over folk som ikke kan si 'mobiltelefon' eller 'Mp3-spiller' men bruker 'Aifåonen' og 'Aipådden' som subjektiv istedet. Jeg skulle gjerne brukt noen andre eksempler enn Eple-produkter, men jeg kan ikke finne noen andre. 'Kan du vente litt? Jeg har en viktig iPhone-samtale' /sarkasme Du kan jo prøve å guggle det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Nei det har han ikke. Forøvrig en annen irriterende ting. Folk som absolutt må spøke om slikt, er dere 5 år eller? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Nei det har han ikke. Forøvrig en annen irriterende ting. Folk som absolutt må spøke om slikt, er dere 5 år eller? Hvor tror du at du er egentlig? Selvfølgelig er vi det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Nei det har han ikke. Forøvrig en annen irriterende ting. Folk som absolutt må spøke om slikt, er dere 5 år eller? Jeg spøker jo bare, jeg er veldig glad i hest! Spesielt når den er godt krydret og med en god saus til samt noen friske grønnsaker, yummy! 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Kaller mp3-spilleren min som ikke er en ipod for ipod bare for å plage folk som kaller tingene sine etter inavnet sitt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Er så latterlig det der ^ Har selv faktisk fått "kjeft" for å kalle min iPhone for en "mobil". "Skal bare hente mobilen først." "Det er en iPhone, ikke en mobil!" 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Når man går tom for bensin midt på fjellet... Damn you, Polaris. (hadde telefon med, no worries, but still) Endret 21. april 2012 av Sulfuric 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har klart å ripe opp skjermen på laptopen. Hadde opprettet sak for reperasjon før og fått returetikett, som jeg tenkte å benytte, men selvsagt går den ut i morgen. Blir å opprette ny sak og virkelig sende inn denne gangen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 YouTube-videoer som ikke er i HD irriterer. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Når man går tom for bensin midt på fjellet... Damn you, Polaris. (hadde telefon med, no worries, but still) Var du ute og rånet med snøskuteren med karsk i termosen og sameluen på? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 YouTube-videoer som ikke er i HD irriterer. Folk som ikke klarer å rendere skikkelig også. Legger det ut som "HD", men egentlig har de bare laget en 10cm tjukk letterbox rundt hele jævla filmen sin. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Når man går tom for bensin midt på fjellet... Damn you, Polaris. (hadde telefon med, no worries, but still) Var du ute og rånet med snøskuteren med karsk i termosen og sameluen på? That's the only way 2 råne. Endret 21. april 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Når man går tom for bensin midt på fjellet... Damn you, Polaris. (hadde telefon med, no worries, but still) Var du ute og rånet med snøskuteren med karsk i termosen og sameluen på? That's the only way 2 råne. Lol, latterlig mentalt bilde. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Mer menneskefiendtlig parti finnes ikke i Norge, Menneskefiendtlig som det å faktisk ikke slippe inn alt og alle som ønsker seg til norge? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) De som sender meg en venneforespørsel på Facebook uten å ha snakket med meg. Gå og brenn. Endret 21. april 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har noen noensinne sagt "Shit, jeg glemte Motorolaen"? "Har du sett Samsungen min?" Nei, har ingen av de telefonene dessverre Ellers pleier jeg å si "Har du sett Doroen min?" Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg pleier å spør om noen har sett det halvspiste eplet mitt, for jeg hater den jævla epleklossen noe så inderlig.. Det er dog den telefonen jeg har hatt lengst.. God over ett år.. Og den har vært i mange vegger uten å knuse, det irriterer meg egentlig litt Men gidder liksom ikke å pælme den bare for å bevise det, venter til man er sinna Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Når hestene ikke får middag før i 6-tiden. Får ikke ridd eller noen ting. Faen så irriterende. Dyreplageri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå